//

Geen Wi-Fi meer op iPod Touch

Geen Wi-Fi meer op iPod Touch discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vader heeft sinds een half jaartje een iPod Touch en hij is er zowat mee vergroeid. Maar sinds een dag of twee kan hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-12-10, 12:46
LindsayQ LindsayQ is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard Geen Wi-Fi meer op iPod Touch

Mijn vader heeft sinds een half jaartje een iPod Touch en hij is er zowat mee vergroeid. Maar sinds een dag of twee kan hij amper verbinding maken met Wi-Fi, en we krijgen hem ook niet meer aan de praat. Het Wi-Fi-icoontje verschijnt met een paar streepjes, en dan verdwijnt hij weer. Zo gaat het maar door. Ik heb de stappen op de website van Apple opgevolgd, netwerk vernieuwen etc, maar volgens mij heb ik het probleem alleen maar erger gemaakt, want zelfs als het Wi-Fi-icoontje er nu staat, kan hij geen verbinding maken.

Alle andere Wi-Fi-apparatuur in huis doet het wel gewoon: drie iPhones, een iPad, een computer, drie laptops, alles doet het gewoon. Behalve die iPod Touch. Er is niets veranderd aan de router, heb hem al gereset maar geen resultaat. We hebben Mac-filtering en daar staat de iPod gewoon tussen.

Heeft iemand tips wat ik nog meer kan proberen? M'n vader is zo kwaad dat dat ding het niet meer doet, dat hij hem zo in de plomp gooit, dus ik heb hem even afgepakt (en vervolgens doet hij het helemaal niet meer ).
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipod touch 2g reageert niet meer stiefmen iPhone algemeen 4 06-04-11 21:10
Ipod touch na lock geen internet meer NoWayOut iPhone algemeen 1 09-01-11 21:14
Ipod touch 1g start niet meer op!! Raul1997 Archief 1 14-11-10 19:59
Ipod Touch start niet meer RickM iPhone algemeen 0 03-09-10 17:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:42.