//

Geen internet op mijn iPhone

Geen internet op mijn iPhone discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds vandaag een iPhone 4 aangeschaft en een abbonement verleend bij Vodafone aangezien er geen T-mobile meer beschikbaar was (ben rond gaan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-12-10, 20:57
REB REB is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard Geen internet op mijn iPhone

Hallo,
Ik heb sinds vandaag een iPhone 4 aangeschaft en een abbonement verleend bij Vodafone aangezien er geen T-mobile meer beschikbaar was (ben rond gaan kijken bij 5 winkels en overal hadden ze geen T-mobile meer..)
Anyway, thuis heb ik dus wel internet (althans; dat is maar voor 1x aangezien mijn broer geld vraagt als ik zijn router gebruik.. maar dat ga ik dus niet doen.. alleen gunde hij mij voor een keer om gebruik te maken van zijn router.
Daar deed "mijn" internet gewoon prima, en toen later ging ik even naar Correct en daar kon ik gewoon internetten.
Maar nu zit ik in Capelle en ik heb hier geen internet via mijn iPhone.
En nee, we hebben hier geen router aldus geen eigen internet.
Kan iemand mij misschien helpen?
Want volgens mij is het toch zo gewoon dat Vodafone mij toegang tot het internet moet geven; toch?

Alvast bedankt. (:
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-12-10, 02:25
REB REB is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard

Laat maar! Ik heb 't al gefixt. Toch bedankt voor jullie hulp. *100% sarcasme*
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe kan ik mijn Iphone 3g instellen voor continu internet markyvonne iPhone algemeen 2 09-01-11 16:48
Openbaar internet, geen toegang tot internet? Mypod iPhone algemeen 1 17-09-10 14:01
mijn iphone 3gs gister nieuw geen service en 3g internet doet het ook niet meer silverhees Odido (T-Mobile) 5 22-03-10 11:31
hoe weet ik of mijn Iphone verbinding maakt met internet? erikroeier iPhone algemeen 15 11-05-09 19:55
Help. Hoe krijg ik internet op mijn iphone Frank Nusteen Overige providers Nederland 1 15-04-08 22:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:53.