geen wifi bij 8gb versie 4.2.1 discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Nog steeds geen wifi na 3 updates:,herstel netwerk een aantal malen geprobeerd..wie kan me helpen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen Wi-Fi bij 8gb versie 4.2.1
Nog steeds geen Wi-Fi na 3 updates:,herstel netwerk een aantal malen geprobeerd..wie kan me helpen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wi-Fi wat en hoe?
Geen Wi-Fi?
1. Vindt geen netwerk en blijft zoeken? 2. Is Wi-Fi niet meer in te schakelen (grijs)? Zo ja, dan kan het een hardware probleem zijn dat wel te verhelpen is overigens, kijk hier: HOW TO FIX YOUR iPHONE 3G BROKEN Wi-Fi PROBLEM - iPhone 3G no Wi-Fi problem FIXED! De bovengenoemde symptomen had ik met mijn 3G 16GB en kon deze m.b.v. procedure via bovenstaande link volledig oplossen. Het werkt nu beter dan ooit tevoren. Groet, virgin Laatst gewijzigd door virgin; 24-12-10 om 22:48. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja, maar je kunt het beter "doorsolderen" noemen oftewel Reflow.
|
|
|||
|
|||
Ik had dezelfde problemen met Wi-Fi, alleen bij een eerdere update naar 3.1
Dit viel binnen de garantie periode en heb, na 5 weken (Italië) een geheel nieuwe iPhone teruggekregen. Dit lijkt dus echt een hardwareprobleem voor iPhone 3G 8gb ("die toevallig net gebeurt bij een update").... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon: Geen gps contact meer bij versie 1.8 en 3G | 3Gjoker | iPhone Navigatie | 5 | 07-05-11 16:56 |
Geen Wi-Fi bij 2e hands iPhone 3GS | Thommes | Wi-Fi | 3 | 02-03-11 00:07 |
Geen GPS bij alleen Wi-Fi? | Charadrius | Wi-Fi | 8 | 21-09-09 20:37 |
Iphone 8GB versie 1.0.2. | SUPERMOCHO | Unlock [archief] | 1 | 22-03-08 23:17 |
|
|