wifi gebruiken, gaat dan dus niet van mijn internet bundel af? discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi allemaal, ben nieuw op het forum en heb meteen een vraag ik heb een abonnement van vodafone met een internet bundel maar als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() hoi allemaal,
ben nieuw op het forum en heb meteen een vraag ![]() ik heb een abonnement van vodafone met een internet bundel maar als ik thuis op de iphone wil internetten geeft ie onze Wi-Fi verbinding aan, als ik dan via deze verbinding internet dan gaat het dus niet van mijn bundel af? ![]() |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat lijkt me voor zich spreken dat het dan niet van je bundel afgaat maar gewoon met je internetverbinding verbinding maakt, net als je computer dat doet.
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Klopt, Wi-Fi is Wi-Fi, dus dan gebruikt hij niet je bundel. Zodra je 3G of een rondje ziet staan is het wel je internet bundel.
|
||||
|
||||
![]() Even off topic, iedereen heeft allemaal op 20:27 gereageerd, wel grappig toch?
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 gaat niet op internet buiten Wi-Fi om. | Pdeb1993 | Wi-Fi | 0 | 19-10-10 13:44 |
Wi-Fi ingeschakeld dan van internet uit | played | Wi-Fi | 6 | 24-02-10 07:16 |
Windows: niet alle muziek van mijn computer gaat naar itunes | evivanlaarhoven | iTunes | 2 | 19-01-10 15:20 |
Wi-Fi optie is blinded en kan ik dus niet gebruiken. | iken | Unlock [archief] | 11 | 27-02-08 22:41 |
Telfort onbeperkt Internet, wel of niet uit bundel? | D0nnie | KPN, Hi, Telfort, MTV Mobile | 2 | 24-02-08 21:51 |
|
|