//

Via wifi wel internet geen hotmail

Via wifi wel internet geen hotmail discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb met mijn Iphone wel verbinding met mijn thuisnetwerk en kan daar ook keurig het internet mee op. Maar zodra ik dan mijn mail ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-01-11, 00:11
Jellie Jellie is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard Via Wi-Fi wel internet geen hotmail

Ik heb met mijn Iphone wel verbinding met mijn thuisnetwerk en kan daar ook keurig het internet mee op. Maar zodra ik dan mijn mail wil ophalen (hotmail) dan gebeurt er eigenlijk niks (via 3GS netwerk lukt het prima). Onderin het scherm staat "Zoeken naar e-mail...." en na een aantal seconden komt dan "Bijgewerkt + de laatste keer dat ik mijn mail via 3GS heb opgehaald (datum+tijstip)".

Heeft iemand hier ook ervaring mee??

Mocht er nog meer informatie nodig zijn dan hoor ik het graag....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel Wi-Fi, geen internet Brum Wi-Fi 0 13-02-11 21:37
geen 3G verbinding, wel internet via Wi-Fi, help! adelheidt Wi-Fi 2 17-10-10 15:09
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi vuurvreter Wi-Fi 35 16-09-10 23:25
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve Pieter van Andes Wi-Fi 0 29-07-10 00:46
Wel Wi-Fi geen internet jpbouw Wi-Fi 8 12-04-08 13:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:51.