//

Buitenland. Heb verbinding... geen internet!! hoe?

Buitenland. Heb verbinding... geen internet!! hoe? discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit momenteel in Spanje en heb om kosten te besparen de knop dataroaming gewoon uitstaan. Op straat hoeft hij niet om de zoveel tijd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-02-11, 17:13
Anne4444 Anne4444 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 1
Question Buitenland. Heb verbinding... geen internet!! hoe?

Ik zit momenteel in Spanje en heb om kosten te besparen de knop dataroaming gewoon uitstaan. Op straat hoeft hij niet om de zoveel tijd mijn mail te checken. Maar hier in mijn huis heb ik gewoon Wi-Fi en dan wil ik wel dat het internet het doet.

Ik heb verbinding met de router, heb bovenin beeld het Wi-Fi icoontje branden maar als ik Safari opstart krijg ik de melding dat ik niet kan internetten omdat dataroaming uit staat... (overigens als ik de knop dataroaming aanzet gaat mijn Wi-Fi verbinding weg totdat ik weer de dataroamingknop uitzet)

Help???
Wie weet hoe ik het werkend krijg?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-02-11, 19:56
heili070 heili070 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik heb exact hetzelfde probleem. Is er al een oplossing?
  #3  
Oud 19-02-11, 21:25
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Wellicht helpt een harde reset, anders doe je een herstel van de netwerkinstellingen via Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #4  
Oud 20-02-11, 11:33
heili070 heili070 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik heb een harde reset en herstel netwerkinstellingen gedaan, en het werkt! Jammer dat ik nu niet weet waarom. Enig idee?

Overigens zat ik bij vrienden in Spanje. Ik kreeg het password van de Wi-Fi aldaar. Dat bleek later het verkeerde te zijn, maar daar krijg ik geen melding van! Klopt dat? Ik zag dat er geen IP nummer verscheen, dus dat geeft ook aan dat er geen verbinding is, toch?

Weer later kreeg ik het correcte password, nu wel een IP nummer, maar weer geen internet..... dan maar weer de harde reset en herstel netwerkinstellingen?
Reageren

Labels
buitenland, dataroaming, Wi-Fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve Pieter van Andes Wi-Fi 0 29-07-10 00:46
Hoe zit het met maximum bedrag voor internet in buitenland? jj5 Internet in buitenland (roaming) 0 01-01-10 14:55
Wi-Fi kan geen verbinding maken in 't buitenland Londonforever Wi-Fi 10 13-07-09 19:24
Heb geen Service ik heb een Vodafone Abbonement (geen INternet) deaapdaar Vodafone 0 11-03-09 12:36
Iphone. Wel verbinding met livebox, maar ik heb geen internet arntj00 iPhone algemeen 2 02-01-09 22:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:30.