//

Krijg geen verbinding met Wifi!!!

Krijg geen verbinding met Wifi!!! discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Het lukt me niet om vebinding te krijgen met Wifi. Ik zie wel mijn draadloze router staan klik erop en voer het wachtwoord in. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-02-11, 11:57
Shiney's schermafbeelding
Shiney Shiney is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Raamsdonksveer
Berichten: 15
Standaard Krijg geen verbinding met Wi-Fi!!!

Hallo,

Het lukt me niet om vebinding te krijgen met Wi-Fi.
Ik zie wel mijn draadloze router staan klik erop en voer het wachtwoord in. dan probeer ik verbind. Hij gaat zoeken en geeft aan geen vebinding mogelij met netwerk SpeedTouch enz. Heeft iemand een oplossing. Want hier thuis wil het toestel op Wi-Fi hebben omdat ze zeggen dat dat sneller is. Zit nu nog bij KPN maar over 3 maanden bij T-Mobile
Gr Annelies
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-02-11, 12:49
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Hoi, Wi-Fi thuis is niet alleen sneller maar kan ook behoorlijk wat kosten besparen als je geen ongelimiteerde internetbundel hebt!

Check even in de setup van je router of deze een zgn MAC filter aan heeft staan waardoor hij je iPhone niet toelaat.

Andere oplossing kan zijn om in je iPhone netwerkinstellingen te resetten en alles nog eens opnieuw te proberen. Soms is enkel herstart van de router zelf voldoende om alles op te lossen.

Succes!
  #3  
Oud 15-02-11, 20:13
Shiney's schermafbeelding
Shiney Shiney is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Raamsdonksveer
Berichten: 15
Standaard

Bedankt voor je advies. Sorry maar ik heb wat de pc betreft 2 linker handen. Hoe kom ik in de setup van mijn router?? Hihi
Gr
  #4  
Oud 16-02-11, 10:39
Matt22 Matt22 is offline
• iOS 6.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 3
Standaard

Ik heb precies het zelfde probleem. Ik zie de netwerken niet staan, maar ik krijg wel een pop-up of ik verbinding wil maken. Wanneer ik akkoord zeg, staat er 'geen verbinding'.
Wat is de oplossing hiervoor?
  #5  
Oud 16-02-11, 10:57
Shiney's schermafbeelding
Shiney Shiney is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Raamsdonksveer
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matt22 Bekijk bericht
Ik heb precies het zelfde probleem. Ik zie de netwerken niet staan, maar ik krijg wel een pop-up of ik verbinding wil maken. Wanneer ik akkoord zeg, staat er 'geen verbinding'.
Wat is de oplossing hiervoor?
Ik denk niet dat wij hetzelfde probeem hebben, want ik zie de netwerken wel staan. Hij vraagt om wachtwoord en alles alleen maakt geen verbinding.
Gr
  #6  
Oud 16-02-11, 12:12
Shiney's schermafbeelding
Shiney Shiney is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Raamsdonksveer
Berichten: 15
Standaard

lol Yes is gelukt hoor, ik maakte de fout om het wachtwoord in te toetsen van mijn internet. Ben er nu achter dat dat dus niet goed is (Blond) het moet het nummer zijn wat onderop je modem staat WPA PSK met 10 cijfers of letters. Pffffff gelukkig alles in orde.
Even nog een vraagje als ik nu via Wi-Fi op internet aangemeld ben en ik ga hier weg wordt ik dan gewaarschuwd dat ik het om moet zetten of moet ik daar steeds zelf erg in hebben???
Gr
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen verbinding met Wi-Fi TeasR Wi-Fi 7 11-09-10 12:42
krijg geen verbinding meer met appstore stiefmen iPhone algemeen 4 29-06-10 23:30
Krijg geen verbinding met mijn provider :S vandenhurk iPhone algemeen 0 04-10-09 16:39
Geen verbinding met Wi-Fi mdrongelen Wi-Fi 0 23-07-08 19:54
Krijg geen verbinding met WinSCP siete Archief 6 23-10-07 14:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:28.