//

Alleen nog maar push-berichten bij Wifi

Alleen nog maar push-berichten bij Wifi discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik IOS 4.3 heb geinstalleerd op m'n 3gs krijg ik alleen nog maar push-berichten als ik verbonden ben met wifi. Ben ik dat niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-03-11, 18:49
Youri82 Youri82 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Poortugaal
Berichten: 8
Standaard Alleen nog maar push-berichten bij Wi-Fi

Sinds ik IOS 4.3 heb geinstalleerd op m'n 3gs krijg ik alleen nog maar push-berichten als ik verbonden ben met Wi-Fi. Ben ik dat niet moet ik mail, ebuddy, twitter voor iPhone, enz openen om te zien of ik nieuwe meldingen heb. Het gekke is dat zodra ik thuis kom en Wi-Fi het over neemt, ik alle push-berichten binnen krijg, ongeacht of ik ze al heb gezien of niet.

Dit is sinds een week, dus volgens mij komt het door de IOS-update.

Zijn er meer mensen met dit probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-03-11, 01:26
fastpack1 fastpack1 is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Standaard probleem

ik heb precies het zelfde probleem na het updaten van 4.3 , heel irritant en kan ook nergens vinden hoe ik het kan oplossen !
hou me op de hoogte als je een oplossing heb gevonden!
  #3  
Oud 17-03-11, 08:10
Youri82 Youri82 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Poortugaal
Berichten: 8
Standaard

Ik was al bang dat ik de enige was met dit probleem. Heb me de afgelopen dagen suf gezocht, maar kan er werkelijk niks over vinden. Ik zie het ook niet zitten om te jailbraiken en push-programma's te downloaden. M'n iPhone heeft altijd gewoon gepushed, dus moet het nu ook gewoon doen...
  #4  
Oud 17-03-11, 12:34
jorispeeters jorispeeters is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 52
Standaard

Heb precies hetzelfde probleem. Als ik thuiskom en hij krijgt verbinding met Wi-Fi stromen opeens alle push-berichten binnen. Maar over Wi-Fi werkt het ook weer niet altijd 100%. Soms komen ze daar ook niet op binnen.

Zonder Wi-Fi krijg ik een heel enkele keer een push-bericht binnen. Maar 9 van de 10 keer komen ze niet binnen. Super irritant.

Ik heb Vodafone, iPhone4 en iOS4.3 gewoon via iTunes geïnstalleerd. Ik heb proberen te herstellen d.m.v. backup terug te plaatsen. Maar dit helpt ook niet.

Enige waar het aan KAN liggen.. Omdat tethering niet werkte heb ik geprobeerd te jailbreaken met greenpois0n. Echter kwam ik er al in vrij vroeg stadium achter dat dit niet werkte. Dat zou het enige kunnen zijn wat ik me kan indenken waardoor het fout gaat. Anders moet het echt een bug zijn denk ik.
  #5  
Oud 17-03-11, 22:47
fastpack1 fastpack1 is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Standaard Opgelost!!

ik heb eindelijk weer push op mijn iphone !!
ik heb mijn iphone gerestored zonder een backup te maken en me iphone, opnieuw aangemeld op itunes als nieuwe iphone.
en nu doet hij het weer

suc6
  #6  
Oud 18-03-11, 10:31
Chenkman Chenkman is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Thumbs up

Ik had hetzelfde probleem en de oplossing was in mijn geval heel simpel. Ik had in de instellingen ergens nog een profiel staan voor internet of mms wat ik in het verleden had gedownload via benm. Toen ik deze verwijderde kwamen opeens de pushberichten binnen die ik had gemist en sindsdien geen problemen meer.
Als bonus was de persoonlijke hotspot opeens ook beschikbaar (Telfort)
  #7  
Oud 18-03-11, 12:10
Youri82 Youri82 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Poortugaal
Berichten: 8
Standaard

Ik heb ooit een profiel gedownload om tethering proberen te activeren. Dat heb ik nu verwijderd en netwerkinstellingen hersteld. Mail wordt weer gepushed!
Reageren

Labels
3gs push Wi-Fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alleen trillen bij nieuwe sms berichten tijjani Ringtones en Wallpapers 1 27-11-09 13:35
Alleen nog via Wi-Fi verbinding Mikeeeay Wi-Fi 7 06-10-08 23:20
Internet connetie alleen nog via Wi-Fi?? sierkzee Wi-Fi 3 30-07-08 18:42
iPhone kan alleen nog maar noodoproepen doen Joycejew iPhone algemeen 0 18-01-08 22:47
Alleen nog maar recovery mode Loadrunner Unlock [archief] 12 11-11-07 16:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:34.