iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wi-Fi (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/)
-   -   Iphone ontvangt geen Wi-Fi signalen (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/8874-iphone-ontvangt-geen-wifi-signalen.html)

Robbertxp 06-03-08 14:57

Iphone ontvangt geen Wi-Fi signalen
 
Hallo,

Ik heb 2 dagen geleden mijn iphone binnengehad was er meteen blij mee :). Echter na een upgrade na een upgrade naar 1.1.4 doet mijn Wi-Fi het niet meer.

Ik heb echter alles al geprobeerd, ik heb hem gerefurbished met behulp van ziphone (waar ik hem ook mee geunlocked heb). Heb de telefoon al gedowngrade weer terug naar 1.1.3 (waarmee hij geleverd werd).

Niks heeft resultaat, ik heb het al op meerdere andere netwerken en plaatsen geprobeerd.

Soms zie ik wel een lijst met netwerken, alleen dan kan ik niet connecten. Meestal krijg ik niet eens een lijst en vind de telefoon gewoon geen netwerken.

Ik hoop dat iemand hier een oplossing op heeft, zodat ik via de installer Nederlandse taal erop kan zetten.

EDIT:\\

Hier nog even de technische info op een rijtje:
Version: 1.1.3 (4A93)
Modem Firmware 04.04.05_G

Groeten,

Robbert

Robbertxp 10-03-08 11:07

nog iemand een idee ? Zit nog steeds met het probleem :(

truckdiver 10-03-08 11:19

beste een herstel doen met itunes en NIET een upgrade
ziphone laten draaien
je iphone als NIEUWE iphone instaleren bij itunes en niet de backup van je vorige versie erop zetten zodat je met een volledig nieuwe en lege iphone begint op 1,1,4

wb1987 10-03-08 16:54

Restore lijkt me inderdaad het beste!

Proberen zijn vaak rapper opgelost met restore, zeker met de nieuWe ziphone

Robbertxp 10-03-08 17:17

Ik heb al een paar keer een complete herstel gedaan. Bovendien heb ik vanacht ook geprobeerd om de ihone helemaal leeg te laten lopen. Dit heeft echter ook niet kunnen baten.

truckdiver 10-03-08 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robbertxp (Bericht 79455)
Ik heb al een paar keer een complete herstel gedaan. Bovendien heb ik vanacht ook geprobeerd om de ihone helemaal leeg te laten lopen. Dit heeft echter ook niet kunnen baten.

met een lege iphone bedoelde ik niet de batterij die leeg moet zijn maar dan zijn al je oude apps verwijderd en begin je met nieuwe software:p
je bent toch wel in de buurt waar een Wi-Fi signaal is???
kan je met een andere telefoon of computer op een Wi-Fi netwerk dat vanjezelf is of waar je mag op in loggen?

wb1987 10-03-08 18:11

als ik je zo bezig hoor zou ik precies durver vermoeden dat er hardwarematig iets mis is met je iphone.

Na een volledige restore zou het in principe allemaal terug moeten werken... aangezien je heel de software opnieuw erop zet.

Probeer anders eens een andere softwareversie

truckdiver 10-03-08 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wb1987 (Bericht 79495)
als ik je zo bezig hoor zou ik precies durver vermoeden dat er hardwarematig iets mis is met je iphone.

Na een volledige restore zou het in principe allemaal terug moeten werken... aangezien je heel de software opnieuw erop zet.

Probeer anders eens een andere softwareversie

heb eer het vermoeden dat er geen goed Wi-Fi netwek in de buurt zit:rolleyes:

Robbertxp 10-03-08 22:32

Even ter informatie heb ik dit ook getest met zowel een ipod touch en een andere iphone. Deze ondervinden deze problemen niet. Dus het ligt puur aan mijn iphone.

Ik heb mijn software al aantal keren hersteld in iTunes. (van 1.1.3 naar 1.1.4 dan weer terug naar 1.1.3 en zo nog 3x ofzo).

chickie 22-09-08 17:08

is hier al een oplossing voor gevonden wandt ik heb het zelfde probleem
ik heb hem nooit geupdate of iets ik heb firmware 1.1.4 en alles werkte gewoon ik heb hem ruim een half jaar
maar opeens sins gister kan die geen netwerken meer vinden terwijl die van mijn vrouw het wel doet dus daar leg het niet aan


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:55.