//

Draadloos netwerk (Netgear) uit na upgrade iTunes?

Draadloos netwerk (Netgear) uit na upgrade iTunes? discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Dit is minder een vraag dan wel een opmerking. Ik bezit (nog) een 3GS, en gisteren stak ik mijn iPhone in mijn XP PC ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-04-11, 15:09
macamba macamba is offline
• iOS 9.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 82
Standaard Draadloos netwerk (Netgear) uit na upgrade iTunes?

Hallo,

Dit is minder een vraag dan wel een opmerking. Ik bezit (nog) een 3GS, en gisteren stak ik mijn iPhone in mijn XP PC om mijn afspraken te synchroniseren. Ik kreeg een update van iTunes om mijn oren. Schouderophalend liet ik dat toe. Na de upgrade had ik geen Wi-Fi netwerk meer. Ik heb een Netgear Wireless-N 300 Router. Na veel uitzoeken kwam ik erachter dat mijn router niet meer zond/ontving via Wi-Fi, mijn Wi-Fi was dus uitgeschakeld! Die heb ik uiteindelijk weer aangezet.

Dus afgezien van het installeren van ongewenste software (Safari), het neerkwakken van ongewenste iconen (iTunes en Safari) en het stelen van de plek van de favourite muziek player (WinAMP opzij gezet door iTunes), vinden de jongens (en meisjes) van Apple het dus ook nodig te klooien met mijn Wi-Fi netwerk. Gelukkig werkt dit weer. Nu alleen uitzoeken waarom mijn browser (SeaMonkey, Netscape rulez!) zo traag pagina's laad.

Macamba
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
probleem draadloos netwerk Wi-Fi flashcs Wi-Fi 4 04-03-11 08:54
iphone 4 en draadloos thuis netwerk fleurbelt iPhone algemeen 12 17-01-11 21:15
Draadloos netwerk wijgeren voor altijd Macbook-jan iPhone algemeen 1 03-08-10 16:07
draadloos netwerk onvindbaar litmanen10 Wi-Fi 5 31-03-10 17:37
vind geen draadloos netwerk xbored Wi-Fi 8 31-03-09 16:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:58.