iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wi-Fi (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/)
-   -   Wi-Fi gooit me er willekeurig uit (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/91219-wifi-gooit-willekeurig.html)

djyildirim 17-05-11 23:05

Wi-Fi gooit me er willekeurig uit
 
voor ik begin met mijn probleem zijn er hier op dit forum veel meer mensen met ONGEVEER dezelfde probleem, ook heb ik ze allemaal 1 voor 1 uitgevoerd zonder succes, zo ook heb ik rond gegoogled zonder resultaat.

mijn probleem is dat mijn Wi-Fi verbinding willekeurig wegvalt naar 3G de ene keer na 10 min de andere keer na een half uurtje dat verschilt ook als ik er niks mee doe gewoon op de tafel leg merk ik zo nu en dan dat die wegvalt dan moet ik weer naar instellingen etc, Wi-Fi selecteren en doet ie het weer met dezelfde resultaat.

wat ik heb gedaan is: via de instellingen de hele telefoon deleten vervolgens restore ( met natuurlijk jailbreak erbij ) - geen resultaat

mijn Wi-Fi thuis in allerlei instellingen geconfigureerd wpa etc.


dit probleem had ik eerder niet zo een maandje geleden begon dit probleem.

iemand ervaring met dit probleem ??
heeft u dit ook kunnen oplossen ? zo ja hoe


alvast bedankt voor jullie reacties

MVG
iTURK

nebilem 17-05-11 23:39

Ik denk dat je er elke keet uit wordt gegooid vanwege de drukte op de channel die je ingesteld hebt staan. Kijk in je router welk channel en verander die met 5 onder of boven. Dus als he channel 11 hebt doe je 6.

djyildirim 17-05-11 23:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nebilem (Bericht 674666)
Ik denk dat je er elke keet uit wordt gegooid vanwege de drukte op de channel die je ingesteld hebt staan. Kijk in je router welk channel en verander die met 5 onder of boven. Dus als he channel 11 hebt doe je 6.



ik ga dat is even proberen :D dankje ik laat het nog wel weten

djyildirim 18-05-11 00:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nebilem (Bericht 674666)
Ik denk dat je er elke keet uit wordt gegooid vanwege de drukte op de channel die je ingesteld hebt staan. Kijk in je router welk channel en verander die met 5 onder of boven. Dus als he channel 11 hebt doe je 6.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djyildirim (Bericht 674679)
ik ga dat is even proberen :D dankje ik laat het nog wel weten


mijn modem heeft de functie niet om dit per aparaat te veranderen en stond ook op auto ??

nebilem 18-05-11 09:35

Kan je inloggen in je modem instellingen? Dat moet je doen via je pc.

ballegooier 18-05-11 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djyildirim (Bericht 674681)
mijn modem heeft de functie niet om dit per aparaat te veranderen en stond ook op auto ??

Je moet die auto instelling op manual zetten en dan doen wat @nebilem zegt.

djyildirim 19-05-11 20:19

bedankt voor jullie reacties en helaas wederom heeft dit geen effect gehad ik word er weer uitgegooid

ballegooier 19-05-11 20:36

Heb je het op 1 Wi-Fi netwerk of op meerdere....?

djyildirim 19-05-11 20:44

alleen bij mij thuis heb ik dat in de gaten gehad bij andere heb ik daar nog geen last van gehad waardoor ik ook het vermoeden heb dat het aan de modem ligt op werk heb ik het maar 1 keer meegemaakt maar dat doet me zozeer niet veel omdat ik dan togh niet vaak bezig ben met me telefoon ( ik heb vodafone ) dus internet met een limiet waardoor ik geen youtube kan kijken of iets met veel dataverkeer bijv downloads van apps etc

ballegooier 19-05-11 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djyildirim (Bericht 675320)
alleen bij mij thuis heb ik dat in de gaten gehad bij andere heb ik daar nog geen last van gehad waardoor ik ook het vermoeden heb dat het aan de modem ligt op werk heb ik het maar 1 keer meegemaakt
>knip<

Als je denkt dat het aan de modem ligt op je werk dan heb je er daar toch ook last van? Dan heb je al 2 Wi-Fi netwerken waar het probleem zich voordoet....
Mogelijk ligt het dan aan je iPhone...

djyildirim 19-05-11 23:40

even voor de duidelijkheid op werk hebben wij 2 gebouwen met name 1 showroom en 1 werkplaats bij de showroom zitten we niet vaak dus ook geen internet nodig maar als ik daar zit en ik loop terug dan raakt ie wel is de Wi-Fi kwijt maar dat ligt dan aan de afstand of ik moet ergens iets ophalen daarbij heb ik nog internet blox dus heb ik zelf genoeg aan 1gb per maand ik gebruik alleen berichten aplicaties of facebook etc download ik geen apps van boven de 30mb of bekijk ik youtube thuis daarintegen doe ik dat graag als ik in me bed lig maar als die tijdens zoeen filmpje op 3g schiet voordat ik zelf weer Wi-Fi moet selecteren is die 1gb mischien net genoeg voor een week waarna ik 3 weken moet wachten zodat ik weer gebruik kan maken van die dienst dus thuis heb ik er last van dus ben ik nog steeds niet zeker of het aan me iphone ligt want bij andere Wi-Fi's heb ik die probleem nooit ervaren


togh bedankt


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:50.