iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wi-Fi (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/)
-   -   Wi-Fi niet aan de gang krijgen. (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/9316-wi-fi-niet-de-gang-krijgen.html)

MrGizMo 13-03-08 22:26

Wi-Fi niet aan de gang krijgen.
 
Ik zit nu denk al een kleine 3 kwartier wachtwoorden en shit in te voeren, maar hij blijft het steeds NIET doen.

Heb al geprobeerd op WEP-64bits , WEP-128bits (dat is trouwens best ***, vrij lang dan)
Zonder WEP gedoe (geen beveiliging).

maar hij blijft zeggen "geen verbinding mogelijk met netwerk"

Welke oplossingen heb ik nog? Want wil natuurlijk wel alle functies kunnen gebruiken.

Alvast bedankt voor de moeite :)

MrRichz 13-03-08 22:28

heb je geen MAC filter op je router staan naast je WEP?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrGizMo (Bericht 81410)
Ik zit nu denk al een kleine 3 kwartier wachtwoorden en shit in te voeren, maar hij blijft het steeds NIET doen.

Heb al geprobeerd op WEP-64bits , WEP-128bits (dat is trouwens best ***, vrij lang dan)
Zonder WEP gedoe (geen beveiliging).

maar hij blijft zeggen "geen verbinding mogelijk met netwerk"

Welke oplossingen heb ik nog? Want wil natuurlijk wel alle functies kunnen gebruiken.

Alvast bedankt voor de moeite :)


MrGizMo 13-03-08 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrRichz (Bericht 81413)
heb je geen MAC filter op je router staan naast je WEP?


Nee, heb dat eerst wel geprobeerd, door mac adres van iphone er in te zetten..
maar dat werkte ook niet, dus er weer uit gedaan..

Heb trouwens een ASUS WL500g

forum.bericht 14-03-08 00:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrGizMo (Bericht 81410)
Ik zit nu denk al een kleine 3 kwartier wachtwoorden en shit in te voeren, maar hij blijft het steeds NIET doen.
Heb al geprobeerd op WEP-64bits , WEP-128bits (dat is trouwens best ***, vrij lang dan)
Zonder WEP gedoe (geen beveiliging).
maar hij blijft zeggen "geen verbinding mogelijk met netwerk"
Welke oplossingen heb ik nog? Want wil natuurlijk wel alle functies kunnen gebruiken.
Alvast bedankt voor de moeite :)

Lukt het wel om in te loggen met een huis-tuin-keuken laptop?

Zo ja, dan moet je dezelfde gegevens in je iPhone invoeren.

Zo nee, dan is er iets goed fout in je router of je begrijpt niet hoe e.e.a. moet.

MrGizMo 14-03-08 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht (Bericht 81521)
Lukt het wel om in te loggen met een huis-tuin-keuken laptop?

Zo ja, dan moet je dezelfde gegevens in je iPhone invoeren.

Zo nee, dan is er iets goed fout in je router of je begrijpt niet hoe e.e.a. moet.

Nja dat weet ik dus wel.
me NDS en me PSP werken er wel goed op.

Maar denk dat het gewoon aan me router ligt, krijg vandaag ff een andere om te testen.

Aan me Iphone ligt het ook niet, want als ik rondje loop hier buiten, kan ik wel op andere netwerken connecten :p, maar ja ik blijf geen rondjes lopen :D

MrGizMo 14-03-08 15:08

Weet niet of dubbelposten mag hier?
Maar heb nu dus een andere router van een goeie vriend gekregen, en kan gewoon meteen op Wi-Fi.
Safari werkt zeer goed, en download nu Guitarist 1.0 :)

youssef 17-03-08 22:05

ik kan wel verbinding maken met mijn draadloze netwerk maar als ik youtube/safari/installer probeer te gebruiken krijg ik een melding dat hij de server niet kan vinden. weet iemand wat ik moet doen??

groet

youssef


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:21.