//

Kan geen verbinding maken met Wi-Fi Netwerk

Kan geen verbinding maken met Wi-Fi Netwerk discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Nadat mijn iphone in de wasmachine terecht was gekomen deed mijn Wi-Fi functie het niet meer goed. Ik kan nu alleen nog maar ons ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-06-11, 11:55
Daantromp Daantromp is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 5
Standaard Kan geen verbinding maken met Wi-Fi Netwerk

Hallo,

Nadat mijn iphone in de wasmachine terecht was gekomen deed mijn Wi-Fi functie het niet meer goed. Ik kan nu alleen nog maar ons eigen netwerk vinden als ik heel dicht bij de router ga zitten (ong 1 meter). Dan vind mijn iphone ons netwerk wel, maar telkens als ik dan verbinding wil maken krijg ik de foutmelding dat mijn iphone niet verbinding kan maken met het netwerk. Heeft iemand hier een oplossing op of is het gewoon permanente vochtschade?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-06-11, 14:19
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

hoeveel dagen geleden is je iphone in de wasmachine geweest?
anders kan je hem laten maken bij de apple service of bij iemand anders.
wat je mssn eerst is doet is hem in een warme plaats zetten of met de haardroger over het toestel gaan.maar niet te dicht en vooral niet op je scherm, dan zou de lijm die je touchscreen vasthoud kunnen loskomen
wees voorzichtig!
  #3  
Oud 18-06-11, 15:34
Daantromp Daantromp is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 5
Standaard

Het is al een paar maanden geleden gebeurd, ik heb hem op de kachel gelegt en helemaal laten drogen, dat heeft ook wel gewerkt want de batterij ging steeds langer mee. Ik heb hem 2 dagen geleden opgestuurd naar ISN Service. Daar een vochtshade onderzoek laten doen en daar is ie ultrasoon gereinigd. Ze hadden alleen de microfoon gerepareerd (die het tevens ook niet meer deed), over het Wi-Fi probleem zeiden ze dat het een defect was op het moederbord. Maar zeker waren ze niet.
  #4  
Oud 18-06-11, 17:05
xl3igplayer xl3igplayer is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 42
Standaard

ik heb ook zo iets maar ik heb een Iphone 3g en als ik me telefoon op de router leg dan vind hij het pas het netwerk, en wil ik verbinen het ik precies het zelfde probleem, ik ben naar iemand gegaan die er iets meer van weet en die zegt dat het dan aan je ontvanger van je Iphone / ipod ligt.

hij wist er ook geen oplossing voor ! dus ik zou je niet kunne helpen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: kan geen verbinding maken met iTunes dirk1947 iTunes 1 11-03-11 16:31
iPhone: kan geen verbinding met youtube maken nickholtus Jailbreak 1 19-02-11 00:31
Kan geen verbinding met mobiel netwerk maken martijn1108 Odido (T-Mobile) 3 25-11-10 11:41
Kan geen verbinding maken met Guest-1102131139 Wi-Fi 0 19-02-10 16:45
Kan geen Bluetooth netwerk/verbinding maken tussen Powerbook en iPhone sheppy iPhone algemeen 5 27-10-09 00:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:33.