//

ipad verbinden met wifi ???

ipad verbinden met wifi ??? discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben van vandaag de trotse bezitter van nen ipad1. Nu wil ik hem verbinden met mijn netwerk thuis. Ik heb nen router van Dlink. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-06-11, 18:40
doralien doralien is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 20
Standaard ipad verbinden met Wi-Fi ???

ik ben van vandaag de trotse bezitter van nen ipad1.
Nu wil ik hem verbinden met mijn netwerk thuis. Ik heb nen router van Dlink. Nu wat ik ook als Wi-Fi wachtwoord probeer in te geven ... telkens foutmelding dat het niet lukt ... Mijn installatie thuis is door een firma gebeurt dus weet ik niet echt mijn wachtwoord. Ben al gaan kijken naar de gegevens van de router daar vind ik de ssid , als ik dat in geef : foutmelding dan maar geprobeert met de wep code ook foutmelding .
Kan iemand mij in eenvoudige taal ( k ben maar een leekje ) uitleggen hoe ik toch verbinding kan maken zelf zodat ik die keidure computerexpert niet terug naar me thuis moet laten komen.
alvast bedankt voor jullie raad en advies ....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-06-11, 19:33
Guest-20161104111522
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Download http://www.nirsoft.net/utils/wirelesskeyview.zip and you'll find the solution (downloaden en installeren op de laptop/desktop die gebruik maakt van het draadloze netwerk uiteraard)
  #3  
Oud 22-06-11, 20:30
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

SSID is de naam van je Wi-Fi netwerk. Dus als er een SSID op je router staat (bijv "Dlink4786"), dan moet je dat Wi-Fi netwerk 'kiezen' in het Wi-Fi netwerk menu van je iPad. De sleutel of wachtwoord kan een WEP of een WPA code zijn, maar je iPad vraagt daar automatisch om, zodra je jouw Wi-Fi netwerk kiest om verbinding mee te maken. Die sleutel moet je gekregen hebben van je Provider, anders kun je geen computers (of iPad) aansluiten op jouw internet.

In het vervelendste geval is je router uitgerust met een 'MAC address filtering' die verhoed dat je ipad, ook al heb je de juiste gegevens voor je Wi-Fi ingevoerd, verbinding kan maken met je router. In dat geval moet je soms een knopje indrukken op je router, terwijl je verbinding probeert te maken met je iPad (dus als je het wachtwoord van je Wi-Fi netwerk ingevoerd hebt) Je kunt die functie ook uitschakelen in de firmware van je router.
  #4  
Oud 23-06-11, 15:13
doralien doralien is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 20
Standaard Bedankt

Dankzij jullie hulp is het me gelukt.Heel hartelijk bedankt!....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad verbinden met Wi-Fi, Telenet via DLink Rud iPad algemeen 4 14-12-10 16:37
standaard eerst verbinden met Wi-Fi JapieHendriks Wi-Fi 1 10-10-10 18:43
App om met Wi-Fi te verbinden (Wi-FiTrak/Wi-Finder) chapp iPhone Apps 62 15-08-10 12:45
3G verbinden met Wi-Fi lukt niet. bostiaan Wi-Fi 10 03-08-10 09:08
Kan niet verbinden met Wi-Fi Stannie Wi-Fi 12 05-05-09 08:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:38.