//

geen wifi meer op ipad thuis - rest wel

geen wifi meer op ipad thuis - rest wel discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Allemaal, Iemand een oplossing voor dit? Sinds gisteren heb ik geen internet via Wi-Fi meer op Ipad . Dit zowel op het thuis als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-08-11, 17:35
greybart greybart is offline
• iOS 8.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 15
Standaard geen Wi-Fi meer op ipad thuis - rest wel

Beste Allemaal,

Iemand een oplossing voor dit?

Sinds gisteren heb ik geen internet via Wi-Fi meer op Ipad. Dit zowel op het thuis als het kantoornetwerk. Het symbooltje komt er wel maar er wordt niets geladen. De poging (cirkeltje) is er wel. Let wel. Op andere netwerken - onderweg ergens opgepikt - doet die wat ie altijd deed, gewoon goed werken. Alle andere toestellen thuis en op kantoor (iphone's en macbooks en ook pc's) doen gewoon verder wat ze moeten doen en verbinden zonder ernar te kijken.
Forum gezocht, google gezocht (komt ongeveer op hetzelfde neer dus sterk forum) Apple support gebeld en na 2 uur resetten en herstellen gaven zij het ook op. Moet naar Apple service point om daar op hun netwerk te gaan?
3G werkt probleemloos.
Iemand die de apple supportboys kan verslaan?

Bart
Ipad 2 3G 32g 4.3.5
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-08-11, 18:56
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Als het op andere Wi-Fi netwerken wel gaat ligt het hoogst waarschijnlijk aan je Wi-Fi thuis, ergens een instelling die mss opeens fout zit ofzo, helaas gaat mijn kennis nie verder dan dat .
  #3  
Oud 06-08-11, 15:38
maxmax maxmax is offline
• iOS 8.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 42
Standaard

Probleem zit m in de software van ipad, doe maar eens : dit netwerk vergeten en opnieuw aanmaken, dan doet ie het wel weer.
  #4  
Oud 19-08-11, 12:06
greybart greybart is offline
• iOS 8.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 15
Standaard Wi-Fi maar half

Beste,

Zoals reeds gepost heb ik de Ipad terug aan de gang op mijn thuisnetwerk. Niks bijzonders meer gedaan nadat Apple support en supplier de fout bij mijn netwerk legden. Na drie dagen niet gebruiken ging alles gewoon terug op het thuisnetwerk.
Op het kantoornetwerkt niet.
Eigen netwerkt met zelfde pasw. (andere naam) als thuis.
op een of ander forum had ik gelezen dat dit tot conflict kon leiden. Welk idee door zowat iedereen werd afgeschoten. Ik begin te vermoeden dat bij Ipad 2 en os 4.3.5 dit tioch een probleem zou kunnen zijn. Ik heb echter geen zin om te experimenteren met de paswoorden en doe dus maar verder met Wi-Fi en 3gen en hotspots.
Indien iemand van jullie iets beter weet, graag

Bart
  #5  
Oud 19-09-11, 09:33
Ipoelie Ipoelie is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maxmax Bekijk bericht
Probleem zit m in de software van ipad, doe maar eens : dit netwerk vergeten en opnieuw aanmaken, dan doet ie het wel weer.
dit was voor mij de oplosing thanx
__________________
iPhone5 16Gb Black white. iPad3 32gb White, AppletTV2
  #6  
Oud 28-09-11, 00:38
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Het kan minder ingrijpend: kies bij "Instellingen" je netwerk, klik op het pijltje naar rechts en klik op "Vernieuw lease". Je hoeft dan niet opnieuw in te loggen. Het is de ene dag erger dan de andere. Wellicht heeft het te maken met andere Wi-Fi-netwerken in de buurt, schijnt de iPad erg gevoelig voor te zijn.
  #7  
Oud 07-10-11, 01:16
rob499's schermafbeelding
rob499 rob499 is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 16
Standaard

Beste Bart,

Kijk even of je router op een kanaal zit dat hoger dan 11 is, als dit het geval is kies dan handmatig een ander kanaal (gelijk of lager dan 11)


Rob
  #8  
Oud 07-10-11, 21:16
greybart greybart is offline
• iOS 8.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 15
Standaard

Beste Rob,

Met dank voor je reactie. Het probleem heeft zich vanzelve opgelost. Ttz. Thuisnetwerk na enkele dagen kantoornetwerk na enkel weken. Plots ging alles terug. Zonder enige wijziging van wat dan ook.

Mvg
Bart
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad pakt Wi-Fi van thuis niet meer Fimu iPad algemeen 3 14-08-14 16:17
Wel beltoon maar voor de rest geen geluid! happydaddy Archief 5 04-07-09 21:23
Wi-Fi Thuis werkt niet op mijn Iphone maar wel op die van vriend deaapdaar Wi-Fi 0 20-05-09 19:06
Plotseling geen Wi-Fi meer Thuis mahket Archief 2 27-05-08 00:33
iCal wordt niet meer gesynchroniseerd (rest wel) aernout iTunes 3 02-04-08 22:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:28.