//

Wel Wifi verbinding, geen internet met wifi.

Wel Wifi verbinding, geen internet met wifi. discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Nieuw op het forum en meteen al een topic openen met een vraag. Sinds een jaar in het bezit van een Iphone 3gs. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-09-11, 16:07
mathieu88 mathieu88 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 1
Standaard Wel Wi-Fi verbinding, geen internet met Wi-Fi.

Hallo allemaal!

Nieuw op het forum en meteen al een topic openen met een vraag. Sinds een jaar in het bezit van een Iphone 3gs. Na alles ingesteld te hebben, en ook verbinding te hebben via Wi-Fi, nu een probleem ondervonden.

Ik heb via instellingen een verbinding gerealiseerd via Wi-Fi. Eerst stond er altijd een symbool op het hoofdscherm met daarin het verbindingssymbool van Wi-Fi en de sterkte ervan. Deze is weg maar via instellingen heb ik nog wel verbinding staan. Wanneer ik de telefoon opnieuw opstart dan komt eerst wel de verbinding te staan (in het hoofscherm) maar verdwijnt wanneer de provider Vodafone gevonden wordt.

Heeft iemand tips om dit probleem op te lossen? Heb de telefoon via itunes al wel geüpdate.

Vriendelijke groet,

Mathieu
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi thuis; wel verbinding, geen internet Kim7 Wi-Fi 16 17-09-11 16:40
wel Wi-Fi verbinding maar geen internet?! Matthijn2 Wi-Fi 10 01-07-11 00:54
geen 3G verbinding, wel internet via Wi-Fi, help! adelheidt Wi-Fi 2 17-10-10 16:09
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve Pieter van Andes Wi-Fi 0 29-07-10 01:46
wel Wi-Fi netwerk maar geen internet verbinding? Marc Doorakkers Archief 1 06-05-08 22:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:49.