Geen GPRS (data) icoon in USA discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben nu in de VS en heb een KPN internationaal data abonnement in mijn iPhone 4. Vorige maand heb ik deze combinatie perfect kunnen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen GPRS (data) icoon in USA
Ik ben nu in de VS en heb een KPN internationaal data abonnement in mijn iPhone 4. Vorige maand heb ik deze combinatie perfect kunnen gebruiken in Peru, Brazilie.
Ik ben nu in Houston, Texas, en ik krijg geen data verbinding. Roaming staat aan, netwerk instellingen zijn al herstelt. APN instelling van KPN worden netjes geladen. Maar het data icoon wordt niet weergegeven. Ik heb daarnaast een Vodafone sim gebruikt, die heeft hetzelfde. Iemand een suggestie? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is er GSM dekking in het gebied waar je nu bent?
(Of alleen CDMA?)
|
|||
|
|||
Geen idee, op de blackberry van familie staat UMA of soms EDGE.
UMA is een soort van 3G -> High-Speed Downlink Packet Access - Wikipedia |
|
|||
|
|||
Mijn notebook (ook KPN) heeft wel gewoon connectie, dus het lijkt er op dat de iPhone toch niet helemaal goed staat ingesteld... iemand suggesties?
|
|
|||
|
|||
Zojuist een iPhone 4S gekocht in de USA, zelfde probleem.
Lijkt dus een probleem te zijn met de simkaart ism iphone. Iemand? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon USA zonder data? | Chicco68 | iPhone Navigatie | 2 | 26-09-10 22:26 |
Goedkope oplossing voor DATA in USA en/of Canada? | MCNO | Internet in buitenland (roaming) | 2 | 13-09-10 16:20 |
Simcard Data/gprs/3g in Israel | MacF | Internet in buitenland (roaming) | 1 | 29-03-10 11:40 |
Airport/GPRS icoon | Flame8 | Archief | 1 | 19-03-08 20:20 |
GPRS icoon alleen zichtbaar als GPRS actief is | Bomans | Archief | 3 | 01-03-08 05:45 |
|
|