//

bellen buitenland lukt niet met iPhone4s

bellen buitenland lukt niet met iPhone4s discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben net week in Ecuador geweest. Maar kon daar hele week niet bellen. Steeds de boodschap Geen Service. Mijn vrienden konden wel gewoon bellen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Internet in buitenland (roaming)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-12-11, 19:38
jeroenc jeroenc is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 19
Standaard bellen buitenland lukt niet met iPhone4s

Ik ben net week in Ecuador geweest. Maar kon daar hele week niet bellen. Steeds de boodschap Geen Service. Mijn vrienden konden wel gewoon bellen. Heb softe en harde reset gedaan maar niets helpt. Ook bij zoeken blijft hij zoeken naar providers. Heb net een iPhone4s en nieuw abonnement iSmart bij T-Mobile. Helpdesk van TMobile weet ook geen oplossing.
Nieuwe SIMkaart?? Andere oplossing? Moet over twee weken weer naar buitenland en moet dan wel kunnen bellen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-12-11, 19:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als de Carrier op Automatic staat bestaat de kans dat de iPhone geen netwerk vindt dat een roaming agreement heeft met T-Mobile. Probeer eens met manueel te zoeken naar netwerken.
  #3  
Oud 04-01-12, 16:32
nance30 nance30 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: utrecht
Berichten: 314
Standaard

Als het een heel nieuw abbonement is kan het zijn dat je pas in buitenland kan bellen, na de betaling van de eerste factuur. Dit heb ik zelf een x aantal jaren geleden met t mobile gehad weet niet of het nog zo is maar informeer er eens naar.
Reageren

Labels
bellen, buitenland, iphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bellen met iphone lukt niet!! psvunited iPhone algemeen 0 06-06-11 23:08
PROBLEEM! Ik kan Niet bellen in het buitenland! Phil. Odido (T-Mobile) 7 24-07-09 00:48
Bellen met Iphone lukt niet ! Dennisss Archief 5 05-05-09 12:19
Bellen met headset lukt niet meer MKA iPhone algemeen 1 01-04-09 13:23
Email verzenden in buitenland lukt niet flipper iPhone algemeen 16 12-06-08 10:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:40.