iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Internet in buitenland (roaming) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f84/internet-buitenland-roaming/)
-   -   Goedkoopste manier om in 42 paspoort landen ( Vodafone) tot 1GB te internetten (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f84/internet-buitenland-roaming/111737-goedkoopste-manier-om-42-paspoort-landen-vodafone-1gb-internetten.html)

Mischa84 09-02-12 01:14

Goedkoopste manier om in 42 paspoort landen ( Vodafone) tot 1GB te internetten
 
Mensen,

Weet niet of dit hier al ergens benoemd is maar hier komt echt de voordeligste manier om in het buitenland te internetten via Vodafone.

1) eis een zakelijke abonnementsvorm (moeten ze je geven als je het vraagt, heb hier gewerkt)
2) kies een Vodafone Ondernemersbundel WEB variant of een IPhone Zakelijk variant. Vanaf 35,- bundels zit in deze bundels nog een databundel van 1 GB!
3) laat paspoort op reis maand activeren. Dit is een toevoeging die 5,50 kost en dan kun je in ALLE 42 paspoort landen van Vodafone je 1 GB bundel ook gebruiken. Dus voor 5,50 kun je gewoon 1GB knallen in Japan of Australië etc.

Dit is echt de meest voordelige optie als je vaak of met regelmaat in het buitenland verblijft. Check de website maar eens van Vodafone.

Vragen? Let me know!

juwlez 09-02-12 02:38

1) eis een zakelijke abonnementsvorm (moeten ze je geven als je het vraagt, heb hier gewerkt) Hoezo zou je een zakelijk abonnementsvorm eisen? Je kan het ook gewoon aanvragen als je een kvk nummer hebt. (Het abonnement moet op het bedrijfsnaam.)


2) kies een Vodafone Ondernemersbundel WEB variant of een iPhone Zakelijk variant. Vanaf 35,- bundels zit in deze bundels nog een databundel van 1 GB!
Nog? Deze bundels bestaan pas sinds een klein half jaartje ( ondb web en iphone net iets langer) Dus dit zal nog wel even zo blijven.

3) laat paspoort op reis maand activeren. Dit is een toevoeging die 5,50 kost en dan kun je in ALLE 42 paspoort landen van Vodafone je 1 GB bundel ook gebruiken. Dus voor 5,50 kun je gewoon 1GB knallen in Japan of Australië etc. Ter aanvulling, je kan je nationale tegoed internationaal gebruiken binnen de Vodafone Passpoort landen. Deze bundel heeft een looptijd tot het einde van je contract duur. Dus ook als je het tijdelijk niet gebruikt ben je dat bedrag armer.

Snap wel dat je er niet meer werkt nee..;)

Mischa84 09-02-12 13:27

Toch weer zonde om te proberen om elkaar te corrigeren ipv aan te vullen ..

Al helemaal die laatste zin..

1) Ik vermelde "eisen" omdat de meeste op deze site geen KvK nummer hebben. Vodafone geeft ook de optie om als particulier gewoon onder je eigen naam de zakelijke bundels aan te sluiten. (met uitzondering van In-Business) Hier moet je wel specifiek naar vragen. Leek me overbodig om te vermelden dat zakelijke abonnementen probleemloos icm een KvK nummer aangesloten kunnen worden ..

2) Inderdaad NOG ja .. want de trend bij de providers is zeker op de zakelijke markt om de bestaande databundels te verkleinen en tevens duurder te maken. Zo bestaat mobiel online al niet meer in de 250MB versie maar alleen nog als losse toevoeging in een 150MB variant versie etc.

3) Ook dit klopt niet ..
Vanaf de VF website :

Bestellen?

Neem contact op met uw zakelijke verkooppunt om een van deze abonnmenten te activeren. Geïntegreerde Internet op Reis Abonnementen hebben een looptijd van minimaal 12 maanden.

Dus bij een 24 maanden contract zit je niet je gehele looptijd hier aan vast.

4) Als je zo nodig mensen wilt corrigeren .. Doe het dan goed aub. Dan heeft het misschien nog meerwaarde.

joost1234 09-02-12 18:56

Bij sommige Sim-only abonnement kun je ook de blox "Internet op reis Europa" toevoegen. Deze koste 5 EUR per maand en dan kun je in Europese landen gebruik maken van je nationale databundel. Let wel; de mogelijkheid heb je niet bij alle abonnement, pas vanaf een grotere bundel.

blackoutzz 06-04-12 01:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mischa84 (Bericht 769911)

1) Ik vermelde "eisen" omdat de meeste op deze site geen KvK nummer hebben. Vodafone geeft ook de optie om als particulier gewoon onder je eigen naam de zakelijke bundels aan te sluiten. (met uitzondering van In-Business) Hier moet je wel specifiek naar vragen. Leek me overbodig om te vermelden dat zakelijke abonnementen probleemloos icm een KvK nummer aangesloten kunnen worden ..

2) Inderdaad NOG ja .. want de trend bij de providers is zeker op de zakelijke markt om de bestaande databundels te verkleinen en tevens duurder te maken. Zo bestaat mobiel online al niet meer in de 250MB versie maar alleen nog als losse toevoeging in een 150MB variant versie etc.

3) Ook dit klopt niet ..
Vanaf de VF website :

Bestellen?

Neem contact op met uw zakelijke verkooppunt om een van deze abonnmenten te activeren. Geïntegreerde Internet op Reis Abonnementen hebben een looptijd van minimaal 12 maanden.

Dus bij een 24 maanden contract zit je niet je gehele looptijd hier aan vast.

4) Als je zo nodig mensen wilt corrigeren .. Doe het dan goed aub. Dan heeft het misschien nog meerwaarde.

1) dit is afgeschaft.
2) geen commentaar daarop, Vodafone is juist goed voor de ondernemer. 1 tarief en altijd bellen vanuit je bundel.
3) Dat zit tot einde van je contract vast, Paspoort €5,50 dan, geldt alleen voor my favorite country en europe data
4) Dat probeer ik ;-)

corne64 06-04-12 18:10

Ik heb al twee zakelijke aansluitingen zonder kvk nummer. deze week geprobeerd om een derde te krijgen. Niet gelukt omdat voortaan een kvk inschrijving verplicht is. Enkele collega,s van mij hebben hetzelfde geprobeerd maar alle hetzelfde antwoord gehad. Dus van je verhaal klopt niets.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:32.