//

bellen niet mogelijk vanuit Belgie

bellen niet mogelijk vanuit Belgie discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo dames/heren, Ondanks dat mijn vraag misschien reeds gesteld/beantwoord werd (nieuw en nog niet zo bedreven hier) stel ik deze toch maar: Ik heb Iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Internet in buitenland (roaming)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-04-08, 15:03
chrit chrit is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1
Unhappy bellen niet mogelijk vanuit Belgie

Hallo dames/heren,
Ondanks dat mijn vraag misschien reeds gesteld/beantwoord werd (nieuw en nog niet zo bedreven hier) stel ik deze toch maar:
Ik heb Iphone 8 met firmware 1.1.3
Ik gebruik een Kpn prepaid kaartje. Bellen in Ned is geen probleem, maar bellen vanuit bv Belgie lukt nooit. Geen service. Bij instellingen op netwerk=automatisch gezet. Ook geprobeerd met andere providers (proximus .e.d.) Niks lukt. Moet ik andere instellingen nemen of iets anders instellen?

BVD Chrit.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bellen vanuit favorieten werkt niet in FW 4.2.1 Machineman iPhone algemeen 2 15-08-11 08:35
Kan vanuit Outlook niet bellen, wel normaal reptovis iPhone algemeen 2 05-04-10 01:47
Bellen vanuit Belgie met Vodafone p2nl Internet in buitenland (roaming) 3 12-03-09 00:00
Bellen niet mogelijk mvveelen iPhone algemeen 7 30-12-08 11:02
Bellen en ophangen niet meer mogelijk. t!mmy iPhone algemeen 3 24-08-08 15:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:34.