//

mobiel gebruiken Schotland

mobiel gebruiken Schotland discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Het zal vast wel een keer te sprake zijn geweest, maar ik heb een vraag over het volgende: volgende week gaan we op vakantie naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Internet in buitenland (roaming)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-09-12, 16:21
zuster2003 zuster2003 is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 5
Standaard mobiel gebruiken Schotland

Het zal vast wel een keer te sprake zijn geweest, maar ik heb een vraag over het volgende:

volgende week gaan we op vakantie naar Schotland. Mijn man en ik hebben allebei een iphone 4s (met een abbonement bij vodafone)
We hebben geen zin in toren hoge rekeningen voor gebruik internet in het buitenland.
Ik heb wat gelezen over alles in 1 dagbundel bij vodafone, maar de ervaringen zijn wisselend, dus wat is wijsheid

De meeste hotels waar wij geboekt hebben, heeft gratis Wi-Fi.
Ik wil zelf, zodra we in het vliegtuig zitten, mijn 3g, de mobiele data en roaming uitzetten. Kan de telefoon dan echt geen verbinding maken met het internet?
Hopelijk kan iemand mijn vragen beantwoorden
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-09-12, 17:47
Domi's schermafbeelding
Domi Domi is offline
• iOS 11.2
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 23
Standaard

Je hoeft alleen roaming uit te zetten om data-gebruik in het buitenland uit te schakelen.
  #3  
Oud 02-09-12, 22:42
iphoneEd iphoneEd is offline
• iOS 10.3.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 331
Standaard

En als 1 van jullie 2 een internetbundel heeft, kan je persoonlijke hotspot gebruiken. Heb je allebei internet voor de prijs van 1
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kan mobiel internet niet gebruiken? jderenette iPhone algemeen 10 01-01-12 18:13
Via je iPad je mobiel gebruiken om te bellen Cornee iPad algemeen 0 19-05-11 00:35
iPhone 4 kopen in Glasgow Schotland Arnauto Koopinformatie Rest Europa 10 07-11-10 20:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:44.