//

Aan te raden abbo's voor bewoners grensstreken?

Aan te raden abbo's voor bewoners grensstreken? discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, ik ben de laatste dagen een beetje aan 't rondkijken naar een nieuw abbo. Ik woon al jaren in Duitsland en dan net ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Internet in buitenland (roaming)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-01-14, 15:37
C.44 C.44 is offline
• iOS 12.0 beta
• 9.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Gangelt, Duitsland
Berichten: 8
Standaard Aan te raden abbo's voor bewoners grensstreken?

Hallo mensen,

ik ben de laatste dagen een beetje aan 't rondkijken naar een nieuw abbo. Ik woon al jaren in Duitsland en dan net ver genoeg over de grens om geen NL bereik meer te hebben.

Op zich is dat niet erg omdat je dan wel gewoon nog kunt bellen en gebeld worden, ware 't niet dat je gewoon geen data hebt dan. Nu weet ik dat T-Mobile een extra bundel / toevoeging heeft voor 500mb in 't buitenland (eurozone 1 geloof ik) van 15 euro en nu vroeg ik me af of er meerdere soortgelijke abbo's of abbo's met toevoegingen zijn op die manier?

Op dit moment heb ik een '08 i150 abbo, de 150 minuten haal ik in de regel eigenlijk nooit (altijd flink minder) maar dat abbo heeft nog wel echt onbeperkte data, gemiddeld gebruik ik ergens tussen de 1500 en 2000mb per maand, met een enkele uitschieter naar boven. Op werkdagen ben ik overdag overwegend in nederland, 's avonds en in 't weekend in Duitsland.

Ik heb ook al gekeken naar Duitse abbo's maar die zijn met dezelfde hoeveelheid data en minuten vaak fors duurder en je hebt ook weer 't zelfde probleem met data in 't buitenland.

Tips en suggesties van harte welkom!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-02-14, 20:23
C.44 C.44 is offline
• iOS 12.0 beta
• 9.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Gangelt, Duitsland
Berichten: 8
Standaard

Helemaal niemand?
  #3  
Oud 15-02-14, 20:30
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Vodafone red plus. Bellen en gebeld worden in Nederland en 43 voordeellanden. 2Gb data die je in dezelfde landen mag gebruiken.
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/...red-plus.shtml
  #4  
Oud 21-02-14, 11:35
robcctje robcctje is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 5
Standaard

85 euro voor een abbo is wel veel.
Ik zit met het zelfde probleem,ik woon ook in de grensstreek,en zit te wachten op mijn Iphone 5 en heb ook nog geen abbo.
Mijn vriendin heeft een abbo bij blauw de en daar heb je de kosten zelf een beetje in de hand.
Als ik meer weet meld ik me.

Gr Rob
  #5  
Oud 23-02-14, 09:59
Brostem Brostem is offline
• iOS 6.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 24
Standaard

Symio !!!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke navigatie app is aan te raden voor een scooter? rubens116 iPhone Navigatie 0 14-07-13 12:47
iPad Mini Welke case aan te raden voor kids? dirkm71 iPad algemeen 1 09-11-12 16:47
Muziek: Logitech Rechargeable S315i, aan te raden? JungleJoker Muziek, foto & video 2 05-08-10 13:56
Welke data-abonnementen aan te raden? rtoonen iPad algemeen 14 14-07-10 00:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:12.