//

Internet in Buitenland op Iphone 3G

Internet in Buitenland op Iphone 3G discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Bedankt EDIT: Heb je misschien een link voor me? Ik kan het zo gauw niet vinden....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Internet in buitenland (roaming)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 09-07-08, 15:50
Doblie's schermafbeelding
Doblie Doblie is offline
• iOS 9.3.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 580
Standaard

Bedankt


EDIT: Heb je misschien een link voor me? Ik kan het zo gauw niet vinden.
__________________
iPhone 3G firmware 4.1 (jailbreak)

Laatst gewijzigd door Doblie; 09-07-08 om 15:55.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 09-07-08, 16:41
Abu's schermafbeelding
Abu Abu is offline
• iOS 7.0.4
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 289
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doblie Bekijk bericht
Bedankt


EDIT: Heb je misschien een link voor me? Ik kan het zo gauw niet vinden.
Google gebruiken is zo moeilijk: iPhone FAQ T-Mobile - Google zoeken
  #23  
Oud 09-07-08, 16:45
Doblie's schermafbeelding
Doblie Doblie is offline
• iOS 9.3.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 580
Standaard

Ik bedoel: Het staat nergens in de FAQ, ik ben niet helemaal achterlijk.
  #24  
Oud 06-08-08, 00:23
Juupke Juupke is offline
• iOS 3.0.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard

Let op!! Vöórdat je naar het buitenland gaat moet de TELEFONISCH "Grenzeloos" laten activeren bij T-Mobile. Dan kost één Mb download € 2,- in plaats van de schandalige € 10,-!!!
Ongeachte waar of met welk netwerk je data ophaalt (behalve Wi-Fi), het kost altijd die 2,- en 1 Mb heb je al snel te pakken, geloof me! Na twee-en-een halve week spelen in het buitenland (handig die GPS...) had ik al 98 Mb te pakken!
  #25  
Oud 04-06-09, 17:22
Leo Klepper Leo Klepper is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 1
Standaard Kosten internet via iPhone in buitenland

Via deze link kun je de prijslijst van T-mobile downloaden (zeer moeilijk te vinden). Kosten gebruik data-abonnement in het buitenland zijn gemaximeerd tot een bepaald bedrag per dag (West-Europa kost max. 5,- per dag). Op een factuur die ik ontving voor 4 dagen internetten in Luxemburg stond 53,- vermeld. Pas na drie kwartier bellen met de helpdesk, kreeg ik de mededling dat de kosten naar het juiste tarief hebrekend zouden worden. Let dus goed op.

url naar prijslijst: http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/m...jst-iphone.pdf
  #26  
Oud 04-06-09, 18:07
Juupke Juupke is offline
• iOS 3.0.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard

Goed lezen Leo: er staat € 15,00 per dag!!!
Voor 4 dagen kunnen ze zomaar € 60,- in rekening brengen.

BELANGRIJKE TIP: Stel vóór je de grens over gaat de gegevens voor GEBRUIK opnieuw in (op 0 dus) (Instellingen: Algemeen: Gebruik: Stel gegevens opnieuw in).
Zo kun je bijhouden wat je ONGEVEER aan data verbuikt. T-Mobile heeft de neiging om er zo z'n eigen berekeningsmethoden op na te houden!
  #27  
Oud 08-06-09, 17:14
Wyando Wyando is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 12
Standaard Prepaid

Diegene die Jailbraken of simlock vrije iPhones hebben, kunnen overleggen in het buitenland een prepaid kaart van het kand zelf te halen. Momenteel ben ik zelf op zoek naar verschillende mogelijkheden in de nabije EU landen. Zelf woon/werk in Duitsland, heb een Belgische iPhone met een Vodafone Abonnement.

Onlangs was ik in Oostenrijk, en daar kun je heel goed weg met Yesss! (www.yesss.at). Prepaidkaarten van 10€ (512Mb) en 20€ (1Gb) geldig voor 1 jaar (of verdubbel de data en dan maar geldig voor 1 maand). Werkte heel goed, inklusief 3G! Je kunt er ook mee bellen of SMS versturen, wat dan afgerekend word op je datavolume.
OK, je hebt dan een ander nummer, maar dit kun je eventueel per SMS/Email snel aan de belangrijkste vrienden meedelen, zodat je bereikbaar blijft.
Ik had daar nu tegelijk ook veel Wi-Fi toegang, maar toch kwam ik op een 11Mb data, wat me met de Yesss kaart ca 0,50€ gekost heeft. Met Roaming via mijn Abonnement zou het eventjes ca 38€ geweest zijn...

Voor Belgie bestaat er iets gelijkaardigs, wat ik hopelijk de volgende dagen kan testen: Mobile Vickings. Enkel is hier het probleem, dat je enkel via invite codes een aanvraag voor een kaartje kunt doen. (Maar ze zijn heel vriendelijk bij de hotline )

Gelijkaardige mogelijkheden zoek ik wel nog voor UK (Scotland), Nederland en eventueel Frankrijk.


Als er interesse bestaat voor zo een oplossing in Duitsland, wil ik me wel eens informeren (zelf heb ik het niet nodig, daarom kan ik ad hoc nog niet zeggen, of er iets betaalbaar ter beschikking is). Maar wel eerst vanaf volgende week...

Groetjes,
Wyando
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Email en internet in buitenland met Iphone-4 CraziePianos Internet in buitenland (roaming) 14 09-05-11 00:57
Via iphone internet laptop buitenland alicewoman1 Internet in buitenland (roaming) 3 08-04-11 23:06
Internet buitenland wiljan01 Internet in buitenland (roaming) 1 08-10-10 20:57
internet in buitenland? Quintenajax Odido (T-Mobile) 9 18-08-08 17:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:27.