//

Netflix : landinstelling

Netflix : landinstelling discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik hoop dat mijn vraag hier thuishoort op dit forum ... Ik woon in België. Vorig wk was ik een gans wk in Duitsland. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Internet in buitenland (roaming)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-09-14, 15:02
Lancia Lancia is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 142
Standaard Netflix : landinstelling

Hallo
Ik hoop dat mijn vraag hier thuishoort op dit forum ...
Ik woon in België.
Vorig wk was ik een gans wk in Duitsland. Ik heb toen tijdens een vrij moment een account aangemaakt op Netflix.
Netflix interpreteert dit dat ik in Duitsland woon en geeft me de duitse programmatie ...
Tijdens de registratie was ik vermoedelijk verbonden via het Wi-Fi netwerk van het hotel (soort van hotspot)
Sinds maandag ben ik terug in België. Maar Netflix blijft interpreteren dat ik in Duitsland verblijf.
Ik heb contact gehad met Netflix helpdesk en men heeft gecheckt dat mijn account zich nog steeds voordoet alsof ik in Duistland ben.
Volgens de helpdesk medewerker geeft mijn iPad dat nog steeds door ...
Het zou aan de proxy instellingen liggen van mijn device.
Maar daar begint het voor mij eerder "Chinees" te klinken ... ik ben niet zo technisch aangelegd op dat vlak.
Kan iemand me helpen ? Hoe kan mijn iPad / iPhone terug vermelden dat het toestel zich wel degelijk in Belgie bevindt ?

Groetjes en dank

Luc
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-09-14, 12:13
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Even 2x homeknop en het venster van de app wegvegen, dan app opnieuw starten. Ik kijk via een VPN-account bijv. afwisselend naar Netflix USA, UK, NL, Denmark. Ik moet dan ook eerst even het land kiezen, de app wegvegen en herstarten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Netflix kijken via HDMI Impact iPad accessoires en onderdelen 3 23-12-13 20:36
Netflix Thakoer Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 3 11-09-13 15:50
Landinstelling apple store ton47 iPad algemeen 1 16-03-13 19:07
extra keyboard negeert landinstelling dcl! iPhone algemeen 0 05-12-10 17:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:43.