//

Visual voicemail data kosten buitenland

Visual voicemail data kosten buitenland discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik wou even meedelen dat ik kosten had op mijn t-mobile factuur voor internet/data gebruik in het buitenland terwijl data roaming uitstaat. Ik gebruik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Internet in buitenland (roaming)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-08-08, 17:09
ZappMonkey ZappMonkey is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1
Standaard Visual voicemail data kosten buitenland

Hoi,

Ik wou even meedelen dat ik kosten had op mijn t-mobile factuur voor internet/data gebruik in het buitenland terwijl data roaming uitstaat. Ik gebruik in het buitenland nooit mobiel internet en alleen via Wi-Fi, maar kwam erachter dat ik op die momenten een visual voicemail binnenkreeg en niet afgeluisterd heb.

Deze kosten zijn niet erg hoog (0.64 euro voor 2 voicemails), maar toch is dit iets waar je wel rekening mee moet houden als je veel voicemails ontvangt als je in het buitenland verblijft. Stel je voor dat je 20 voicemails binnenkrijgt, dan ben je toch al snel 6 a 7 euro kwijt zonder er ook maar naar te luisteren.

Ik vind het ook vreemd dat ik data kan ontvangen op een telefoon waar data roaming uitstaat..

Gaat het afluisteren van visual voicemail ook via data? Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.

Mark
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-08-08, 17:11
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

ik naam aan van wel, aangezien je dan ook netwerk gebruikt om visual voicemail te beluisteren
  #3  
Oud 25-08-08, 23:11
Guest-20210323125321
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik had hetzelfde, dataroaming in Belgie: 90kb voor 0,74 euro (ex BTW) terwijl DataRoaming in de iPhone UIT staat! Op die dag had ik inderdaad een Visual Voicemail ontvangen. Kan een zeer dure grap worden als je op vakantie veel VM's ontvangt!
  #4  
Oud 26-08-08, 14:29
SuperDutch's schermafbeelding
SuperDutch SuperDutch is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 335
Standaard

Op je My T-mobile kan je je voicemail tijdelijk uitschakelen. Denk dat dat de oplossing is.
  #5  
Oud 26-08-08, 18:34
puccini puccini is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: -
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SuperDutch Bekijk bericht
Op je My T-mobile kan je je voicemail tijdelijk uitschakelen. Denk dat dat de oplossing is.
Neen dat is niet de oplossing DATA uit is DATA uit. en dan moet je geen data kunnen ophalen.
  #6  
Oud 27-08-08, 10:29
SuperDutch's schermafbeelding
SuperDutch SuperDutch is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 335
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puccini Bekijk bericht
Neen dat is niet de oplossing DATA uit is DATA uit. en dan moet je geen data kunnen ophalen.
Ja dat weet ik maar aangezien dat niet werkt op dit moment kan je het best als je op vakantie gaat je voicemail tijdelijk uit zetten.
  #7  
Oud 27-08-08, 15:49
oscar oscar is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 50
Standaard

Hee dit is toch wel echt nieuws! Hoe vaak komt het nou eenmaal voor dat je even over de grens bent en dan ga je echt niet online je voicemail uitzetten. Bovendien, roaming uit is roaming uit.

Ik ga vanmiddag eens overleggen met T-Mobile hoe dit precies zit. Heb namelijk nog wat andere problemen betreffende mijn voicemail.
Reageren

Labels
data roaming, internet, kosten data, visual voicemail



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
voicemail uitschakelen en instellen op Visual Voicemail sporting65 iPhone algemeen 11 15-10-10 21:05
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak mac-fan Odido (T-Mobile) 2 12-11-09 21:36
Hoe echt geen (data)kosten in buitenland? gls Internet in buitenland (roaming) 6 07-09-08 22:15
Visual Voicemail doet het niet: Voicemail Unavailable oscar Odido (T-Mobile) 2 04-09-08 21:53
Kosten afluisteren Visual Voicemail = 0? iPhoneWhitey iPhone algemeen 2 18-08-08 20:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:52.