met 2g 2.1 geen ontvangst meer in Tokyo discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn 2g naar 2.1 verhoogd, en alles werkte prima in NL (bellen, internet, apps downloaden). Nu ben ik in Tokyo en heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
met 2g 2.1 geen ontvangst meer in Tokyo
Ik heb mijn 2g naar 2.1 verhoogd, en alles werkte prima in NL (bellen, internet, apps downloaden). Nu ben ik in Tokyo en heb ik geen ontvangst meer (met Vodafone). Terwijl anderen wel ontvangst hebben (ook met Vodafone).
Heeft iemand enig idee waarom dat zou zijn? Groet en dank Martijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
IK ben 3 weken geleden in Tokio geweest voor mijn werk, en naar mijn weten werken alle Europese toestellen daar niet. ( Mijn iphone zei geen service, en mijn collega heeft een blackberry en ook daar was de boodschap geen service) In Hong Kong, en Taiwan werkt het weer als een speer
Ligt dus aan de Japanners! Succes |
|
|||
|
|||
dank! ben ik niet de enige dus
gek genoeg had iedereen met een normaal toestel wel ontvangst. raar raar Martijn |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3g met FW 4.1 en BB 06.15.00 geen ontvangst meer | jpvanes | Jailbreak | 0 | 03-02-11 08:32 |
3GS na jailbreak blackrain geen ontvangst meer met HI | mikeness | Archief | 1 | 02-12-09 19:03 |
Geen ontvangst meer T-mobile | Fritzie | Odido (T-Mobile) | 6 | 26-11-09 18:04 |
Geen ontvangst meer na 3.0 + JB | DouweM | iPhone algemeen | 4 | 19-06-09 23:04 |
Na Jailbreak FW2.2 iPHone 3G geen ontvangst met carrier meer... | koruephiroth | Archief | 4 | 18-01-09 15:32 |
|
|