//

Bellen vanuit Belgie met Vodafone

Bellen vanuit Belgie met Vodafone discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was van het weekend in Belgie en kon niet bellen of gebeld worden. Ik ben in het bezit van een iPhone G3. Staan mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Internet in buitenland (roaming)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-03-09, 17:32
p2nl p2nl is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 1
Standaard Bellen vanuit Belgie met Vodafone

Ik was van het weekend in Belgie en kon niet bellen of gebeld worden. Ik ben in het bezit van een iPhone G3. Staan mijn instellingen soms verkeerd?
En zo ja, hoe verander ik die dan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-03-09, 20:04
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door p2nl Bekijk bericht
Ik was van het weekend in Belgie en kon niet bellen of gebeld worden. Ik ben in het bezit van een iPhone G3. Staan mijn instellingen soms verkeerd?
En zo ja, hoe verander ik die dan?
Heel raar?
Want normaal gezien maakt dat niet uit zenne,een smske sturen doe ik gewoon opdezelfde manier als nu hier in belgie en dat lukt want heb een berichtje gestuurd naar ne maat die in amerika zat en dat lukte meteen en ook toen ik vorig jaar in spanje belde en smste,geen enkel probleem met de iphone.
  #3  
Oud 11-03-09, 23:05
MD71 MD71 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 11
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem gehad met mn jailbreak 3G 16GB incl Vodafone abbo.
Pas na enkele uren kon ik via Mobistar (dacht ik) bellen en gebeld worden terwijl dat eerder niet kon... iemand een idee?
  #4  
Oud 12-03-09, 01:00
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MD71 Bekijk bericht
Ik heb hetzelfde probleem gehad met mn jailbreak 3G 16GB incl Vodafone abbo.
Pas na enkele uren kon ik via Mobistar (dacht ik) bellen en gebeld worden terwijl dat eerder niet kon... iemand een idee?
Dienen vodafone heeft precies voor wat problemen altijd?
Ik heb dat nog nooit tegen gekomen;in spanje of eender welk land ik ga;sms en bellen moet ik gewoon nethetzelfde voor doen als ik in belgie doe,gewoon de naam van de persoon aantikken en bellen drukken en klaar is kees .
Kan helaas bij deze niet helpen doordat ik het zelf nog nooit ben tegen gekomen en ik nog nooit van een ander heb gehoord.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Goedkoop bellen met je iPhone vanuit het buitenland. cjj1992 Internet in buitenland (roaming) 7 28-06-13 11:28
Nummer bellen vanuit App JeePeeS Ontwikkelen voor iOS 3 01-02-11 11:56
Bellen vanuit een applicatie, en dan? w.d Ontwikkelen voor iOS 2 21-10-09 15:04
[iPhone 3GS] Zakelijk btw-vrij importeren vanuit Belgie dennis00 Koopinformatie België 25 03-09-09 00:38
bellen niet mogelijk vanuit Belgie chrit Internet in buitenland (roaming) 0 30-04-08 16:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:44.