//

Prepaid internetten Italie

Prepaid internetten Italie discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand ervaring met het kopen van een prepaid kaart in Italie zodat je met die kaart zonder extra kosten kan bellen en vooral internetten. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Internet in buitenland (roaming)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-07-09, 21:10
jvdv23 jvdv23 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 62
Standaard Prepaid internetten Italie

Heeft iemand ervaring met het kopen van een prepaid kaart in Italie zodat je met die kaart zonder extra kosten kan bellen en vooral internetten. Waar kun je zo'n kaart halen en wat kost zoiets?

Ik zal dan wel mijn Iphone simlockvrij moeten maken...

Laatst gewijzigd door jvdv23; 15-07-09 om 21:21.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-08-09, 09:51
nolan nolan is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard

Zal wel te laat zijn en ben je al weg op vak.
Ik heb een Wind prepaid SIM kaartje gekocht. Kostte mij 35 euro voor 100 uur internet. Hoeveelheid data niet belangrijk. Hij telt de uren.
Dat werkte feilloos icm met Iphone en ook als modem voor mijn laptop.

Je kan ook gewoon naar een telecomwinkel gaan en er een Vodafone prepaid kaartje kopen. Of met usbmodem erbij kost het 75 tot 100 euro.
Vodafone is het snelst.

Enfin mijn kids en ik hebben 3 weken bijna onbeperkt kunnen internetten via dat ene simkaartje. Voor 35 euro.

Dus....
  #3  
Oud 26-08-09, 14:18
coelho coelho is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nolan Bekijk bericht
Zal wel te laat zijn en ben je al weg op vak.
Ik heb een Wind prepaid SIM kaartje gekocht. Kostte mij 35 euro voor 100 uur internet. Hoeveelheid data niet belangrijk. Hij telt de uren.
Dat werkte feilloos icm met Iphone en ook als modem voor mijn laptop.

Je kan ook gewoon naar een telecomwinkel gaan en er een Vodafone prepaid kaartje kopen. Of met usbmodem erbij kost het 75 tot 100 euro.
Vodafone is het snelst.

Enfin mijn kids en ik hebben 3 weken bijna onbeperkt kunnen internetten via dat ene simkaartje. Voor 35 euro.

Dus....
Enig idee wat de prijzen van een Vodafone sim zijn? Ik neem aan dat Wind een andere provider is en niet de typenaam van een Vodafone product.
  #4  
Oud 26-08-09, 20:54
nolan nolan is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard

Vodafone zal duurder zijn.
Vodafone stick met een Simkaartje erin voor 99 euro. 7 MB max snelheid.
Ook met een urenmaximum. Weet niet meer hoe of wat.

Wind (provider) heeft ook zo'n stick voor 25 euro goedkoper met simkaart met ook urenmax.

Dus ik schat in dat Vodafone misschien wel 30 of 40 euro duurder zal zijn. Wel betere kwaliteit maar ik ben voor de goedkoopste provider gegaan.
Ik denk dat je dat ook wel op vodafone.it kan zien. Vertaal het met google translate oid.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Italie Prepaid via TIM 3G gkho Internet in buitenland (roaming) 13 02-07-13 17:35
T-Mobile Prepaid + Onbeperkt internetten? ferryjongmans Odido (T-Mobile) 7 26-01-10 21:36
Met de iPhone op vakantie: mobiel internetten in Italië en Duitsland iCulture Internet in buitenland (roaming) 0 13-09-09 21:30
Iphone 3G vodafone Italie prepaid RichardVV Archief 2 05-08-08 09:43
Hoe kan ik internetten op TMobile prepaid? snikkel Archief 1 26-04-08 00:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:45.