//

dataroaming uitschakelen

dataroaming uitschakelen discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb via SBsettings EDGE en 3G uitgezet en ook mijn dataroaming staat uit. Maar toch staat er bij gebruik onder "gevens mobiele netwerk" ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Internet in buitenland (roaming)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-07-09, 18:20
loekvh loekvh is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 22
Standaard dataroaming uitschakelen

Hallo

Ik heb via SBsettings EDGE en 3G uitgezet en ook mijn dataroaming staat uit.

Maar toch staat er bij gebruik onder "gevens mobiele netwerk" dat ik data heb verstuurd en ontvangen, hoe kan dit?

Ook wordt er bij mij beltegoed afgeschreven, ik ben kpn prepaid klant en moet dus overal voor betalen, nu is dit in Nederland niet zo veel, maar ga over eeen aantal dagen naar Egypte en dan zouden de kosten toch wel erg hoog kunnen worden....

Dus weet iemand een oplossing om contact via mobiele internet volledig uit te schakelen.

Alsvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-07-09, 20:09
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Kennelijk zet SBSettings je internet toch niet helemaal dicht. Je hebt niet toevallig je iPhone opnieuw opgestart? Dan staat (soms) de switch gek genoeg weer op 'aan'.
Ik zie bij meer KPN/Hi-klanten dat ze desondanks nog kunnen internetten, vaak helpt het als je bij APN wat willekeurige gegevens invult.

Vwb het internetten in het buitenland: als dataroaming uitstaat kun je daar niet internetten. Dat weet ik uit eigen ervaring. Alleen via Wi-Fi lukt het dan, maar dat is of gratis, of je neemt een abonnementje van het hotel.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 26-07-09, 21:39
loekvh loekvh is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 22
Standaard

Je tips nog eens opgevolgd en heeft blijkbaar geholpen, alles blijf op 0bytes staan gelukkig. Het lijkt dus opgelost

Wat betreft het internetten; bij ons hotel zit Wi-Fi

Bedankt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Dataroaming uitschakelen met BigBoss' stappenplan kimwispel Overige providers Nederland 7 02-11-09 17:37
Dataroaming Susie Archief 9 20-10-09 18:29
Dataroaming T-Mobile, buitenland MichaelJ Internet in buitenland (roaming) 3 08-09-09 12:24
Ultrasn0w unlock en dataroaming fgd007 Archief 1 24-06-09 20:52
Dataroaming vanderzande Internet in buitenland (roaming) 4 20-04-08 11:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:52.