//

Frankrijk: dataroaming uitgeschakelt toch 3G?!

Frankrijk: dataroaming uitgeschakelt toch 3G?! discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was dit jaar in Frankrijk en heb zoals gewoonlijk mijn dataroaming op uitgeschakeld staan. Nu bleek dat ik toch verbinding had via 3G? Heeft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Internet in buitenland (roaming)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-10-09, 12:45
m-jay's schermafbeelding
m-jay m-jay is offline
• iOS 4.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Drenthe
Berichten: 48
Question Frankrijk: dataroaming uitgeschakelt toch 3G?!

Ik was dit jaar in Frankrijk en heb zoals gewoonlijk mijn dataroaming op uitgeschakeld staan.

Nu bleek dat ik toch verbinding had via 3G?

Heeft dit er mee te maken, dat KPN bijvoorbeeld een overeenkomst heeft met de telefoonprovider in Frankrijk?

En zijn dan de kosten gelijk aan de kosten in Nederland?

Wat heeft het uitzetten van dataroaming dan voor nut als je iphone de aanbieder ziet als je huidige aanbieder?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-01-10, 17:40
ddpcm ddpcm is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: montoussin (Fr)
Berichten: 26
Standaard

Kijk eens bij het abb. van Yes (zusje KPN). Hier is Ned/buitenland aardig gemixt.
  #3  
Oud 10-02-10, 14:37
ddpcm ddpcm is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: montoussin (Fr)
Berichten: 26
Standaard

Zou iemand met verstand van zaken eens een schema kunnen maken wat te doen in het buitenland. Ik zit met orange.fr in Frankrijk(internet en vaste telefoon) . Een Yes abb.in nederland voor 3gs en UPC voor vast. De iPhone heeft geen lock. Voor Frankrijk een aparte kaart? of kun je wireless de router bereiken in Fr.(Thetering?) Roaming uitschakelen en zeer weing internetten kan ook, maar soms zit je op het net zonder dat je het weet. Zeker bij amateurs zoals ik.2 euro per Mb kan behoorlijk oplopen.
Mgr
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Dataroaming uit, niet kunnen bellen/gebeld worden in Frankrijk? Cateye Internet in buitenland (roaming) 2 26-03-10 11:08
Dataroaming Susie Archief 9 20-10-09 17:29
dataroaming uitschakelen loekvh Internet in buitenland (roaming) 2 26-07-09 20:39
3g en dataroaming uit, toch dataverkeer! ~boi iPhone algemeen 8 01-12-08 08:56
Dataroaming vanderzande Internet in buitenland (roaming) 4 20-04-08 10:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:50.