//

Internet (EDGE) in Italie op 2G

Internet (EDGE) in Italie op 2G discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal... ik heb een 16 GB Iphone uit Amerika (2g) en in Nederland heb ik hier altijd via T-Mobile en Telfort een data bundel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Internet in buitenland (roaming)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-10-09, 17:03
steur00 steur00 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 5
Standaard Internet (EDGE) in Italie op 2G

Hallo allemaal...

ik heb een 16 GB Iphone uit Amerika (2g) en in Nederland heb ik hier altijd via T-Mobile en Telfort een data bundel op gehad zodat ik altijd en overal kon internetten, nu ben ik onlangs voor langere tijd naar Italie verhuist en dacht dat dit hier in Italie ook wel met een SIM-Only pakketje ( of prepaid ) zou kunnen. Gisteren met Vodafone gesproken en ze zeiden dat dit alleen mogelijk is met een 3g Iphone..... Weet iemand hier een oplossing voor of kampt iemand met dezelfde problemen?
Alle hulp is welkom!

Alvast bedankt uit Italie.

Joris
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Internet in Italië, Duitsland en Frankrijk via microsim op iPad. MMAARRKK Internet in buitenland (roaming) 13 04-01-12 23:15
Internet en iPhone 4 in Italië Schaapherder Internet in buitenland (roaming) 2 26-09-10 11:21
Internet in Italie Hamertej Internet in buitenland (roaming) 9 09-08-10 12:07
Internet in Italie steur00 Vodafone 0 12-10-09 16:20
SIM lockvrije 3 G uit Italië en mobiel internet ® iMark Koopinformatie Rest Europa 0 01-11-08 18:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:47.