//

Hoe zit het met maximum bedrag voor internet in buitenland?

Hoe zit het met maximum bedrag voor internet in buitenland? discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Nieuw jaar nieuwe telefoon ik zit er dus aan te denken binnenkort te verlengen bij tmobile met een iphone. Dit houd ook in dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Internet in buitenland (roaming)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-01-10, 15:55
jj5 jj5 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Standaard Hoe zit het met maximum bedrag voor internet in buitenland?

Hallo,

Nieuw jaar nieuwe telefoon ik zit er dus aan te denken binnenkort te verlengen bij tmobile met een iphone. Dit houd ook in dat ik van flex+Web n Walk plus overstap naar een I-abonnement.

Nu vroeg ik me af bij web n walk plus heb je binnen de EU een maximum wat je per dag kwijt ben aan internet (namelijk €5) en ik kan uit ervaring vertellen dat dit klopt en mij al eens behoed heeft voor een flinke rekening. Hoe zit dat bij de I-Abonnementen? Ik ben namelijk even in de voorwaarden gaan kijken en kwam daar een bedrag tegen van €15 als maximum per dag. Maar ik lees zoveel vreemde verhalen van mensen die thuis komen met honderden euros aan internet rekeningen in het buitenland dat ik me af vraag hoe dat zit

Uit de voorwaarden van de iphone abonnementen (alle EU landen zijn zone 1) :
Citaat:
Jouw gebruik wordt in het buitenland per dag vastgesteld
en naar boven afgerond op 10 KB of een veelvoud daarvan. Na een gebruik van 50 MB per dag wijzigt de snelheid automatisch naar maximaal 64/16 Kbps. Je betaalt
maximaal € 15,00 per dag in zone 1en maximaal € 50,00 per dag in zone 2 en 3. 4

Laatst gewijzigd door jj5; 01-01-10 om 15:58.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Internet in het buitenland met grenzenloos ardyvb Odido (T-Mobile) 4 07-06-11 23:56
Windows: Hoe zit het met m'n tegoed ? joranvdl iTunes 2 18-02-11 22:49
Hoe zit het met app store FransP iPad algemeen 2 21-02-10 10:35
Hoe zit het nu met de koppelverkoop? parathion Orange 9 24-09-09 02:49
iPhone: Hoe zit het nou met 3g en 3.1 ? Itvmichel Jailbreak 18 17-09-09 10:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:27.