iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Internet in buitenland (roaming) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f84/internet-buitenland-roaming/)
-   -   iPhone gebruiken in de USA (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f84/internet-buitenland-roaming/63361-iphone-gebruiken-de-usa.html)

Wess 01-07-10 23:17

iPhone gebruiken in de USA
 
Onder het motto beter te vroeg dan te laat heb ik de volgende vraag:

In september ga ik 2 weken naar Florida, uiteraard wil ik daar graag kunnen genieten van het mobiele internet, maar met mijn belgische provider op het internet gaan daar is veel te duur..
daarom vroeg ik mij het volgende af:
Zijn in Amerika "herlaad-kaarten" die ook mobiel internet ondersteunen die je recht geven op 100MB,200MB,300MB,...,1GB mobiel internet? 3G/EDGE/GPRS?

Bv ik herlaad voor 15dollar en ik krijg 300MB (die dan een Xaantal dagen geldig is)

En waar kan ik deze kopen ? misschien ook al online?
Als het mogelijk is, ondersteuning voor de iPhone4

mhmobiel 02-07-10 23:39

Ik ga volgende week naar Amerika, en heb via eBay een AT&T prepaid simkaart gekocht. Deze kan je activeren en dan online of via een opwaarderkaart die je bij elke Amerikaanse supermarkt kunt kopen.
Een van de opties van AT&T is prepaid mobiel internet, deze kan je via het telefonisch via het servicemenu activeren. Kosten zijn €19,90 voor 100mb (uit m'n hoofd). Kijk eens op eBay, daar vind je veel informatie bij de aanbieders van prepaid kaarten

Suriboy777 11-02-11 16:29

Weet iemand of je in New York free public Wi-Fi hebt?

Guest-20180925190238 11-02-11 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 (Bericht 640633)
Weet iemand of je in New York free public Wi-Fi hebt?

McDonald's, Burger King, Wendy's, Starbucks, Taco Bell, enz... enz.. enz...

Suriboy777 11-02-11 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 640640)
McDonald's, Burger King, Wendy's, Starbucks, Taco Bell, enz... enz.. enz...

Naisssssssssssssssssssss, dat scheelt weer roamingkosten.

Koenie 29-03-11 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mhmobiel (Bericht 481525)
Ik ga volgende week naar Amerika, en heb via eBay een AT&T prepaid simkaart gekocht. Deze kan je activeren en dan online of via een opwaarderkaart die je bij elke Amerikaanse supermarkt kunt kopen.
Een van de opties van AT&T is prepaid mobiel internet, deze kan je via het telefonisch via het servicemenu activeren. Kosten zijn €19,90 voor 100mb (uit m'n hoofd). Kijk eens op eBay, daar vind je veel informatie bij de aanbieders van prepaid kaarten

Weet je nog via welke e-bay verkoper je hebt gekocht? Betrouwbaar?

remundo7000 29-03-11 17:57

Kijk voor prepaid simkaarten in de USA hier eens: USA - Pay as you go sim with data Wiki

Suriboy777 31-03-11 15:25

Zojuist terug uit de VS. Er zijn veel locaties met free Wi-Fi, met name de grote steden. Grote hotels vragen $12,95 per dag. In principe hoef je geen usa-sim aan te schaffen, tenzij je constant online moet zijn.

Bijna elke starbucks, mcdonalds and burgerking heeft Wi-Fi en je komt ze echt elke straathoek tegen (bij wijze van).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:29.