iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Internet in buitenland (roaming) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f84/internet-buitenland-roaming/)
-   -   Vodafone Blox in het buitenland actie (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f84/internet-buitenland-roaming/64464-vodafone-blox-buitenland-actie.html)

KK001 15-07-10 18:39

Vodafone Blox in het buitenland actie
 
Over een tijdje op vakantie naar Spanje, via Vodafone kun je dus een pakketje afsluiten dat je 25MB afkoopt in het buitenland voor 10 Euro, dit geldt dan 7 dagen.
Internetbundels

Weet iemand of die 25MB je verstuurde of ontvangen MB's zijn?
Of beide bij elkaar?

iScorpio 15-07-10 19:22

Goede vraag want ik wil hier binnenkort ook gebruik van maken. Ga even op onderzoek uit, maar denk dat het voor beiden is.

ronvgs 18-07-10 19:39

Ik heb het gebruikt in Duitsland en al na 15 mb een sms dat de bundel op was verzonden en ontvangen

KK001 18-07-10 20:04

Hmm 15 MB is niet zoveel daar zit je binnen 3 dagen al aan..

KK001 23-07-10 17:16

Oke net even contact gehad met Vodafone en dit werd mij verteld:
Het aanzetten van de dienst kan doormiddel van een sms met de tekst 25MB OP REIS naar 4000, dit is dan 7 dagen geldig en gaat in op de dag dat je het verstuurd (dus maandag om 23.59 een sms sturen is al 1 dag verkloot)
De 25MB zijn zowel je verzonden als je ontvangen gegevens en daar zit je dus redelijk snel aan met je iPhone.
Het tarief buiten de reis bundel is 1 euro per MB

keesoosterveld 31-07-10 00:23

Net terug uit Oostenrijk en deze dienst ook naar tevredenheid gebruikt. Na een week was de eerste periode op dus vanuit Oostenrijk een tweede sms verstuurd voor de laatste week, nogmaals 25MB. Dit ging prima.
Vervelende is dat ik net het het verbruik buiten de bunden check en zie ik een grafische puinhoop en bij het bedrag buiten de bundel staat € 10200. Nu heb ik het vermoeden dat ze bedoelen dat ik nog 10.200 kB beschikbaar heb maar dit staat er niet. Zou iemand anders ook eens willen kijken? Ben benieuwd.

Groeten.

KK001 31-07-10 13:57

Net terug uit Spanje, heel netjes van Vodafone toen mijn bundel op was (dit was al wel na 4 dagen) werd mijn internetverbinding netjes geblokkeerd door Vodafone en als ik er meer gebruik van wou maken moest ik even smsen of bellen.

Over die grafische puinzooi, bij mij geeft hij € 26.800,- weer dus neem ook aan dat dit niet helemaal klopt.

erick12345678 16-08-10 14:54

Had ik inderdaad ook. Als je dat zo leest op je vakantieadres in een internet kiosk sla je stijl achterover!

Gebruik buiten bundel € 25.300

Puur omdat het grafisch niet goed in de browser wordt geladen.

Toch bezorgde het mij de eerste minuten toch echt een hart verzakking, hoewel je weet dat het niet kan. Het gaat wel vaker fout bij dit soort bedrijven en probeer dan maar eens je gelijk te halen.

Maar goed het waren inderdaad dus Kbs met bovenaan het voortgangsbalkje begonnen met 25.300 KB en daarvan had ik er in 5 dagen 13.300 van verbruikt.

Toch vind ik het compleet achterlijk dat men bij Vodafone niet eens de moeite neemt om het of uit te schakelen in My Vodafone of even de moeite neemt om het verdraaide euroteken weg te halen en te vervangen voor Kb.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:46.