iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Internet in buitenland (roaming) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f84/internet-buitenland-roaming/)
-   -   prepaid internet voor iphone (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f84/internet-buitenland-roaming/66926-prepaid-internet-voor-iphone.html)

sezou 04-08-10 19:10

prepaid internet voor iphone
 
Hallo, wie kan me helpen, ik zoek een prepaid NEDERLANDSE sim, met 3G, ik ben namelijk 14 dagen op vakantie in NL en kijk via mijn imac thuis naar live voetbal (dus streamen) Bij welke Nederlandse provider kan ik het best terecht? Ben Belg.
Of kan ik ook een prepaid ipad kaart in de iphone stoppen? mits eventueel plakwerk :-)

sezou 05-08-10 15:24

niemand????

Ken1984 06-08-10 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sezou (Bericht 516083)
Hallo, wie kan me helpen, ik zoek een prepaid NEDERLANDSE sim, met 3G, ik ben namelijk 14 dagen op vakantie in NL en kijk via mijn imac thuis naar live voetbal (dus streamen) Bij welke Nederlandse provider kan ik het best terecht? Ben Belg.
Of kan ik ook een prepaid ipad kaart in de iphone stoppen? mits eventueel plakwerk :-)

Dit wil ik ook!!!! Ben begin september een week in NL en wil graag met mijn iPhone kunnen genieten van jullie 3G-netwerk ipv dure roaming!

sezou 09-08-10 18:42

behulpzaam forum hier......:(

Kroet 09-08-10 19:43

Vodafone is snel, en je kan op een prepaid kaartje een bundel nemen voor 10 euro per maand.
Dan heb je in principe onbeperkt internet, maar met een fair user policy.
Kijk maar eens op de site van Vodafone NL.

Eerst een los kaartje kopen voor in de simlockvrije iPhone, opwaarderen (te koop bij supermarkt en tankstations), en dan Zorgeloos Internet aanzetten.
Het bedrag wordt gelijk afgeboekt en de bundel loop na 1 maand vanzelf af.

Hopelijk hebben jullie hier iets aan.

Michel15 09-08-10 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sezou (Bericht 523627)
behulpzaam forum hier......:(

Heb je wel gezocht ? :rolleyes:

sezou 09-08-10 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 (Bericht 523757)
Heb je wel gezocht ? :rolleyes:

Uiteraard, heb ik gezocht, ik vraag gewoon aan een inwoner van NL wat het meest geschikt is...
Toch niet moeilijk? of?

Michel15 09-08-10 20:45

Als ik zoek op "prepaid internet" krijg ik een hoop zoekresultaten

Jij verwart een forum waarschijnlijk met een helpdesk, dus als jij je ook nog eens gaat beklagen dat het geen behulpzaam forum is heb je het niet helemaal begrepen

sezou 09-08-10 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 (Bericht 523808)
Als ik zoek op "prepaid internet" krijg ik een hoop zoekresultaten

Jij verwart een forum waarschijnlijk met een helpdesk, dus als jij je ook nog eens gaat beklagen dat het geen behulpzaam forum is heb je het niet helemaal begrepen

Die zoekresultaten krijg ik ook, maar nogmaals ik vraag gewoon aan mede forumleden hun ervaring, hun beste.... en dat heeft niks komma nul met helpdesk te maken, raar eigenlijk dat je nu pas reageert en dan nog negatief....
Is dat je taak hier als "goeroe"?:rolleyes:

Michel15 09-08-10 21:12

Veel plezier in Nederland

jrepko 17-08-10 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sezou (Bericht 523823)
Die zoekresultaten krijg ik ook, maar nogmaals ik vraag gewoon aan mede forumleden hun ervaring, hun beste.... en dat heeft niks komma nul met helpdesk te maken, raar eigenlijk dat je nu pas reageert en dan nog negatief....
Is dat je taak hier als "goeroe"?:rolleyes:

Je hoeft niet persoonlijk te worden als je niet je gewenste antwoord krijgt op een vraag.

Je eerste vraag was NIET naar ervaring van forumleden over internet in NL maar welke prepaid mogelijkheden er zijn.

Ik hoop dat het niet :D regent als je in NL op vakantie gaat. Als je op kpn.nl, vodafone.nl, t-mobile.nl, hi.nl of telfort.nl kijkt vindt je alle info over prepaid internet tarieven e.d. Zoekcode "prepaid internet":rolleyes:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:51.