//

Internet en iPhone 4 in Italië

Internet en iPhone 4 in Italië discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij adviseren? Ik kom 1 a 2 keer per jaar in Italië en wil dan het liefst snel internet op zowel mijn iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Internet in buitenland (roaming)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-09-10, 13:34
Schaapherder Schaapherder is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Laren
Berichten: 5
Standaard Internet en iPhone 4 in Italië

Wie kan mij adviseren? Ik kom 1 a 2 keer per jaar in Italië en wil dan het liefst snel internet op zowel mijn iPhone als MacBook. Ik heb nu geïnvesteerd in een Vodafone Internet Key K3765 dongel. Het werkt, maar vraag niet hoe: supertraaaaaag, zo wil ik niet doorgaan. In Italië wordt de iPhone 4 met tethering gebruikt, lijkt me wel interessant. Een iPhone 4 staat zowiezo hoog op mijn verlanglijstje vooral omdat mijn 3G binnenkort vrij komt. Ik lees in dit forum berichten dat de 3GS simlock vrij is maar nergens of dat ook geldt voor de iPhone 4. Weet iemand dat? En kan ik dan gewoon in Nederland mijn T-Mobile abonnement blijven gebruiken? Heeft iemand hier ervaring mee? Of zijn er nog andere alternatieven? Ik verblijf in een klein gehucht zonder ADSL en hoop - indien er een goede internetverbinding tot stand kan worden gebracht - vaker per jaar te komen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-09-10, 16:25
Datamonster Datamonster is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Regio Utrecht
Berichten: 223
Standaard

In Italie wordt de 3GS en Iphone 4 simlockvrij verkocht.
Deze kan je dus ook gewoon in Nederland gebruiken met elk willekeurige sim
__________________
Ipad4 32G 3G [/COLOR]7.0.3 JB Iphone 4S 64G White 7/0.3 iPhone 5s 32g Silver, iPad Mini 2 16g White,iPhone 6 Plus 64g Spacegrey, iPhone 6s Plus Rose Gold
  #3  
Oud 26-09-10, 11:21
Schaapherder Schaapherder is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Laren
Berichten: 5
Standaard

Hartelijk dank voor je antwoord Datamonster. Vol verwachting reisde ik af naar de grote stad voor de aanschaf van mijn Italiaanse iPhone 4. Helaas bleek daar een wachtlijst en ben ik inmiddels met lege handen terug in NL. Misschien de volgende keer beter.
Reageren

Labels
internet, iphone 4, italiaans, italie, vodafone.it



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Internet in Italië, Duitsland en Frankrijk via microsim op iPad. MMAARRKK Internet in buitenland (roaming) 13 04-01-12 23:15
Internet in Italie Hamertej Internet in buitenland (roaming) 9 09-08-10 12:07
Internet (EDGE) in Italie op 2G steur00 Internet in buitenland (roaming) 0 12-10-09 17:03
Internet in Italie steur00 Vodafone 0 12-10-09 16:20
iPhone 3Gs uit Italië, internet met Telfort werkt niet jazzbass KPN 3 07-08-09 16:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:08.