Vodafone Blox in het buitenland (dataroaming) discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik gebruik nu al een maandje mijn Iphone in combinatie met Vodafone Internet Blox, werkt super, snelheid is goed etc. Heb de instellingen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vodafone Blox in het buitenland (dataroaming)
Hallo iedereen,
Ik gebruik nu al een maandje mijn Iphone in combinatie met Vodafone Internet Blox, werkt super, snelheid is goed etc. Heb de instellingen hier op 't forum gevonden en die zijn als volgt: APN: live.vodafone.com Gebruikersnaam: vodafone Wachtwoord: vodafone Nu zullen jullie allemaal denken wat is hier nou mis mee, ik was een paar daagjes in Belgie, en mijn dataroaming stond uit, maar ik bleef mail ontvangen..uiteindelijk heb ik 't interval op handmatig gezet en was 't probleem ook opgelost, maar ik wil iedereen maar even laten weten dat als je deze instellingen gebruikt, het uitzetten van je dataroaming dus niet werkt!!! Let dus op! en voorkom hele hoge telefoon rekeningen. Groetjes, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Sweet, thanks, je bent net op tijd met die waarschuwing!
|
|
|||
|
|||
En ja..ik heb gelijk gekregen..vandaag mijn vodafone rekening binnen gekregen, totalen kosten data vebruik (4 dagen Belgie) 180euro..
|
|
|||
|
|||
Als je Vodafone in het buitenland gebruikt moet je ze bellen en de instelling office.vodafone.nl er ook op laten zetten voor data roaming, scheelt je een heleboel geld want je betaalt alleen de data. In Nederalnd is live.vodafone.com veel goedkoper. Dus, bellen met Vodafone afdeling dataverkeer.
|
|
|||
|
|||
Wat veranderd er dan precies aan mijn data verkeer abonnement?
Ik heb nu Blox, en dus geen zakelijk abonnement. Heb je een overzichtje waar ik de tarief verschillen kan zien? Groetjes en alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
Je hebt geen zakelijk abonnement nodig. Vodafone voegt het toe. Bel ze maar dan hoor je de verschillen.
|
|
|||
|
|||
Ga ik doen.
Groetjes, |
|
|||
|
|||
en wat waren de verschillen??
Groetjes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone Blox in het buitenland actie | KK001 | Internet in buitenland (roaming) | 7 | 16-08-10 14:54 |
moet dataroaming aan om sms te versturen in buitenland?? | wilfrida | Internet in buitenland (roaming) | 3 | 01-01-10 19:05 |
Dataroaming T-Mobile, buitenland | MichaelJ | Internet in buitenland (roaming) | 3 | 08-09-09 12:24 |
Provider Vodafone maar geen bereik in het buitenland | ndl | Internet in buitenland (roaming) | 9 | 02-05-08 20:32 |
|
|