//

[FW 2.0] Instellingen GPRS / APN (Carrier Settings / Aanbiedersinstellingen)

[FW 2.0] Instellingen GPRS / APN (Carrier Settings / Aanbiedersinstellingen) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij komt Itunes niet met een mededeling over een update van aanbiedersinstelling. Hoe kan ik daar aan komen?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 09-09-08, 22:22
Robkro's schermafbeelding
Robkro Robkro is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 78
Standaard

Bij mij komt Itunes niet met een mededeling over een update van aanbiedersinstelling. Hoe kan ik daar aan komen?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 09-09-08, 22:24
Fasty's schermafbeelding
Fasty Fasty is offline
• iOS 13.2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Melick
Berichten: 404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robkro Bekijk bericht
Bij mij komt Itunes niet met een mededeling over een update van aanbiedersinstelling. Hoe kan ik daar aan komen?
Ja ik zou zeggen.. ben blij


ggrrr k*t zooi wil de boel weer zelf kunnen veranderen met winSCP
  #123  
Oud 10-09-08, 13:15
sodium sodium is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Solari Bekijk bericht
Let op: vandaag was er wel een update voor de operator-instellingen van T-Mobile, maar die heeft niets met de firmware-update voor de iPhone te maken.
Ik heb hem ook gezien en getracht te installeren iTunes kwam met een wazige error 0x0011 of zoiets... ik heb dus nog steeds een T-Mobile logo wat heen-en-weer gaat...
iTunes geeft na herstart niet aan dat ik het nog een keer kan/mag doen... hoe los ik dat nu op?
  #124  
Oud 10-09-08, 19:18
sonick sonick is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Maarssen
Berichten: 18
Standaard

Ik heb hier hetzelfde probleem als Sodium.

Ik kreeg een error melding in iTunes 8...
  #125  
Oud 17-09-08, 11:05
bbbb bbbb is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 1
Standaard

Met een andere sim dan die van t-mobile lukt het inderdaad om de apn instelling te wijzigen, maar plaats je de t- mobile weer terug zal je toch automatisch weer internetverbinding opbouwen via gprs. Kijk maar op je factuur! Door een fake APN in profiel te zetten ben je van de problemen af. Ga naar de link APN charger in Nieuw Zeeland en laad daar de fake APN.
  #126  
Oud 08-10-08, 10:28
sic139 sic139 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 493
Standaard

Ik wil dat wiebelende logo van t-mobile liever niet. Moet ik dan die aanbiederinstellingen niet gebruiken? maar hoe zorg ik ervoor dat iTunes stopt met vragen over die aanbiederinstellingen??!
  #127  
Oud 10-10-08, 14:44
Suusie's schermafbeelding
Suusie Suusie is offline
• iOS 3.1.2
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Torrequebrada
Berichten: 52
Standaard internet met movistar

wie weet wat de instellingen zijn voor de iphone in Spanje met movistar?
  #128  
Oud 05-11-08, 21:32
hazimoto hazimoto is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 5
Standaard

Kwam vandaag APN Editing 1.0 tegen in Cydia. Deze zet een extra optie in Algemeen>Netwerk> genaamd Mobiel datanetwerk.

TIP: Een extra letter achter de APN zorgt ervoor dat GPRS wordt uitgeschakeld. Kan handig zijn
  #129  
Oud 18-11-08, 08:57
claus claus is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 7
Standaard G002 instellingen bij T-mobile open zetten

Mijn foutcode was: u heeft geen data abonnement, terwijl ik toch echt web n walk heb.
Ik ben gisteren uitstekend geholpen bij de T-mobile helpdesk. Er blijken diverse internetverbindingen te bestaan, die ze bij T-mobile in de instellingen moeten 'open' zetten. De medewerker heeft G002 open gezet en 15 minuten later had ik verbinding. Eindelijk.
  #130  
Oud 18-11-08, 09:09
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hazimoto Bekijk bericht
Kwam vandaag APN Editing 1.0 tegen in Cydia. Deze zet een extra optie in Algemeen>Netwerk> genaamd Mobiel datanetwerk.
Raar, bij mij staat dat er standaard.
  #131  
Oud 18-12-09, 13:40
theis theis is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benjamin Bekijk bericht
*** GPRS APN INSTELLINGEN NIET BESCHIKBAAR OPLOSSING ***

Blijkbaar leest de nieuwe iPhone software de instellingen voor GPRS van de simkaart met versie 2.0 Probleem was dus dat ik bij Ben zit en die instellingen niet via de SIM kaart de telefoon op komen. Dit moest handmatig. Maar ook de menu optie was niet beschikbaar. Schijnbaar laat T-mobile/Ben het niet toe dat je dit zelf kan aanpassen in combinatie met 2.0

Oplossing bleek heel eenvoudig. Stop een SIM kaart van bijv. Orange er in, had nog een oud prepaid pakketje liggen. Navigeer naar Settings > General > Network haal de Orange SIM er uit, en doe je Ben SIM er weer in. Je kan nu de APN instellingen aanpassen (Celullar Data Network). GPRS is weer beschikbaar op je iPhone 2.0



Let op, die optie zal niet meer beschikbaar zijn als je het menu uit navigeert...

(Het lollige, ik ben letterlijk een blokje gaan lopen om hier over na te denken)
Bedankt, dit werkte voor mij, ik kwam er zelf niet uit. Heb er een gedeactiveerde Vodafone kaart ingestopt en kon het meteen wijzigen
  #132  
Oud 01-04-10, 13:20
Skatedaan1123 Skatedaan1123 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hazimoto Bekijk bericht
Kwam vandaag APN Editing 1.0 tegen in Cydia. Deze zet een extra optie in Algemeen>Netwerk> genaamd Mobiel datanetwerk.

TIP: Een extra letter achter de APN zorgt ervoor dat GPRS wordt uitgeschakeld. Kan handig zijn
Ik krijg De extra optie niet !
  #133  
Oud 13-09-10, 15:42
denbear denbear is offline
• iOS 14.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 53
Standaard

Hoi,

Ik volg de berichten op IC al enige tijd, maar ben tot dusver nog niet actief geweest op het forum. Daar komt bij deze verandering in.

Ik gebruik een 3GS met firmware 4.1. Daarbij had ik de laatste carrier settings van T-Mobile NL geinstalleerd. De ontvangst was in de praktijk echter zo slecht, dat ik ben gaan kijken voor een oplossing. Al snel kwam ik via IC bij een bericht uit de oude doos, namelijk de volgende:
Probleem met mobiele datanetwerk oplossen - iPhone - iPhoneclub.nl

Deze settings heb ik met succes erop gezet en de ontvangst is nu vele malen beter. Ik vraag mij echter af of dit niet in strijd is met de voorwaarden t.a.v. de garantie en zo ja, of het mogelijk is om de originele settings van T Mobile weer terug te zetten. Tot dusver heb ik namelijk geen idee hoe ik dit moet doen en wanneer ik mijn APN profiel inkijk, staat er Unlockit - APN Changer for your iPhone. Kan me bijna niet voorstellen dat dit geen invloed zou hebben op de garantie.

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
  #134  
Oud 18-01-11, 19:41
ivoborkus ivoborkus is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 63
Standaard

toen ik mijn aanbieder instellingen bijgewerkt had was ik in 1 x de internet tethering functie kwijt bij de iphone 3 gs Vodafone 4.2.1. Dus pas als je deze functie wil blijven gebruiken werk hem dan niet bij!
  #135  
Oud 07-04-11, 12:09
bgmdehaas bgmdehaas is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Standaard

Met een 3GS en een prepaid Hi SIM kaart kom je ook niet in APN instellingen, de optie is er gewoon niet meer. Ik heb geen andere prepaid SIM kaart, wel een KPN abonnement kaart (andere telefoon), zou dat dan ook werken zoals hierboven beschreven?
Raar hoor, dat het zomaar verdwijnt ...
  #136  
Oud 11-11-11, 18:55
eus111 eus111 is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 10
Standaard

hallo, sinds vandaag een Ben abonnement met internet, bellen werkt, maar internet helaas nog niet.
Volgens de 'help' pagina moet ik met mijn 3GS contact maken met iTunes om de carrier settings te downloaden. maar die kan ik helaas niet vinden. Gaat ook niet automatisch. Wie kan me verder helpen want de klanten service is alleen op kantooruren geopend, (niet van deze tijd), alvast bedankt

Ps , ik heb OS 5.0.1 sinds gisteren en kan niet meer handmatig APN kiezen

Laatst gewijzigd door eus111; 11-11-11 om 21:26. Reden: niet compleet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
APN settings MMS Wijcky iPhone algemeen 2 13-03-10 18:40
Tele2 3G APN settings iPhone 3GS afrokiwi iPhone algemeen 8 10-12-09 21:31
iPhone: Missing mogelijkheid om APN settings in te stellen dreamersteps Jailbreak 5 12-11-08 09:34
[FW 2.1] Instellingen GPRS / APN (Carrier Settings / Aanbiedersinstellingen) OwBeeGee iPhone algemeen 0 16-09-08 17:10
Carrier settings update ? tweeg Archief 1 21-07-08 20:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:37.