//

Telfort GPRS Probleem

Telfort GPRS Probleem discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Tjippie111 Vraag me niet hoe, maar ik heb de boel werkend, zowel mijn snelle internet als WiFi, want die viel eerst ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #341  
Oud 14-05-09, 21:26
ninodevries ninodevries is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tjippie111 Bekijk bericht
Vraag me niet hoe, maar ik heb de boel werkend, zowel mijn snelle internet als Wi-Fi, want die viel eerst ook af en toe uit. Als ik internet wil zet ik uiteraartd gewoon Wi-Fi aan en als ik 3G wil zet ik zowel 3G als EDGE aan, met als instellingen INTERNET en TELFORT, TELFORT ....
Hoe heb je hem geunlocked?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #342  
Oud 18-05-09, 00:23
Dbrusse Dbrusse is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 1
Standaard

Heb eindelijk het hele topic doorgelezen, alles geprobeerd gerelateerd aan het 3G Telfort probleem maar tevergeefs.

Ik heb een 3G, zit op 2.2.1, op de baseband: 02.30.03, ik kan hem dus niet soft-unlocken, heb daarom een TurboSim aangeschaft, waarna ik de iPhone heb gejailbreak'd met Pwnage 2.5.

Mijn probleem, samen met vele hier is dat ik op geen enkele manier mijn Telfort internet bundel kan gebruiken. Heb samen met Telfort van alles getest en geprobeerd, de arme jongens daar komen er ook niet uit.

Niks helpt.
En ja, mijn Internet bundel is actief

Ik ben nu benieuwd naar suggesties die specifiek zijn gericht op dit probleem, 2.2.1/TurboSim/Telfort

Iemand?

Alvast erg bedankt!
  #343  
Oud 18-05-09, 20:39
rutgergr rutgergr is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nheinemans Bekijk bericht
Ik neem aan dat je een eerste iPhone hebt...
Woei, sorry voor de late response maar idd ik heb een 1e versie. Vreemd genoeg heb ik er steeds minder last van. Ik wacht wel met smart op de nieuwe versie. Vind het wel best zo. Tnx iig voor je reply.
  #344  
Oud 28-06-09, 13:41
21bis 21bis is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 17
Standaard

Beste Lezers,

Same here. Heb het topic goed doorgelezen en van alles geprobeerd. Alleen het internet op mijn nieuwe Telfort abbo krijg ik niet aan de praat.
Ik heb een 3G, zit op 2.2.1, software matig geunlockt (zo gekocht) en ik meen baseband 02.28.00. Kreeg nog een tip over Unlockit.co.nz en probeerde de APN changer met diverse inlog codes maar ook dit mocht niet baten. Aangezien Telfort m'n nummer even geblokeerd had bij de overdracht van Vodafone (vraag me niet waarom) heb ik nog gecheckt of m'n internet wel actief was en dat is het geval. Wi-Fi werkt overigens prima!
Echter krijg ik bij 3G dus de foutmelding dat ik geen mobiel internet aobbonement heb.
Dit probleem had ik toch niet helemaal voorzien en hoop echt dat dit snel gaat werken. Wie zou mij hiermee kunnen helpen!? Mijn dank is groot!
  #345  
Oud 28-06-09, 21:45
21bis 21bis is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 17
Standaard

Is er iemand die me hiermee kan helpen?
  #346  
Oud 26-05-10, 14:54
Guest-20230317192549
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zelf wilde mms gebruiken op de simkaart maar in een ander toestel, dit werkte ook niet tot ik het in de winkel gevraagd had en toen hebben ze de mogelijkheid aangezet op me simkaart om gprs te gebruiken. Nu hoef ik helemaal niks in te vullen in me iphone, apn gewoon allemaal leeg laten en mobiel internet werkt. Nu heb ik alleen het probleem dat ik het onmogelijk uit krijg...
Reageren

Labels
2.0 firmware, edge, gprs, internet, telfort



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen GPRS op Telfort iRtzy KPN 9 04-02-09 02:32
Deactiveren van gprs Telfort joop007 Archief 1 10-12-08 20:59
Telfort gprs werkt niet Arne2606 KPN 2 27-09-08 18:37
GPRS Telfort PimVB KPN 3 17-08-08 09:47
Telfort / Edge / GPRS / 1.1.4 lefrison Archief 1 05-05-08 23:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:34.