Hier is de iPhone 4 nu op voorraad! discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) hier staat nu direct leverbaar... voor mensen die hem nog willen halen met tmobile en ik maar wachten en wachten.. maar goed heb straks wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hier staat nu direct leverbaar... voor mensen die hem nog willen halen met tmobile
en ik maar wachten en wachten.. maar goed heb straks wel vol bereik met vodafone... http://www.belnu.nl/pvt1190p1196/app...FQcsDgod0n3WtQ |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ga dit volgen, wil er wel eentje hier of daar halen. Heb geen zin om 8-10 weken te wachten.
|
|
|||
|
|||
hoe sneller hoe beter!
|
|
|||
|
|||
Ik ben het wachten ook wel zat, dus ga dit ook maar volgen
|
|
|||
|
|||
Iphone 4 32GB is op Studentmobiel op voorraad. Wel eerst bellen of het daadwerkelijk zo is.
|
|
||||
|
||||
Vandaag 32 gb bij typhone besteld!!
Zou morgen met 24h levering al binnen moeten komen?? Ben benieuwd |
|
|||
|
|||
Op dit moment ontvang je je iPhone inderdaad binnen een paar dagen na bestelling. Bij iedere zichzelf respecterende winkel.
|
|
|||
|
|||
Vandaag bij Ritel.nl besteld. Daar hebben ze de 16g op voorraad. Gewoon even gebeld.
|
|
|||
|
|||
Toen ik vanochtend naar Telefoonkopen Den Haag belde hadden ze zowel de 16GB als 32GB op voorraad. Van de 16GB zijn er vandaag 10 binnengekomen, 3 daarvan waren gereserveerd en van de overige 7 heb ik er één te pakken.
|
|
|||
|
|||
Vandaag een 16 GB bestelt bij telefoonkopen.nl, donderdag komen ze hem leveren.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Net 32g besteld bij studentmobiel; zeggen dat hij mogelijk dit weekend wordt geleverd. Ze hebben nog van die speeltjes op voorraad!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
32gb op voorraad bij telefoonkopen.nl in hilversum
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Weten jullie waar nog 16 GB's op voorraad zijn? En graag wel een beetje betrouwbare site, niet van die vage goedkope aanbiedingen.
|
|||
|
|||
Vandaag naar Phonehouse Heerlen gegaan en gelijk een 32GB kunnen kopen. Het was wel de laatste die ze op voorraad hadden maar volgens de verkopen krijgen ze geregeld nieuwe binnen
|
|
|||
|
|||
Idem voor Phonehouse Geldrop. Even bellen om te reserveren, wordt apart gelegd, en na 2 uurtjes ophalen. Ik had de laatste (16GB).
|
|
|||
|
|||
Iphone 4 (32GB) beschikbaar @ phonehouse Assen. slechts één exemplaar.
|
|
|||
|
|||
PDAShop
Woensdag 1 September hebben ze weer voorraad ik zou vast pre orderen als je er een wilt hebben.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Smartphoneshop.nl: Iphone 4 op voorraad! | BBoelie | Koopinformatie Nederland | 26 | 21-09-10 00:28 |
iPhone op voorraad | conimus | Koopinformatie Nederland | 0 | 11-08-10 14:23 |
Voorraad iPhone's België | nielsdf | Koopinformatie België | 1 | 01-08-10 17:58 |
[iPhone 3G] Voorraad in België | Delphii | Koopinformatie België | 960 | 25-11-09 22:11 |
|
|