//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Veel nieuws over de iPhone 3GS voor het ogenblik. Echter lees ik heel veel over de beschikbaarheid, prijs ... bij T-Mobile. Wij Belgen willen ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-06-09, 15:22
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1

Veel nieuws over de iPhone 3GS voor het ogenblik.

Echter lees ik heel veel over de beschikbaarheid, prijs ... bij T-Mobile.

Wij Belgen willen ook wel eens weten hoe de vork aan de steel zit bij Mobistar. Komt er nu al dan niet koppelverkoop (goedkoper met abo) of niet. Wat zullen de leveringstermijn, prijzen ... bij Mobistar zijn?

Graag horen wij ook via dit forum / nieuws iets meer over Mobistar en de iPhone 3GS

alvast bedankt aan iPhoneclub om ook de belgen onder ons niet te vergeten
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-06-09, 15:35
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Misschien is er niets te melden...think about that...
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #3  
Oud 09-06-09, 18:29
Blasterke Blasterke is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 5
Standaard

ze staan weer achter bij mobistar, net als bij de 3G release. wij belgen zijn de dupe van het amateurisme van mobistar. en dan zeggen ze weer dat dit bij apple ligt wss. hier zou ik niet veel van geloven, we hebben de 3G, het kan toch niet zo moeilijk zijn om de 3GS op tijd uit te brengen
  #4  
Oud 09-06-09, 19:22
Nairua Nairua is offline
• iOS 6.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wvy Bekijk bericht
Wij Belgen willen ook wel eens weten hoe de vork aan de steel zit bij Mobistar. Komt er nu al dan niet koppelverkoop (goedkoper met abo) of niet. Wat zullen de leveringstermijn, prijzen ... bij Mobistar zijn
Koppelverkoop is bij wet niet toegestaan. En ze gaan echt niet voor de nieuwe iPhone het ineens wel toestaan.

Leveringstermijn: Bel de 24ste eens met Mobistar.
  #5  
Oud 09-06-09, 19:24
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

De toestellen moeten toch wel simlockvrij zijn?
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #6  
Oud 09-06-09, 19:28
Nairua Nairua is offline
• iOS 6.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
De toestellen moeten toch wel simlockvrij zijn?
Ja, sim-lock mag niet in België.
  #7  
Oud 09-06-09, 19:43
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nairua Bekijk bericht
Koppelverkoop is bij wet niet toegestaan. En ze gaan echt niet voor de nieuwe iPhone het ineens wel toestaan.

Leveringstermijn: Bel de 24ste eens met Mobistar.
Dan moet je dit eens lezen:
23/04/2009 11:36
Het Europees Hof van Justitie oordeelt dat het Belgisch verbod op koppelverkoop in strijd is met het Europees recht.
Bij koppelverkoop is de koper van een product verplicht een ander product te kopen. De zaak kwam vorig jaar weer in de actualiteit naar aanleiding van de verkoop van de iPhone in ons land.
Zie dit bericht.
  #8  
Oud 09-06-09, 19:48
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Bedankt aan iPhoneclub om aan mijn oproep gevolg te geven:

iPhone 3G S in België: 26 juni via Mobistar



  #9  
Oud 09-06-09, 19:52
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

Koppelverkoop is toegestaan in België op voorwaarde dat er ook een los toestel te koop is (dus zonder abonnement).
  #10  
Oud 09-06-09, 20:52
arne_vn arne_vn is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 53
Standaard

The Phone House heeft het al door: The Phone House :: LG Cookie KP500
Ze bieden een LG Cookie aan met abo en verzekering voor 70 euro.

Nu hopen dat er Mobistar ook met een leuk abo komt, ik ben niet echt van plan om +500 euro neer te tellen voor een iPhone zonder abo.

Dus is het voor mij afwachten wat Mobistar gaat doen, naar het schijnt zouden de prijzen van de iPhones in .be a.s. maandag zakken. Ofwel wachten tot de nieuwe reeksen worden gereleased, en, een andere optie, wachten tot de 2de hands markt instort .

Iemand die z'n 3G van de hand wil doen?
  #11  
Oud 09-06-09, 22:20
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

Bij phone house hebben ze dit al langer door. Alle gsm's zijn daar te verkrijgen met ofwel een abonnement of anders een verzekering, daarbij is dan de gsm iets goedkoper. We spreken hier echter wel over maximum 50€ goedkoper, dus nog niet zoals in onze buurlanden!
  #12  
Oud 09-06-09, 22:23
suby555 suby555 is offline
• iOS 9.3.5
• 9.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Belgie, close to Antwerp...
Berichten: 91
Standaard

Mijne 3g is juist verkocht ze!!
Nu aftellen...
  #13  
Oud 10-06-09, 16:05
appel_001 appel_001 is offline
• iOS 8.0 beta
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TMSTT Bekijk bericht
Koppelverkoop is toegestaan in België op voorwaarde dat er ook een los toestel te koop is (dus zonder abonnement).
ik hoop dat hij simlock-free komt ben niet zo voor die abbo's
maja wat gaat dat dan kosten een simlock-free ?
  #14  
Oud 10-06-09, 19:33
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

Ik denk (en hoop) dat de iPhone 3GS 16/32 de iPhone 3G 8/16 gaan vervangen gewoon qua prijs, en dat de iPhone 3G 8Gb iets goedkoper wordt. Maar ik ben bang dat de iPhone 3G 8Gb gewoon even duur blijft en de 3GS' duurder worden.
  #15  
Oud 10-06-09, 20:03
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ASNNetworks Bekijk bericht
Ik denk (en hoop) dat de iPhone 3GS 16/32 de iPhone 3G 8/16 gaan vervangen gewoon qua prijs, en dat de iPhone 3G 8Gb iets goedkoper wordt. Maar ik ben bang dat de iPhone 3G 8Gb gewoon even duur blijft en de 3GS' duurder worden.
Ze moeten hun huidige stock gewone 3G's (zowel van 8 gig als 16 gig) nog opbranden he.... Dus ik vermoed dat ze die binnenkort aan semi-dumping prijzen gaan aanbieden.

De 3G 8gig los blijven aanbieden gaat trouwens niet aangezien Apple de productie daarvan (vermoedelijk?) wel zal stilleggen binnenkort. (als ze het nog niet gedaan hebben)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appel_001 Bekijk bericht
ik hoop dat hij simlock-free komt ben niet zo voor die abbo's
maja wat gaat dat dan kosten een simlock-free ?
Nog maar eens keer dus:

Simlock is illegaal in België! Je mag geen toestel aanpassen zodat het maar met een operator werkt. Ook al moet je het abonnement en het toestel samen kopen dan zijn ze nog los van elkaar te gebruiken.

Daarnaast is véél geluid geweest rond de intenties om die wetgeving in kwestie aan te passen (wat uiteindelijk wel gaat gebeuren) maar is het ondertussen al gebeurd? Nix van gehoord hoor... En zelfs dan gaat er waarschijnlijk nog een correctie op de wetgeving komen om koppelverkoop te reglementen zodat er geen te extreme gevallen mogelijk zijn.

Los daarvan: er is ook een wet in België die zegt dat alle producten die je in groep aanbiedt, ook individueel verkrijgbaar moeten zijn. (dus ook al zou er koppelverkoop zijn)
__________________
Het is opvallend dat de mensen die de iPhone het meest afbreken er meestal zelf geen hebben...

Laatst gewijzigd door Puck84; 10-06-09 om 20:06.
  #16  
Oud 10-06-09, 20:12
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puck84 Bekijk bericht
Ze moeten hun huidige stock gewone 3G's (zowel van 8 gig als 16 gig) nog opbranden he.... Dus ik vermoed dat ze die binnenkort aan semi-dumping prijzen gaan aanbieden.

De 3G 8gig los blijven aanbieden gaat trouwens niet aangezien Apple de productie daarvan (vermoedelijk?) wel zal stilleggen binnenkort. (als ze het nog niet gedaan hebben)



Nog maar eens keer dus:

Simlock is illegaal in België! Je mag geen toestel aanpassen zodat het maar met een operator werkt. Ook al moet je het abonnement en het toestel samen kopen dan zijn ze nog los van elkaar te gebruiken.

Daarnaast is véél geluid geweest rond de intenties om die wetgeving in kwestie aan te passen (wat uiteindelijk wel gaat gebeuren) maar is het ondertussen al gebeurd? Nix van gehoord hoor... En zelfs dan gaat er waarschijnlijk nog een correctie op de wetgeving komen om koppelverkoop te reglementen zodat er geen te extreme gevallen mogelijk zijn.

Los daarvan: er is ook een wet in België die zegt dat alle producten die je in groep aanbiedt, ook individueel verkrijgbaar moeten zijn. (dus ook al zou er koppelverkoop zijn)
Ehh....Apple heeft zelf gezegd dat ze de iPhone 3G 8GB zullen blijven verkopen als het budgetmodel. De 16GB versie van de 3G wordt wel uitgefaseerd, maar de 8GB versie dus NIET.
  #17  
Oud 10-06-09, 20:30
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ASNNetworks Bekijk bericht
Ehh....Apple heeft zelf gezegd dat ze de iPhone 3G 8GB zullen blijven verkopen als het budgetmodel. De 16GB versie van de 3G wordt wel uitgefaseerd, maar de 8GB versie dus NIET.
Vandaar dus dat er 'vermoedelijk' tussen haakjes stond Dus ze mollen alleen de 3G 16gig ipv beide 3G's....
  #18  
Oud 10-06-09, 20:33
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puck84 Bekijk bericht
Vandaar dus dat er 'vermoedelijk' tussen haakjes stond Dus ze mollen alleen de 3G 16gig ipv beide 3G's....
Naja, voor ~€600 koop ik de 16Gb 3GS ook
  #19  
Oud 10-06-09, 23:22
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ASNNetworks Bekijk bericht
Naja, voor ~€600 koop ik de 16Gb 3GS ook
Voor dat digitaal kompas, voicedail en die "find my iphone" ga ik toch geen poging tot upgrade kopen.... Ik wacht mooi nog minstens 1,5 jaar tot mijn huidige zijn garantie vervalt en dan nog es tot er een nieuw model uitkomt.

Ik heb noch Mobistar noch de Apple Resellers graag genoeg om hen bij elke nieuwe versie iphone een dikke 5 à 600 euro van mijn geld te gunnen

Maar ik heb bv wel al 2 collega's die me vandaag gezegd hebben "ja als ze hier in Belgie de gewone 3G ook gaan halveren in prijs ga ik ik wel overwegen een iPhone te kopen". Dus die gaan morgen relatief blij zijn met het 8gig budget verhaal vermoed ik
  #20  
Oud 10-06-09, 23:28
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puck84 Bekijk bericht
Voor dat digitaal kompas, voicedail en die "find my iphone" ga ik toch geen poging tot upgrade kopen.... Ik wacht mooi nog minstens 1,5 jaar tot mijn huidige zijn garantie vervalt en dan nog es tot er een nieuw model uitkomt.

Ik heb noch Mobistar noch de Apple Resellers graag genoeg om hen bij elke nieuwe versie iphone een dikke 5 à 600 euro van mijn geld te gunnen

Maar ik heb bv wel al 2 collega's die me vandaag gezegd hebben "ja als ze hier in Belgie de gewone 3G ook gaan halveren in prijs ga ik ik wel overwegen een iPhone te kopen". Dus die gaan morgen relatief blij zijn met het 8gig budget verhaal vermoed ik
Ja...maar ik heb mn iPhone 3G 8Gb gister verkocht voor 460 (was standaard simlockvrij en 4 maanden oud, gekregen bij GSMTrack Vodafone abo) Dus 100 extra neerleggen voor een gloednieuwe iPhone 3GS 16Gb vind ik wel waard dan
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 19:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 07:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 08:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:56.