//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Graag hier verder gaan met de discussie over " Beschikbaarheid 3GS in België " Deel 1 is hier te vinden. Deel 2 is hier te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-11-09, 07:12
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4

Graag hier verder gaan met de discussie over "Beschikbaarheid 3GS in België"

Deel 1 is hier te vinden.

Deel 2 is hier te vinden.

Deel 3 is hier te vinden.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-11-09, 10:55
vinz98 vinz98 is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 13
Standaard

Afgelopen vrijdag besteld bij HCW, op de website staat een verwachte levertijd van +/- 10 dagen maar net een mailtje binnengekregen:

Door het grote aantal bestellingen de laatste dagen is onze voorraad iPhones volledig uitgeput. Wij verwachten echter elke week een nieuwe levering van Mobistar. Van sommige types moeten wij echter nog steeds oude klantenorders invullen. Gelieve dus rekening te houden met het eventueel uitlopen van de vooropgestelde levertermijn. Bedankt voor uw begrip.


Nouja, wachten op de bus moeten we tenslotte allemaal.
  #3  
Oud 02-11-09, 11:14
Robe187 Robe187 is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Zurich, Zwitserland
Berichten: 27
Standaard

juiste gebeld naar mobistar in hasselt.. de eerste in de demerstraat heeft ze in voorraad maar je moet er 3 accessoires bij kopen dus kost het voor de iphone 3Gs 629euro en in de andere mobistar winkel op de albertstraat is hij nog niet voorradig maar zal eind deze week binnen komen maar hier hoef je tenminste geen extra accessoires kopen t.w.v. 55euro..
  #4  
Oud 02-11-09, 15:57
jordy1990 jordy1990 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 12
Standaard

Als ik dus naar belgie ga voor een iphone en ik koop um daar, moet je dan ook een prepaid kaart van mobistar erbij kopen omdat je anders niet je eigen Nederlandse abbonement kan gebruiken? Ik had her ergens gelezen op internet maar weet niet precies of het waar is. Zou anders best wel lullig zijn als je er 1 zou hebben en je zou weer terug moeten omdat je niet kan bellen....
  #5  
Oud 02-11-09, 16:31
bvk007 bvk007 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard

Vandaag m'n iphone 32 GB zwart besteld bij S&S in Hasselt, waren gewoon op voorraad en ik ga 'm zaterdag halen.
  #6  
Oud 02-11-09, 20:14
kaboutertje kaboutertje is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vinz98 Bekijk bericht
Afgelopen vrijdag besteld bij HCW, op de website staat een verwachte levertijd van +/- 10 dagen maar net een mailtje binnengekregen:

Door het grote aantal bestellingen de laatste dagen is onze voorraad iPhones volledig uitgeput. Wij verwachten echter elke week een nieuwe levering van Mobistar. Van sommige types moeten wij echter nog steeds oude klantenorders invullen. Gelieve dus rekening te houden met het eventueel uitlopen van de vooropgestelde levertermijn. Bedankt voor uw begrip.


Nouja, wachten op de bus moeten we tenslotte allemaal.

ik 13 juli zwarte 32gb besteld en vandaag maar weer is gemaild over hoe en wat: 'De situatie is nog steeds ongewijzigd. De levering van vorige week hebben wij niet ontvangen en zit waarschijnlijk nog in transport naar ons. 13 juli is inderdaad heel dicht bij het begin van de wachtlijst, een exacte plaats kan ik helaas niet meegeven.'

lekker vaag weer...
  #7  
Oud 02-11-09, 21:32
RoelJewel RoelJewel is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Eindhoven
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaboutertje Bekijk bericht
ik 13 juli zwarte 32gb besteld en vandaag maar weer is gemaild over hoe en wat: 'De situatie is nog steeds ongewijzigd. De levering van vorige week hebben wij niet ontvangen en zit waarschijnlijk nog in transport naar ons. 13 juli is inderdaad heel dicht bij het begin van de wachtlijst, een exacte plaats kan ik helaas niet meegeven.'

lekker vaag weer...
13 juli besteld en nog steeds niks?? Waarom nemen ze dan nog nieuwe reserveringen aan? Begreep uit het vorige topic dat er mensen pas geleden op vrijdag hebben besteld en dinsdag al hun iPhone in huis hadden. Waarom moet jij zo lang wachten dan?? Heb ook een zwarte 32 GB bij HCW besteld, maar ik kijk 't nog heel even aan en cancel dan eventueel m'n bestelling.

Laatst gewijzigd door RoelJewel; 02-11-09 om 21:34.
  #8  
Oud 02-11-09, 22:23
vinz98 vinz98 is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaboutertje Bekijk bericht
De levering van vorige week hebben wij niet ontvangen en zit waarschijnlijk nog in transport naar ons.
Ik heb vrijdag de winkel aan de lijn gehad en die vertelde dat ze vorige week wèl een levering binnen hebben gehad. Zijn verwachte levertijd voor mij zou drie weken worden.

Er wordt misschien met de waarheid gespeeld maar tegenover wie weet ik niet. We zullen zien.
  #9  
Oud 02-11-09, 22:51
RoelJewel RoelJewel is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Eindhoven
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vinz98 Bekijk bericht
Ik heb vrijdag de winkel aan de lijn gehad en die vertelde dat ze vorige week wèl een levering binnen hebben gehad. Zijn verwachte levertijd voor mij zou drie weken worden.

Er wordt misschien met de waarheid gespeeld maar tegenover wie weet ik niet. We zullen zien.
Hmja, toch vreemd dat iemand blijkbaar al sinds half juli op z'n zwarte 32 Gb zit te wachten terwijl op de website over ongeveer 10 dagen levertijd wordt gesproken. Da's duidelijk niet eerlijk. Iemand een zwarte 32 GB na half juli bij HCW besteld en deze wel al inmiddels ontvangen? Zo ja, dan werken ze ook niet netjes de lijst met reservaties af...

Als de lijst echt zó lang is, moeten ze gewoon geen reservaties meer aannemen. Niet eerlijk ten opzichte van de klanten.
  #10  
Oud 02-11-09, 23:51
kaboutertje kaboutertje is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoelJewel Bekijk bericht
Hmja, toch vreemd dat iemand blijkbaar al sinds half juli op z'n zwarte 32 Gb zit te wachten terwijl op de website over ongeveer 10 dagen levertijd wordt gesproken. Da's duidelijk niet eerlijk. Iemand een zwarte 32 GB na half juli bij HCW besteld en deze wel al inmiddels ontvangen? Zo ja, dan werken ze ook niet netjes de lijst met reservaties af...

Als de lijst echt zó lang is, moeten ze gewoon geen reservaties meer aannemen. Niet eerlijk ten opzichte van de klanten.
pffff lekker dan... ,oet ik er dan maar vanuit gaan dat alle na mij bestelde iPhones niet de 32gb zwarte zijn?.. is er iemand die na 13 juli de 32gb zwart heeft besteld en ontvangen?... dan ga ik toch maar even iets serieuzer antwoord geven aan t adres daar...
  #11  
Oud 03-11-09, 09:05
Snader Snader is offline
• iOS 13.1.2
• iPadOS 13.1.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jordy1990 Bekijk bericht
Als ik dus naar belgie ga voor een iphone en ik koop um daar, moet je dan ook een prepaid kaart van mobistar erbij kopen omdat je anders niet je eigen Nederlandse abbonement kan gebruiken? Ik had her ergens gelezen op internet maar weet niet precies of het waar is. Zou anders best wel lullig zijn als je er 1 zou hebben en je zou weer terug moeten omdat je niet kan bellen....
Niet waar. Je eigen simkaart is altijd voldoende om een Belgische iPhone (lees: alle origineel af fabriek simlockvrije iPhones) via iTunes te activeren!
  #12  
Oud 03-11-09, 09:16
vinz98 vinz98 is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaboutertje Bekijk bericht
pffff lekker dan... ,oet ik er dan maar vanuit gaan dat alle na mij bestelde iPhones niet de 32gb zwarte zijn?.. is er iemand die na 13 juli de 32gb zwart heeft besteld en ontvangen?... dan ga ik toch maar even iets serieuzer antwoord geven aan t adres daar...
Als ik een paar bladzijden terug lees in het vorige deel dan is er iemand die sinds aug op een 32 wacht en twee mensen met een 16 wit hadden hem met een week.
  #13  
Oud 03-11-09, 10:59
imix imix is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik belde net naar S&S daar hadden ze hem gewoon op voorraad, de 32gb zwart. meteen eentje besteld en vanmiddag ophalen!

Dankzij bvk007

Zelf gister al zo`n 15 mobistar winkels gebeld en ook nog wat Krefel winkels, allemaal nog voor bestellingen:S

Laatst gewijzigd door imix; 03-11-09 om 11:02.
  #14  
Oud 03-11-09, 11:13
Mech-Warrior Mech-Warrior is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 5
Standaard

Ik heb op 11 juli een 32GB 3gs besteld. Ook nog niets gehad, maar op 27 oktober na een mail van mij:


Beste klant,

Deze bestelling staat nog steeds open. In principe zou U deze week aan de beurt moeten zijn. Al zal alles afhangen van hoeveel toestellen we deze week zullen ontvangen.

Met vriendelijke groeten,



Dus we wachten maar af. Ben toch pas in december weer thuis van ver weg, dus heb nog de tijd om te wachten.
  #15  
Oud 03-11-09, 12:53
vinz98 vinz98 is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mech-Warrior Bekijk bericht
Dus we wachten maar af. Ben toch pas in december weer thuis van ver weg, dus heb nog de tijd om te wachten.
Zoals ik al schreef: Op de bus wachten moeten we allemaal. Ik houd goede hoop en bovendien sturen ze het op, dat doet niet iedereen.
  #16  
Oud 03-11-09, 13:00
jordy1990 jordy1990 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 12
Standaard

Ik heb net ook S&S in Hasselt gebeld en ze hebben nog steeds 3gs 32GB op voorraad! voor mensen dus die er 1 willen reserveren, pak je kans..... Ik heb zelf liever een 16gb, die helaas niet op voorraad maar een bestelling loopt daar.
  #17  
Oud 03-11-09, 19:46
lolgek lolgek is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 10
Standaard

Haha ja maar de bus komt gelukkig iets vaker dan de Iphones van tegenwoordig

En de bussen zijn niet misleidend. Hcw is dat wel!
  #18  
Oud 03-11-09, 23:45
Larry05 Larry05 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 7
Standaard

Er is een witte iPhone 16GB bij HCW Gent.
  #19  
Oud 04-11-09, 13:54
junkyjump's schermafbeelding
junkyjump junkyjump is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Lebbeke
Berichten: 71
Standaard

Probeer Mobistar center Dendermonde eens!

Vrijdag gewoon binnen gestapt met lege handen en terug buiten met een 3GS 16Gb Black!

Laatst gewijzigd door junkyjump; 04-11-09 om 21:32.
  #20  
Oud 05-11-09, 00:22
Robe187 Robe187 is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Zurich, Zwitserland
Berichten: 27
Standaard

mobistar in hasselt heeft nog steeds geen iphone 3Gs 16gb zwart.. ze weten nog niet eens wanneer hun leveranciers langskomen.. het enigste wat ik steeds krijg te horen is dat ze vandaag nog geen leveringen hebben gehad en dat ik morgen moet terugbellen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 07:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 08:30
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 14:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:55.