//

Het Grote Simyo Klantenservice Topic

Het Grote Simyo Klantenservice Topic discussie in Simyo forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb bij instellingen mijn eigen abo (KPN) ingesteld voor bellen en de test e-sim van Simyo voor data. Zodra ik iemand aan de lijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Partners > Simyo
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 26-09-20, 10:58
iSchel iSchel is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 3
Standaard

Ik heb bij instellingen mijn eigen abo (KPN) ingesteld voor bellen en de test e-sim van Simyo voor data. Zodra ik iemand aan de lijn heb via mijn eigen abo, valt de dataverbinding van Simyo volledig weg. Normaal kun je nog steeds internetten als je een telefoongesprek voert maar in deze omstandigheid dus niet.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26-09-20 om 11:01 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mt8258 Bekijk bericht
Hoe heb je dit gedaan / getest? Ik wil het wel een keer uitproberen om te kijken of ik hetzelfde ervaar.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26-09-20 om 10:58 ----------


@iSchel: Ik heb gekeken of ik het kan reproduceren / hetzelfde ervaar. Mijn 'opstelling':
- fysieke SIM is SIM van andere provider
- eSIM van Simyo
Beide SIMs hebben spraak en data actief, data switching staat uit. Als default staat ingesteld spraak en data van eSIM Simyo.

Ik bel vervolgens met mijn fysieke SIM naar een ander toestel (mijn werktelefoon). Probeer ik nu op mijn prive mobiel (iPhone) te internetten krijg ik de volgende melding:
"Mobile Data Not Available 'Simyo eSIM' cannot provide mobile data during this call. Switch mobile data to '<naam SIM andere provider>'?". Ik krijg dus nu de opties "Allow Mobile Data Switching" en "Not Now".

Dus antwoord kort: ik constateer hetzelfde.

Als ik het zelf zou moeten verklaren zou ik zeggen dat er slechts 1 (e)SIM tegelijkertijd 'actief' kan zijn. 'actief' is hier dus in de zin van daadwerkelijk in gebruik (en dan vermoedelijk expliciet spraak) en dus niet 'luisteren' naar inkomende berichten of telefoongesprek. Bel je dus via een SIM, dan zal op dat moment ook de dataverbinding via de SIM moeten lopen. Maar goed, dit is even mijn interpretatie / verklaring. Maar misshien kan @[Simyo] Bas het beter verklaren.
Die melding die je noemt heb ik nooit gekregen, maar verder is het een erg goede reproductie van mijn ervaring! Ik heb alleen mijn eigen abo als default voor spraak staan en Simyo als default voor data.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 26-09-20, 12:26
mt8258 mt8258 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 0
Standaard

Wat je volgens mij zou moeten controleren is of je Mobile Data Switching aan hebt staan. Op de iPhone staat dit onder: [Mobile Data] > [Mobile Data] en dan onderaan de optie [Allow Mobile Data Switching].

Als ik alles goed begrijp zou hij dan, op het moment dat je spraak van je primaire SIM gebruikt, automatisch moeten omschakelen dat ook op dat moment / tijdelijk de data via je primaire SIM koopt. Je zou dan nog steeds gewoon moeten kunnen internetten. Alleen is dat dus tijdelijk via de primaire SIM. Ik neem aan dat bij be eindigen spraak verbinding, de data verbinding weer via je eSIM zal verlopen. Je moet overigens wel zorgen dat je de "DATA PLANS" voor beide SIMs aan hebt staan.

Op moment dat ik Data Switch aan heb staan kan ik tijdens het bellen gewoon internetten. Wel heb ik gemerkt dat bat bij Simyo, zodra ik ga bellen de verbinding terugvalt naar 3G. Bij de andere provider blijft dit zover ik heb gezien op 4G. Dit is enigszins raar gezien de relatie tussen beide providers.
  #23  
Oud 26-09-20, 19:39
joogle joogle is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Ik gebruik de Simyo als tweede sim in mijn iPhone. Echter, sinds ik hem heb geïnstalleerd valt van de verbinding van mijn hoofdsimkaart weg.. Zijn er meer die hier last van hebben?
  #24  
Oud 28-09-20, 12:25
[Simyo] Bas [Simyo] Bas is offline
• iOS 13.7
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iSchel Bekijk bericht
Ik merk dat als ik via mijn primaire simkaart bel de dataverbinding van de e-sim van Simyo volledig wegvalt. Hebben meer gebruikers dat probleem?
Ik weet even niet of dit nou iets is waar wij wat aan kunnen doen of dat het iets van Apple is dat zij moeten oplossen. We gaan ernaar kijken in ieder geval!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28-09-20 om 12:28 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FrankiesiPhone Bekijk bericht
Ah, dat kan dus even duren, is het een handmatige actie? De welkomst mail heb ik een uur geleden ontvangen maar nog steeds geen inloggegevens gekregen.
Je bestelling is inmiddels goedgekeurd! Dat hoeft gelukkig niet altijd handmatig gedaan te worden, maar in sommige gevallen wel. Als het goed is ontvang je zometeen alle e-mails om te kunnen starten

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28-09-20 om 12:32 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phgrob Bekijk bericht
Jullie vermelden dat contract automatisch wordt opgezegd na 1 maand als test, alleen dat kan ik niet teruglezen in het contract dat ik bij afsluiten van Simyo. Kreeg.

Waar is die zekerheid dat dit ook gebeurd en ik niet daarna aan een contract van jaar gebonden zit.
Los van het feit dat deze toezegging is opgenomen in de algemene voorwaarden van de test (en van tevoren is overeengekomen met iCulture) ontvangen jullie in de loop van deze week een e-mail ter bevestiging van de opzegging van de aansluiting per 1 november en wordt de betaling van € 0,01 teruggestort op je rekening. Daarnaast zul je op Mijn Simyo terug kunnen zien dat alle in rekening gebrachte kosten (denk aan aansluitkosten en abonnementskosten) zijn gecorrigeerd. Heb je daarmee voldoende zekerheid?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28-09-20 om 12:35 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mt8258 Bekijk bericht
Hoe heb je dit gedaan / getest? Ik wil het wel een keer uitproberen om te kijken of ik hetzelfde ervaar.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26-09-20 om 10:58 ----------


@iSchel: Ik heb gekeken of ik het kan reproduceren / hetzelfde ervaar. Mijn 'opstelling':
- fysieke SIM is SIM van andere provider
- eSIM van Simyo
Beide SIMs hebben spraak en data actief, data switching staat uit. Als default staat ingesteld spraak en data van eSIM Simyo.

Ik bel vervolgens met mijn fysieke SIM naar een ander toestel (mijn werktelefoon). Probeer ik nu op mijn prive mobiel (iPhone) te internetten krijg ik de volgende melding:
"Mobile Data Not Available 'Simyo eSIM' cannot provide mobile data during this call. Switch mobile data to '<naam SIM andere provider>'?". Ik krijg dus nu de opties "Allow Mobile Data Switching" en "Not Now".

Dus antwoord kort: ik constateer hetzelfde.

Als ik het zelf zou moeten verklaren zou ik zeggen dat er slechts 1 (e)SIM tegelijkertijd 'actief' kan zijn. 'actief' is hier dus in de zin van daadwerkelijk in gebruik (en dan vermoedelijk expliciet spraak) en dus niet 'luisteren' naar inkomende berichten of telefoongesprek. Bel je dus via een SIM, dan zal op dat moment ook de dataverbinding via de SIM moeten lopen. Maar goed, dit is even mijn interpretatie / verklaring. Maar misshien kan @[Simyo] Bas het beter verklaren.
Bedankt voor het uitzoeken en toelichten! Zelf betwijfel ik ook of dit iets is waar wij wat aan kunnen doen. Volgens mij is dit namelijk iets van Apple zelf wat ze zouden moeten oplossen (als dat mogelijk is). Ik ga het in ieder geval doorsturen naar onze technische afdeling!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28-09-20 om 12:40 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joogle Bekijk bericht
Ik gebruik de Simyo als tweede sim in mijn iPhone. Echter, sinds ik hem heb geïnstalleerd valt van de verbinding van mijn hoofdsimkaart weg.. Zijn er meer die hier last van hebben?
Dat is natuurlijk niet zo handig! Wanneer en hoe vaak valt de verbinding van je fysieke simkaart weg? En heb je je toestel al een keer uit- en aangezet om te kijken of dat het probleem verhelpt?
  #25  
Oud 28-09-20, 14:22
joogle joogle is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joogle Bekijk bericht
Ik gebruik de Simyo als tweede sim in mijn iPhone. Echter, sinds ik hem heb geïnstalleerd valt van de verbinding van mijn hoofdsimkaart weg.. Zijn er meer die hier last van hebben?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Simyo Bas Bekijk bericht
Dat is natuurlijk niet zo handig! Wanneer en hoe vaak valt de verbinding van je fysieke simkaart weg? En heb je je toestel al een keer uit- en aangezet om te kijken of dat het probleem verhelpt?
Ja dat heb ik al geprobeerd, maar nog steeds de problemen
  #26  
Oud 28-09-20, 17:41
[Simyo] Bas [Simyo] Bas is offline
• iOS 13.7
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joogle Bekijk bericht
Ja dat heb ik al geprobeerd, maar nog steeds de problemen
Erg onhandig! We hebben dit probleem nog niet eerder voorbij horen komen.. Je hebt zeker niet een ander toestel liggen waarop je een vervangende eSIM aan zou kunnen vragen om na te gaan of het probleem zich daar ook voordoet, of wel?

Valt de verbinding willekeurig weg of bijvoorbeeld alleen op het moment dat je belt met de eSIM? Of heb je helemaal geen verbinding meer via je fysieke simkaart sinds de eSIM is geïnstalleerd?

Om dit verder te onderzoeken hebben we wat meer informatie nodig. Kun je mij in een privébericht vijf data en tijdstippen doorsturen waarop je verbinding weg viel? Dan ga ik het voor je uitzoeken! Deel dat soort gegevens maar niet in dit topic
  #27  
Oud 28-09-20, 20:38
FrankiesiPhone FrankiesiPhone is offline
• iOS 14.0
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door [Simyo] Bas Bekijk bericht
Je bestelling is inmiddels goedgekeurd! Dat hoeft gelukkig niet altijd handmatig gedaan te worden, maar in sommige gevallen wel. Als het goed is ontvang je zometeen alle e-mails om te kunnen starten [COLOR="SlateGrey"]
Ontvangen en inmiddels alles up & running!

Wel een vraag, wanneer ik in de app kijk zit daar een kosten overzicht bij, ik neem aan dat dat puur "administratief" is en deze kosten niet daadwerkelijk worden afgeschreven?
https://ibb.co/t3pvbTJ
  #28  
Oud 28-09-20, 21:59
joogle joogle is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door [Simyo] Bas Bekijk bericht
Erg onhandig! We hebben dit probleem nog niet eerder voorbij horen komen.. Je hebt zeker niet een ander toestel liggen waarop je een vervangende eSIM aan zou kunnen vragen om na te gaan of het probleem zich daar ook voordoet, of wel?

Valt de verbinding willekeurig weg of bijvoorbeeld alleen op het moment dat je belt met de eSIM? Of heb je helemaal geen verbinding meer via je fysieke simkaart sinds de eSIM is geïnstalleerd?

Om dit verder te onderzoeken hebben we wat meer informatie nodig. Kun je mij in een privébericht vijf data en tijdstippen doorsturen waarop je verbinding weg viel? Dan ga ik het voor je uitzoeken! Deel dat soort gegevens maar niet in dit topic
Ik zal de data weer aanzetten en gaan noteren mocht het voorkomen.
  #29  
Oud 29-09-20, 13:17
motorfrir motorfrir is offline
• iOS 13.7
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard In gebruikname eSim Simyo

Al met al ben ik tevreden over de "installatie" van eSIM op mijn iPhone 11 met iOS 14.01. Ik heb daarbij alleen gebruik gemaakt van de Simyo app.
Kanttekeningen:
1) Het duurt wel 1 tot 2 minuten voordat je een emailbevestiging ontvangt van Simyo dat je wordt welkom geheten. Dat heb ik wel eens sneller meegemaakt (understatement)
2) Na 5-6 minuten kwamen pas de emails met in de ene het ww en in de andere de gebruikersnaam.
3) Als test heb ik toen meteen ingelogd in de app maar dankzij dit forum wist ik gelukkig dat niet zou lukken. Was ook zo. Na 10-15 minuten wachten alsnog ingelogd in app. Dat lukte en activeren verliep soepel.
In ww/gebruikersnaam-emails zou eigenlijk moeten staan dat je na ontvangst van deze gegevens nog even zo'n 10 minuten moet wachten voordat je kan inloggen (of Simyo laat dit sneller verlopen )
4) Wel is vreemd dat in de Simyo app staat dat simkaarttype onbekend is (ipv wat ik verwacht eSIM).
5) Daarnaast vind ik het raar dat je je nog steeds de mogelijkheid hebt om (nog?) een Simyo eSIM te activeren zonder dat je een mededeling krijgt dat er al een eSIM actief is (en welke dat dan is). Nu ben ik (per ongeluk) nog een keer door het eSIM activeren heen gegaan.
Maar al met al tevreden over de ingebruikname. Nu nog mobiele data en telefoneren testen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_1108.jpg‎ (306,4 KB, 7x gelezen)
  #30  
Oud 29-09-20, 15:52
[Simyo] Bas [Simyo] Bas is offline
• iOS 13.7
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FrankiesiPhone Bekijk bericht
Ontvangen en inmiddels alles up & running!

Wel een vraag, wanneer ik in de app kijk zit daar een kosten overzicht bij, ik neem aan dat dat puur "administratief" is en deze kosten niet daadwerkelijk worden afgeschreven?
https://ibb.co/t3pvbTJ
Ik snap de verwarring maar maak je geen zorgen! Je doet mee aan een gratis test en krijgt dus niet daadwerkelijk kosten van ons in rekening gebracht. Je krijgt alleen hetzelfde te zien als iemand die nieuw klant bij ons is, dus ook het contract en de in rekening gebrachte kosten.

Ik ga deze week voor jullie allemaal de in rekening gebrachte aansluit- en abonnementskosten corrigeren. Volgende week wordt jullie betaling van € 0,01 teruggestort op je rekening. En daarnaast zeg ik deze week voor iedereen het testnummer op per 1 november (het einde van de testperiode). Hier krijg je ook een bevestigingsmail van! Heb ik je zorgen daarmee een beetje weggenomen?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29-09-20 om 15:53 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joogle Bekijk bericht
Ik zal de data weer aanzetten en gaan noteren mocht het voorkomen.
Dankjewel, hou ons op de hoogte!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29-09-20 om 16:20 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door motorfrir Bekijk bericht
Al met al ben ik tevreden over de "installatie" van eSIM op mijn iPhone 11 met iOS 14.01. Ik heb daarbij alleen gebruik gemaakt van de Simyo app.
Kanttekeningen:
1) Het duurt wel 1 tot 2 minuten voordat je een emailbevestiging ontvangt van Simyo dat je wordt welkom geheten. Dat heb ik wel eens sneller meegemaakt (understatement)
2) Na 5-6 minuten kwamen pas de emails met in de ene het ww en in de andere de gebruikersnaam.
3) Als test heb ik toen meteen ingelogd in de app maar dankzij dit forum wist ik gelukkig dat niet zou lukken. Was ook zo. Na 10-15 minuten wachten alsnog ingelogd in app. Dat lukte en activeren verliep soepel.
In ww/gebruikersnaam-emails zou eigenlijk moeten staan dat je na ontvangst van deze gegevens nog even zo'n 10 minuten moet wachten voordat je kan inloggen (of Simyo laat dit sneller verlopen )
4) Wel is vreemd dat in de Simyo app staat dat simkaarttype onbekend is (ipv wat ik verwacht eSIM).
5) Daarnaast vind ik het raar dat je je nog steeds de mogelijkheid hebt om (nog?) een Simyo eSIM te activeren zonder dat je een mededeling krijgt dat er al een eSIM actief is (en welke dat dan is). Nu ben ik (per ongeluk) nog een keer door het eSIM activeren heen gegaan.
Maar al met al tevreden over de ingebruikname. Nu nog mobiele data en telefoneren testen.
Bedankt voor je feedback! Ik heb het allemaal doorgestuurd naar onze developers om te laten nakijken
  #31  
Oud 30-09-20, 14:48
almadena almadena is offline
• iOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Aanvraag e-Sim gedaan. Kijken hoe snel dit verloopt!
  #32  
Oud 30-09-20, 20:50
almadena almadena is offline
• iOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

E-sim is geactiveerd middels de app. Mail met ww en mail met nummer ontvangen.
Proces ging simpel en snel en kon direct aan de slag.
Heb tot nu toe niets te klagen en tot aan nu werkt alles prima.
Instellingen zijn makkelijk aan te passen maar dat ligt natuurlijk ook aan Apple 😉
  #33  
Oud 01-10-20, 07:18
almadena almadena is offline
• iOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

App werkt prima tot nu toe maar wat vind ik het irritant dat ik toestemming geef voor face-ID en je dan bij het openen van de app eerst op de face-ID icoon moet drukken om die te activeren. Deze dubbele handeling werkt niet soepel.
Is hier bewust voor gekozen?
  #34  
Oud 01-10-20, 17:22
[Simyo] Bas [Simyo] Bas is offline
• iOS 13.7
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door almadena Bekijk bericht
E-sim is geactiveerd middels de app. Mail met ww en mail met nummer ontvangen.
Proces ging simpel en snel en kon direct aan de slag.
Heb tot nu toe niets te klagen en tot aan nu werkt alles prima.
Instellingen zijn makkelijk aan te passen maar dat ligt natuurlijk ook aan Apple 😉
Fijn om te horen dat het allemaal soepel gaat tot nu toe! Op het inloggen in de app na dan

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door almadena Bekijk bericht
App werkt prima tot nu toe maar wat vind ik het irritant dat ik toestemming geef voor face-ID en je dan bij het openen van de app eerst op de face-ID icoon moet drukken om die te activeren. Deze dubbele handeling werkt niet soepel.
Is hier bewust voor gekozen?
Goed punt! We krijgen deze klacht vaker en ik heb ook al bij onze devs aangegeven dat we dit moeten fixen. Op wat voor termijn dat gebeurt durf ik je alleen nog niet te zeggen!
  #35  
Oud 02-10-20, 10:49
patrene patrene is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Kamperland
Berichten: 0
Standaard

Het valt mij op dat wanneer ik de eSim gebruik om te bellen dat dan bij de ontvanger het nummer van mijn hoofd Sim getoond wordt. Hoe is dit op te lossen?
  #36  
Oud 04-10-20, 10:55
hayderks hayderks is offline
• iOS 13.7
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Een fysieke SIM kun je makkelijk uit het ene toestel naar het andere overzetten.
Wel zo handig bij een defect of juist om even iets te testen.
Kan dat ook bij een e-SIM?
Zo ja, hoe dan?
Zo nee, waarom niet?
  #37  
Oud 05-10-20, 16:46
[Simyo] Bas [Simyo] Bas is offline
• iOS 13.7
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrene Bekijk bericht
Het valt mij op dat wanneer ik de eSim gebruik om te bellen dat dan bij de ontvanger het nummer van mijn hoofd Sim getoond wordt. Hoe is dit op te lossen?
Gaat het gesprek dan wel via onze simkaart? Hoe staat het nu ingesteld op je toestel? En heb je de eSIM ook ingesteld voor iMessage en FaceTime?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 05-10-20 om 16:49 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hayderks Bekijk bericht
Een fysieke SIM kun je makkelijk uit het ene toestel naar het andere overzetten.
Wel zo handig bij een defect of juist om even iets te testen.
Kan dat ook bij een e-SIM?
Zo ja, hoe dan?
Zo nee, waarom niet?
Je kan onze app installeren op een ander toestel en dan een vervangende eSIM aanvragen. We verzoeken jullie echter om dit niet te doen, aangezien we weten dat er nog een bug zit in de activatie van die vervangende eSIM.
  #38  
Oud 05-10-20, 17:12
hayderks hayderks is offline
• iOS 13.7
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Dat is dus duidelijk een nadeel van een e-SIM: even wisselen van toestel is er dus niet bij!
Ook jammer voor nu; ik had ook best graag de e-SIM op de iPad willen testen.
  #39  
Oud 05-10-20, 19:21
Kroet Kroet is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Alkmaar
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hayderks Bekijk bericht
Dat is dus duidelijk een nadeel van een e-SIM: even wisselen van toestel is er dus niet bij!
Ook jammer voor nu; ik had ook best graag de e-SIM op de iPad willen testen.
Ik gebruik de eSIM in de iPad; werkt prima. Bij de activatie geen sms gezien overigens, maar het is wel gelukt.
De app is uiteraard niet op iPad formaat.
  #40  
Oud 05-10-20, 19:56
patrene patrene is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Kamperland
Berichten: 0
Standaard

Ik had mijn sim kaart ingesteld voor data en de eSim ingesteld voor telefoon. Ik had bij iMessage en FaceTime geen wijzigingen gedaan die staan ingesteld op email en het nummer van mij sim kaart.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het grote iOS5 topic King1987 iPhone algemeen 1500 16-09-12 18:22
Video: Het Grote Video Topic berty Muziek, foto & video 2 08-05-11 17:12
Foto: Het Grote Foto Topic! berty Muziek, foto & video 5 08-05-11 17:08
Het grote verveling topic... dedafmonteur Chat en geruchten 26 26-05-08 00:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:10.