//

Het Grote Simyo Klantenservice Topic

Het Grote Simyo Klantenservice Topic discussie in Simyo forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door hayderks Dat is dus duidelijk een nadeel van een e-SIM: even wisselen van toestel is er dus niet bij! Ook jammer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Partners > Simyo
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 07-10-20, 11:35
[Simyo] Bas [Simyo] Bas is offline
• iOS 13.7
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hayderks Bekijk bericht
Dat is dus duidelijk een nadeel van een e-SIM: even wisselen van toestel is er dus niet bij!
Ook jammer voor nu; ik had ook best graag de e-SIM op de iPad willen testen.
Nou ja, met twee toestellen die eSIM ondersteunen gaat het dus heel makkelijk! We weten alleen dat er op dit moment een issue is met het versturen van de activatiecode voor die vervangende eSIM. Die kunnen wij als je contact met ons opneemt handmatig naar je versturen per mail, maar daar wil ik onze klantenservice tijdens deze test niet mee lastigvallen

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 07-10-20 om 11:43 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrene Bekijk bericht
Ik had mijn sim kaart ingesteld voor data en de eSim ingesteld voor telefoon. Ik had bij iMessage en FaceTime geen wijzigingen gedaan die staan ingesteld op email en het nummer van mij sim kaart.
Doet het probleem zich nog steeds voor? En heb je het nu ingesteld zoals terug te zien is in deze video?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 07-10-20, 13:08
patrene patrene is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Kamperland
Berichten: 0
Standaard

Bedankt voor je reactie. Het was zo ingesteld maar als je dan een contactpersoon belt dan pakt deze het laatst gekozen netwerk. Dit onafhankelijk van de andere instelling. Ik heb dit gewijzigd en dan werkt het wel.
  #43  
Oud 07-10-20, 18:11
phgrob phgrob is offline
• iOS 4.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard

Beste redactie,

Ik doe mee met de gratis maand actie van Simyo en zie nu plotseling dat ik 10,75 euro buiten mijn bundel in buitenland heb gefactureerd. Ik weet niet wat er mis is gegaan toen ik eergister in buitenland was maar heb na mijn weten niks gebruikt. Snap het niet! Is m’n 1e keer met esim dus heb niks met instellingen gedaan?? Hoop dat ik het niet goed te betalen

Patrick
  #44  
Oud 08-10-20, 09:28
[Simyo] Bas [Simyo] Bas is offline
• iOS 13.7
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phgrob Bekijk bericht
Beste redactie,

Ik doe mee met de gratis maand actie van Simyo en zie nu plotseling dat ik 10,75 euro buiten mijn bundel in buitenland heb gefactureerd. Ik weet niet wat er mis is gegaan toen ik eergister in buitenland was maar heb na mijn weten niks gebruikt. Snap het niet! Is m’n 1e keer met esim dus heb niks met instellingen gedaan?? Hoop dat ik het niet goed te betalen

Patrick
Hoi Patrick,

Vervelend dat je zo verrast bent door het geregistreerde verbruik! Wij hebben dit doorgestuurd gekregen van de lokale provider en zowel zij noch wij kunnen dat verzinnen. Het heeft dus wel echt plaatsgevonden!

We begrijpen dat het niet je bedoeling was om deze kosten te maken en je doet nog steeds mee aan een test, dus ze worden uiteraard gewoon vergoed. Ik wil je (en andere testers) er wel op wijzen dat het niet de bedoeling is om in het buitenland gebruik te maken van onze eSIM.

Heb je hier nog vragen over? Let me know

Groetjes,
Bas

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 08-10-20 om 09:29 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrene Bekijk bericht
Bedankt voor je reactie. Het was zo ingesteld maar als je dan een contactpersoon belt dan pakt deze het laatst gekozen netwerk. Dit onafhankelijk van de andere instelling. Ik heb dit gewijzigd en dan werkt het wel.
Ah, als ik het goed begrijp is dat een aparte instelling? Welke precies dan?
  #45  
Oud 12-10-20, 18:56
mt8258 mt8258 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door [Simyo] Bas Bekijk bericht


---------- Bericht automatisch samengevoegd op 08-10-20 om 09:29 ----------


Ah, als ik het goed begrijp is dat een aparte instelling? Welke precies dan?
Bas,
op de iPhone zie je in de Contactpersonenlijst, direct onder de naam van de contactpersoon “last used” [en]. Deze zal hij dus standaard nemen. Bij je eerst volgende gesprek, tenzij je die zelf eerst aanpast.
  #46  
Oud 13-10-20, 20:49
TB1975 TB1975 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 13.7
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Sneek
Berichten: 1
Standaard

Hoi,

Ik had een email gekregen om mee te doen aan de e-sim test, maar het is mij nu niet duidelijk hoe dit in z'n werk gaat?

Krijg ik verdere instructies per email, staat er op dit forum meer info? Wie kan me hierbij verder helpen, ik begrijp niet hoe je nu mee kunt doen?
  #47  
Oud 19-10-20, 13:20
[Simyo] Bas [Simyo] Bas is offline
• iOS 13.7
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TB1975 Bekijk bericht
Hoi,

Ik had een email gekregen om mee te doen aan de e-sim test, maar het is mij nu niet duidelijk hoe dit in z'n werk gaat?

Krijg ik verdere instructies per email, staat er op dit forum meer info? Wie kan me hierbij verder helpen, ik begrijp niet hoe je nu mee kunt doen?
Hoi TB1975,

De officiële testperiode is inmiddels al voorbij, dus ik moet je helaas teleurstellen. Meedoen is nu niet meer mogelijk

Je was inderdaad uitgekozen om mee te doen aan de test! Als het goed is heb je vanuit iCulture op 1 oktober een e-mail gehad met meer informatie. We hebben verder niks meer van je gehoord tot je dit bericht een paar dagen geleden stuurde. Heb je die mail over het hoofd gezien?

Groetjes,
Bas
  #48  
Oud 19-10-20, 17:50
TB1975 TB1975 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 13.7
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Sneek
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door [Simyo] Bas Bekijk bericht
Hoi TB1975,

De officiële testperiode is inmiddels al voorbij, dus ik moet je helaas teleurstellen. Meedoen is nu niet meer mogelijk

Je was inderdaad uitgekozen om mee te doen aan de test! Als het goed is heb je vanuit iCulture op 1 oktober een e-mail gehad met meer informatie. We hebben verder niks meer van je gehoord tot je dit bericht een paar dagen geleden stuurde. Heb je die mail over het hoofd gezien?

Groetjes,
Bas
Had de mail wel gezien maar blijkbaar te laat op gereageerd. Helaas, dan maar op een andere manier esim testen.

Is esim ook verkrijgbaar bij bijv prepaid of een maand abo?
  #49  
Oud 21-10-20, 09:53
[Simyo] Alex [Simyo] Alex is offline
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Hoi TB1975,

Je kunt eSIM ook bij een prepaid aansluiting bestellen. En je kunt bij een Simyo abonnement sowieso altijd voor een maandelijks opzegbare variant kiezen. Dan zit je er niet meteen een jaar aan vast. De abonnementen met een 1 jarige contract zijn wel iets goedkoper.

Succes!

Groet,

Alex
  #50  
Oud 25-10-20, 08:41
Verschijning Verschijning is offline
• iOS 14.0
• 8.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Schijndel
Berichten: 76
Standaard

Esim overzetten nieuwe iPhone

Ai, in al mijn enthousiasme mijn nieuwe iPhone geïnstalleerd, fysieke KPN kaart overgezet, oude iPhone gewist en de melding over de esim op mijn nieuwe iPhone weggedrukt.

Resultaat, wel de simyo app, maar geen esim. Bij het activeren van Simyo esim komt er een activerings sms naar het simyo nummer, maar ja die doet het dus niet, door mijn eigen fout.

Ik begrijp dat de test over is echter ben ik toch benieuwd hoe ik dit zou kunnen oplossen? Klantenservice, staat in de app, is bereikbaar op werkdagen.

Groet, JP
  #51  
Oud 25-10-20, 17:38
[Simyo] Alex [Simyo] Alex is offline
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Verschijning Bekijk bericht
Esim overzetten nieuwe iPhone

Ai, in al mijn enthousiasme mijn nieuwe iPhone geïnstalleerd, fysieke KPN kaart overgezet, oude iPhone gewist en de melding over de esim op mijn nieuwe iPhone weggedrukt.

Resultaat, wel de simyo app, maar geen esim. Bij het activeren van Simyo esim komt er een activerings sms naar het simyo nummer, maar ja die doet het dus niet, door mijn eigen fout.

Ik begrijp dat de test over is echter ben ik toch benieuwd hoe ik dit zou kunnen oplossen? Klantenservice, staat in de app, is bereikbaar op werkdagen.

Groet, JP
Goedemiddag/avond JP,

Dat is even balen. Net in het weekend. Mogelijk kunnen we even snel iets checken via onze klantenservice. Kun je daarom een e-mail sturen naar webcare@simyo.nl met je naw gegevens en je Simyo telefoonnummer?

Als je de e-mail gestuurd hebt, wil je dat hier dan even laten weten?

Groet,

Alex
  #52  
Oud 25-10-20, 21:15
Verschijning Verschijning is offline
• iOS 14.0
• 8.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Schijndel
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door [Simyo] Alex Bekijk bericht
Goedemiddag/avond JP,

Dat is even balen. Net in het weekend. Mogelijk kunnen we even snel iets checken via onze klantenservice. Kun je daarom een e-mail sturen naar webcare@simyo.nl met je naw gegevens en je Simyo telefoonnummer?

Als je de e-mail gestuurd hebt, wil je dat hier dan even laten weten?

Groet,

Alex
Hi Alex,

Dank voor je bericht.
Heb een e-mail gestuurd. Morgen is prima hoor, het is een test dus prima. Vond het al super om mee te doen.

Groet, JP
  #53  
Oud 26-10-20, 09:23
[Simyo] Bas [Simyo] Bas is offline
• iOS 13.7
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Hoi JP,

Als het goed is heb je inmiddels de activatiecode per mail ontvangen! Met die code zou je je vervangende eSIM moeten kunnen activeren op je nieuwe toestel

Laat je ons weten of het gelukt is? Reageer anders even op de mail die ik gestuurd heb via webcare@simyo.nl of in dit topic

Groetjes,
Bas
  #54  
Oud 26-10-20, 14:21
Verschijning Verschijning is offline
• iOS 14.0
• 8.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Schijndel
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door [Simyo] Bas Bekijk bericht
Hoi JP,

Als het goed is heb je inmiddels de activatiecode per mail ontvangen! Met die code zou je je vervangende eSIM moeten kunnen activeren op je nieuwe toestel

Laat je ons weten of het gelukt is? Reageer anders even op de mail die ik gestuurd heb via webcare@simyo.nl of in dit topic

Groetjes,
Bas
Hi Bas,

Zeker gelukt, wat een snelle service. Top geregeld.

Groet, jp
  #55  
Oud 26-10-20, 14:46
[Simyo] Bas [Simyo] Bas is offline
• iOS 13.7
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Verschijning Bekijk bericht
Hi Bas,

Zeker gelukt, wat een snelle service. Top geregeld.

Groet, jp
Hoi JP,

Fijn dat het allemaal weer werkt! Dan kun je in ieder geval nog een paar dagen gebruikmaken van je eSIM Enjoy!

Groetjes,
Bas
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het grote iOS5 topic King1987 iPhone algemeen 1500 16-09-12 18:22
Video: Het Grote Video Topic berty Muziek, foto & video 2 08-05-11 17:12
Foto: Het Grote Foto Topic! berty Muziek, foto & video 5 08-05-11 17:08
Het grote verveling topic... dedafmonteur Chat en geruchten 26 26-05-08 00:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:11.