Het Grote Simyo Klantenservice Topic discussie in Simyo forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door hayderks Dat is dus duidelijk een nadeel van een e-SIM: even wisselen van toestel is er dus niet bij! Ook jammer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#41
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 07-10-20 om 11:43 ---------- Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
#42
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie. Het was zo ingesteld maar als je dan een contactpersoon belt dan pakt deze het laatst gekozen netwerk. Dit onafhankelijk van de andere instelling. Ik heb dit gewijzigd en dan werkt het wel.
|
#43
|
|||
|
|||
Beste redactie,
Ik doe mee met de gratis maand actie van Simyo en zie nu plotseling dat ik 10,75 euro buiten mijn bundel in buitenland heb gefactureerd. Ik weet niet wat er mis is gegaan toen ik eergister in buitenland was maar heb na mijn weten niks gebruikt. Snap het niet! Is m’n 1e keer met esim dus heb niks met instellingen gedaan?? Hoop dat ik het niet goed te betalen Patrick |
#44
|
|||
|
|||
Citaat:
Vervelend dat je zo verrast bent door het geregistreerde verbruik! Wij hebben dit doorgestuurd gekregen van de lokale provider en zowel zij noch wij kunnen dat verzinnen. Het heeft dus wel echt plaatsgevonden! We begrijpen dat het niet je bedoeling was om deze kosten te maken en je doet nog steeds mee aan een test, dus ze worden uiteraard gewoon vergoed. Ik wil je (en andere testers) er wel op wijzen dat het niet de bedoeling is om in het buitenland gebruik te maken van onze eSIM. Heb je hier nog vragen over? Let me know Groetjes, Bas ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 08-10-20 om 09:29 ---------- Ah, als ik het goed begrijp is dat een aparte instelling? Welke precies dan? |
#45
|
|||
|
|||
Citaat:
op de iPhone zie je in de Contactpersonenlijst, direct onder de naam van de contactpersoon “last used” [en]. Deze zal hij dus standaard nemen. Bij je eerst volgende gesprek, tenzij je die zelf eerst aanpast. |
#46
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik had een email gekregen om mee te doen aan de e-sim test, maar het is mij nu niet duidelijk hoe dit in z'n werk gaat? Krijg ik verdere instructies per email, staat er op dit forum meer info? Wie kan me hierbij verder helpen, ik begrijp niet hoe je nu mee kunt doen? |
#47
|
|||
|
|||
Citaat:
De officiële testperiode is inmiddels al voorbij, dus ik moet je helaas teleurstellen. Meedoen is nu niet meer mogelijk Je was inderdaad uitgekozen om mee te doen aan de test! Als het goed is heb je vanuit iCulture op 1 oktober een e-mail gehad met meer informatie. We hebben verder niks meer van je gehoord tot je dit bericht een paar dagen geleden stuurde. Heb je die mail over het hoofd gezien? Groetjes, Bas |
#48
|
|||
|
|||
Citaat:
Is esim ook verkrijgbaar bij bijv prepaid of een maand abo? |
#49
|
|||
|
|||
Hoi TB1975,
Je kunt eSIM ook bij een prepaid aansluiting bestellen. En je kunt bij een Simyo abonnement sowieso altijd voor een maandelijks opzegbare variant kiezen. Dan zit je er niet meteen een jaar aan vast. De abonnementen met een 1 jarige contract zijn wel iets goedkoper. Succes! Groet, Alex |
#50
|
|||
|
|||
Esim overzetten nieuwe iPhone
Ai, in al mijn enthousiasme mijn nieuwe iPhone geïnstalleerd, fysieke KPN kaart overgezet, oude iPhone gewist en de melding over de esim op mijn nieuwe iPhone weggedrukt. Resultaat, wel de simyo app, maar geen esim. Bij het activeren van Simyo esim komt er een activerings sms naar het simyo nummer, maar ja die doet het dus niet, door mijn eigen fout. Ik begrijp dat de test over is echter ben ik toch benieuwd hoe ik dit zou kunnen oplossen? Klantenservice, staat in de app, is bereikbaar op werkdagen. Groet, JP |
#51
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat is even balen. Net in het weekend. Mogelijk kunnen we even snel iets checken via onze klantenservice. Kun je daarom een e-mail sturen naar webcare@simyo.nl met je naw gegevens en je Simyo telefoonnummer? Als je de e-mail gestuurd hebt, wil je dat hier dan even laten weten? Groet, Alex |
#52
|
|||
|
|||
Citaat:
Dank voor je bericht. Heb een e-mail gestuurd. Morgen is prima hoor, het is een test dus prima. Vond het al super om mee te doen. Groet, JP |
#53
|
|||
|
|||
Hoi JP,
Als het goed is heb je inmiddels de activatiecode per mail ontvangen! Met die code zou je je vervangende eSIM moeten kunnen activeren op je nieuwe toestel Laat je ons weten of het gelukt is? Reageer anders even op de mail die ik gestuurd heb via webcare@simyo.nl of in dit topic Groetjes, Bas |
#54
|
|||
|
|||
Citaat:
Zeker gelukt, wat een snelle service. Top geregeld. Groet, jp |
#55
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iOS5 topic | King1987 | iPhone algemeen | 1500 | 16-09-12 18:22 |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 17:12 |
Foto: Het Grote Foto Topic! | berty | Muziek, foto & video | 5 | 08-05-11 17:08 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 00:53 |
|
|