BELANGRIJK: Bestelling van je eSIM discussie in Simyo forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, We hebben de tekst en uitleg omtrent het plaatsen van je bestelling verwijderd. Op die manier voorkomen we dat mensen nog proberen mee ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
BELANGRIJK: Bestelling van je eSIM
Hoi allemaal,
We hebben de tekst en uitleg omtrent het plaatsen van je bestelling verwijderd. Op die manier voorkomen we dat mensen nog proberen mee te kunnen doen aan de test op het moment dat dit forumgedeelte openbaar staat Heb je vragen met betrekking tot het bestellen, installeren of gebruiken van je eSIM? Laat dan even een berichtje achter in dit topic zodat we je verder kunnen helpen. Groetjes, Bas Laatst gewijzigd door [Simyo] Bas; 05-10-20 om 17:21. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
|||
|
|||
Bij het bestellen wordt aangegeven dat ik KPN vast internet heb en hierdoor een dubbele bundel kan krijgen, is het toegestaan dit te doen of is dit niet de bedoeling?
|
#3
|
|||
|
|||
Dat mag hoor! Heb het gelijk even meegenomen in het eerste bericht voor de duidelijkheid 😊
|
#4
|
|||
|
|||
Ehm ik wil inloggen maar hij pakt me ww niet op de app en niet op de site
|
#5
|
|||
|
|||
Bestellen ging super snel en was erg makkelijk. Ben benieuwd
|
#6
|
|||
|
|||
Wachtwoord deed het niet na aanmelden. Moest een nieuw wachtwoord aanvragen en een email met een code ipv een sms, want de drie berichten was al verbruikt (vreemd). Uiteindelijk lukte het en werkt de simkaart
|
#7
|
|||
|
|||
Zojuist het bestelproces succesvol doorlopen en de Esim geactiveerd.
Het proces verliep makkelijk en was duidelijk. |
#8
|
|||
|
|||
Het is mij ook gelukt om de esim te bestellen en aan de praat te krijgen. Ging redelijk snel, moest wel eerst inloggen via de browser om ook in te kunnen loggen in de app.
|
#9
|
|||
|
|||
|
#10
|
|||
|
|||
Het bestelproces van het abonnement en de eSim via de website verliep vlekkeloos. Nadat ik de e-mails met gebruikersnaam (mobiel nummer) en wachtwoord had ontvangen lukte het mij echter niet meteen om in te loggen in de app. Toen ik het daarna via de website probeerde kreeg ik de foutmelding “Je kunt je simkaart nog niet activeren”. Een paar minuten later lukte het wel. Er lijkt dus nog een paar minuten verwerkingstijd te zijn? Als dit inderdaad zo is lijkt het mij handiger om bijvoorbeeld de e-mail met het wachtwoord 2 minuten later te versturen. Anders zorgt dit alleen maar voor verwarring (waaronder iemand hierboven die het wachtwoord heeft gereset).
Daarnaast viel het mij op dat “Mijn nummer” (onder Instellingen > Mobiel netwerk > Mobiele abonnement) niet is ingevuld. Is hier een reden voor? |
#11
|
|||
|
|||
nummerbeoud
Hallo,
ik heb bij het inschrijven naar gewoonte voor nummerbehoud gekozen. Dat had ik niet moeten doen? |
#12
|
|||
|
|||
Het bestelproces was heel duidelijk en simpel! Lukte meteen, alleen de bevestiging mail duurde wat langer.
|
#13
|
|||
|
|||
Hoe lang is de test periode ? En daarna stopt alles automatisch ?
|
#14
|
|||
|
|||
E-sim installatie is gelukt! Tot aan de melding met rood kruis (uw e-sim is nog niet geactiveerd activeer deze in de app etc) liep alles vlekkeloos en is het een duidelijk proces.
Na de melding met het rode kruis ben ik in de app naar e-sim activeren gegaan en moest ik het gehele proces nog eens doorlopen waarna ik nu wel de melding kreeg e-sim succesvol geactiveerd. Kreeg wel twee emails van activeren...... De eerste email is of niet correct of de activeringsprocedure loopt niet lekker op het einde. Verder mooi en makkelijk! Geweldig simpel te wisselen van sim account! Laatste vraag. Wat is je maximale dataverbruik wat is toegestaan per dag? Bij KPN is de fair use policy 5 Gb ondanks dat ik Unlimited data heb. |
#15
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24-09-20 om 12:21 ---------- Citaat:
Wat bedoel je precies met "de drie berichten was al verbruikt"? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24-09-20 om 12:22 ---------- Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24-09-20 om 12:30 ---------- Waarom kon je niet in één keer inloggen via de app? Zou wel moeten kunnen namelijk Laatst gewijzigd door [Simyo] Bas; 24-09-20 om 12:30. |
#16
|
|||
|
|||
De boel draait ! En moet zeggen, ziet er goed uit en werkt echt heel handig!!
|
#17
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24-09-20 om 12:45 ---------- Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24-09-20 om 12:46 ---------- Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24-09-20 om 12:49 ---------- Jullie kunnen gebruikmaken van de eSIM tot 1 november 2020. Per die datum zal hij komen te vervallen! Je hoeft daar zelf verder niets voor te doen. We sturen je wel een e-mail ter bevestiging alsof je je abonnement opzegt, maar het gaat hier om een test. Je hebt dus niet daadwerkelijk een abonnement bij ons en krijgt dus ook geen kosten in rekening gebracht. Heb je hier nog andere vragen over? |
#18
|
|||
|
|||
Bestelling gelukt
Bestelling gelukt nu wachten op de installatie instructies.
Helder en makkelijk gegaan allemaal. |
#19
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#20
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik ben bezig met het bestellen van de isim. Ik krijg nu de vraag of ik een nieuw nummer wil of mijn huidige nummer wil behouden. Ik zou wel graag mijn eigen nr wat ik nu heb willen behouden. Kan dat? En hoe moet ik dit doen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
eSIM en verschillende Ringtone's | Mistral | iPhone algemeen | 8 | 02-04-20 19:58 |
Orange eSim ?? | Joeri75 | Orange | 12 | 15-01-20 14:10 |
|
|