//

BELANGRIJK: Bestelling van je eSIM

BELANGRIJK: Bestelling van je eSIM discussie in Simyo forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, We hebben de tekst en uitleg omtrent het plaatsen van je bestelling verwijderd. Op die manier voorkomen we dat mensen nog proberen mee ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Partners > Simyo
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-09-20, 14:32
[Simyo] Bas [Simyo] Bas is offline
• iOS 13.7
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard BELANGRIJK: Bestelling van je eSIM

Hoi allemaal,

We hebben de tekst en uitleg omtrent het plaatsen van je bestelling verwijderd. Op die manier voorkomen we dat mensen nog proberen mee te kunnen doen aan de test op het moment dat dit forumgedeelte openbaar staat

Heb je vragen met betrekking tot het bestellen, installeren of gebruiken van je eSIM? Laat dan even een berichtje achter in dit topic zodat we je verder kunnen helpen.

Groetjes,
Bas

Laatst gewijzigd door [Simyo] Bas; 05-10-20 om 17:21.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-09-20, 22:41
Bart123099 Bart123099 is offline
• iOS 14.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Bij het bestellen wordt aangegeven dat ik KPN vast internet heb en hierdoor een dubbele bundel kan krijgen, is het toegestaan dit te doen of is dit niet de bedoeling?
  #3  
Oud 23-09-20, 22:48
[Simyo] Bas [Simyo] Bas is offline
• iOS 13.7
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart123099 Bekijk bericht
Bij het bestellen wordt aangegeven dat ik KPN vast internet heb en hierdoor een dubbele bundel kan krijgen, is het toegestaan dit te doen of is dit niet de bedoeling?
Dat mag hoor! Heb het gelijk even meegenomen in het eerste bericht voor de duidelijkheid 😊
  #4  
Oud 23-09-20, 22:56
QueenM1981 QueenM1981 is offline
• iOS 14.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Ehm ik wil inloggen maar hij pakt me ww niet op de app en niet op de site
  #5  
Oud 23-09-20, 23:01
quincy1998 quincy1998 is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Bestellen ging super snel en was erg makkelijk. Ben benieuwd
  #6  
Oud 23-09-20, 23:03
joogle joogle is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Wachtwoord deed het niet na aanmelden. Moest een nieuw wachtwoord aanvragen en een email met een code ipv een sms, want de drie berichten was al verbruikt (vreemd). Uiteindelijk lukte het en werkt de simkaart
  #7  
Oud 23-09-20, 23:05
Kevin96 Kevin96 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2019
Berichten: 0
Standaard

Zojuist het bestelproces succesvol doorlopen en de Esim geactiveerd.

Het proces verliep makkelijk en was duidelijk.
  #8  
Oud 23-09-20, 23:24
roel.nl roel.nl is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Het is mij ook gelukt om de esim te bestellen en aan de praat te krijgen. Ging redelijk snel, moest wel eerst inloggen via de browser om ook in te kunnen loggen in de app.
  #9  
Oud 23-09-20, 23:25
[Simyo] Bas [Simyo] Bas is offline
• iOS 13.7
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QueenM1981 Bekijk bericht
Ehm ik wil inloggen maar hij pakt me ww niet op de app en niet op de site
Owjee! Heb je al geprobeerd om een nieuw wachtwoord aan te vragen? Denk dat dat voor nu de snelste oplossing is 😅
  #10  
Oud 23-09-20, 23:47
eh801 eh801 is offline
• iOS 14.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Het bestelproces van het abonnement en de eSim via de website verliep vlekkeloos. Nadat ik de e-mails met gebruikersnaam (mobiel nummer) en wachtwoord had ontvangen lukte het mij echter niet meteen om in te loggen in de app. Toen ik het daarna via de website probeerde kreeg ik de foutmelding “Je kunt je simkaart nog niet activeren”. Een paar minuten later lukte het wel. Er lijkt dus nog een paar minuten verwerkingstijd te zijn? Als dit inderdaad zo is lijkt het mij handiger om bijvoorbeeld de e-mail met het wachtwoord 2 minuten later te versturen. Anders zorgt dit alleen maar voor verwarring (waaronder iemand hierboven die het wachtwoord heeft gereset).

Daarnaast viel het mij op dat “Mijn nummer” (onder Instellingen > Mobiel netwerk > Mobiele abonnement) niet is ingevuld. Is hier een reden voor?
  #11  
Oud 24-09-20, 09:47
LaFolie LaFolie is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Amsterdam
Berichten: 0
Standaard nummerbeoud

Hallo,
ik heb bij het inschrijven naar gewoonte voor nummerbehoud gekozen. Dat had ik niet moeten doen?
  #12  
Oud 24-09-20, 10:19
jayr02 jayr02 is offline
• iOS 14.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Het bestelproces was heel duidelijk en simpel! Lukte meteen, alleen de bevestiging mail duurde wat langer.
  #13  
Oud 24-09-20, 10:27
TiesVD TiesVD is offline
• iOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Hoe lang is de test periode ? En daarna stopt alles automatisch ?
  #14  
Oud 24-09-20, 11:57
amdoni amdoni is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
 
Geregistreerd: Nov 2015
Berichten: 0
Standaard

E-sim installatie is gelukt! Tot aan de melding met rood kruis (uw e-sim is nog niet geactiveerd activeer deze in de app etc) liep alles vlekkeloos en is het een duidelijk proces.

Na de melding met het rode kruis ben ik in de app naar e-sim activeren gegaan en moest ik het gehele proces nog eens doorlopen waarna ik nu wel de melding kreeg e-sim succesvol geactiveerd.

Kreeg wel twee emails van activeren...... De eerste email is of niet correct of de activeringsprocedure loopt niet lekker op het einde.

Verder mooi en makkelijk! Geweldig simpel te wisselen van sim account!

Laatste vraag. Wat is je maximale dataverbruik wat is toegestaan per dag? Bij KPN is de fair use policy 5 Gb ondanks dat ik Unlimited data heb.
  #15  
Oud 24-09-20, 12:18
[Simyo] Bas [Simyo] Bas is offline
• iOS 13.7
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quincy1998 Bekijk bericht
Bestellen ging super snel en was erg makkelijk. Ben benieuwd
Nice! We zijn benieuwd naar je ervaringen

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24-09-20 om 12:21 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joogle Bekijk bericht
Wachtwoord deed het niet na aanmelden. Moest een nieuw wachtwoord aanvragen en een email met een code ipv een sms, want de drie berichten was al verbruikt (vreemd). Uiteindelijk lukte het en werkt de simkaart
Fijn dat het inmiddels gelukt is in ieder geval! Wel onhandig dat je niet in één keer kon inloggen ��

Wat bedoel je precies met "de drie berichten was al verbruikt"?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24-09-20 om 12:22 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kevin96 Bekijk bericht
Zojuist het bestelproces succesvol doorlopen en de Esim geactiveerd.

Het proces verliep makkelijk en was duidelijk.
Klinkt goed! Hoe bevalt het tot nu toe?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24-09-20 om 12:30 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roel.nl Bekijk bericht
Het is mij ook gelukt om de esim te bestellen en aan de praat te krijgen. Ging redelijk snel, moest wel eerst inloggen via de browser om ook in te kunnen loggen in de app.
Waarom kon je niet in één keer inloggen via de app? Zou wel moeten kunnen namelijk ��

Laatst gewijzigd door [Simyo] Bas; 24-09-20 om 12:30.
  #16  
Oud 24-09-20, 12:32
TiesVD TiesVD is offline
• iOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

De boel draait ! En moet zeggen, ziet er goed uit en werkt echt heel handig!!
  #17  
Oud 24-09-20, 12:44
[Simyo] Bas [Simyo] Bas is offline
• iOS 13.7
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eh801 Bekijk bericht
Het bestelproces van het abonnement en de eSim via de website verliep vlekkeloos. Nadat ik de e-mails met gebruikersnaam (mobiel nummer) en wachtwoord had ontvangen lukte het mij echter niet meteen om in te loggen in de app. Toen ik het daarna via de website probeerde kreeg ik de foutmelding “Je kunt je simkaart nog niet activeren”. Een paar minuten later lukte het wel. Er lijkt dus nog een paar minuten verwerkingstijd te zijn? Als dit inderdaad zo is lijkt het mij handiger om bijvoorbeeld de e-mail met het wachtwoord 2 minuten later te versturen. Anders zorgt dit alleen maar voor verwarring (waaronder iemand hierboven die het wachtwoord heeft gereset).

Daarnaast viel het mij op dat “Mijn nummer” (onder Instellingen > Mobiel netwerk > Mobiele abonnement) niet is ingevuld. Is hier een reden voor?
Dat van die vertraging ga ik even voor je uitzoeken! Kom ik later even op terug in een edit van dit bericht Zou je voor die nummerweergave een screenshot kunnen delen in dit topic?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24-09-20 om 12:45 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LaFolie Bekijk bericht
Hallo,
ik heb bij het inschrijven naar gewoonte voor nummerbehoud gekozen. Dat had ik niet moeten doen?
Oeps! Maar niks aan de hand gelukkig! Zoals aangegeven in dit topic hebben we dat al voor je opgelost!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24-09-20 om 12:46 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jayr02 Bekijk bericht
Het bestelproces was heel duidelijk en simpel! Lukte meteen, alleen de bevestiging mail duurde wat langer.
Hoe lang moest je wachten op die mail?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24-09-20 om 12:49 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TiesVD Bekijk bericht
Hoe lang is de test periode ? En daarna stopt alles automatisch ?
Jullie kunnen gebruikmaken van de eSIM tot 1 november 2020. Per die datum zal hij komen te vervallen! Je hoeft daar zelf verder niets voor te doen. We sturen je wel een e-mail ter bevestiging alsof je je abonnement opzegt, maar het gaat hier om een test. Je hebt dus niet daadwerkelijk een abonnement bij ons en krijgt dus ook geen kosten in rekening gebracht. Heb je hier nog andere vragen over?
  #18  
Oud 24-09-20, 12:51
Cschneider Cschneider is offline
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard Bestelling gelukt

Bestelling gelukt nu wachten op de installatie instructies.

Helder en makkelijk gegaan allemaal.
  #19  
Oud 24-09-20, 12:51
[Simyo] Bas [Simyo] Bas is offline
• iOS 13.7
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door amdoni Bekijk bericht
E-sim installatie is gelukt! Tot aan de melding met rood kruis (uw e-sim is nog niet geactiveerd activeer deze in de app etc) liep alles vlekkeloos en is het een duidelijk proces.

Na de melding met het rode kruis ben ik in de app naar e-sim activeren gegaan en moest ik het gehele proces nog eens doorlopen waarna ik nu wel de melding kreeg e-sim succesvol geactiveerd.

Kreeg wel twee emails van activeren...... De eerste email is of niet correct of de activeringsprocedure loopt niet lekker op het einde.

Verder mooi en makkelijk! Geweldig simpel te wisselen van sim account!

Laatste vraag. Wat is je maximale dataverbruik wat is toegestaan per dag? Bij KPN is de fair use policy 5 Gb ondanks dat ik Unlimited data heb.
Fijn dat het gelukt is! Wel gek van die twee e-mails... Zou je daar eens een screenshot van kunnen plaatsen in dit topic? Dan kunnen we er even naar kijken
  #20  
Oud 24-09-20, 12:53
mootje2020 mootje2020 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Hoi,
Ik ben bezig met het bestellen van de isim. Ik krijg nu de vraag of ik een nieuw nummer wil of mijn huidige nummer wil behouden. Ik zou wel graag mijn eigen nr wat ik nu heb willen behouden. Kan dat? En hoe moet ik dit doen?
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
eSIM en verschillende Ringtone's Mistral iPhone algemeen 8 02-04-20 19:58
Orange eSim ?? Joeri75 Orange 12 15-01-20 14:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:50.