Elke Woensdag 2 Nieuwe Thema's Topic ! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker Heb deze al geinstalleerd en behalve dat het nu in aalst 36° is werkt het goed. Misschien iemand een idee ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Im back... but now with 3G power . Dus ik zal vanaf nu terug elke woensdag van de partij zijn met nieuwe theme's en alles wat daarbij komt kijken.
Morgen even een leuke extra aangezien er gisteren geen thema's gepost zijn wegens te drukke agenda. |
|
|||
|
|||
die widget gebruikt die 3G? en verbruikt dat veel dan?
en wat is die Katra's weather for wbApp ? Wat is het verschil tssen die 2 dan? Laatst gewijzigd door lodevs; 04-11-08 om 00:04. |
|
||||
|
||||
Hey undertaxxx, ik heb een verzoekje. Kun jij voor mijn chocomilk theme een dockflow dock maken á la chocomilk en heel wat icoontjes voor apps plaatsen? Je mag spieken op het macthemes forum. Daar staan ze namelijk, maar ik heb er niks aan, want ik heb tijdelijk geen laptop/pc tot mijn beschikking. Zoniet, weet je dan een repo waar ik iconpacks en die dock kan vinden op cydia?
Bij voorbaat dank.. Nibbit |
|
||||
|
||||
Citaat:
@Iedereen, Mijn excusus voor het niet posten van mijn beloofd 'extratje'. Ik heb het deze week enorm enorm druk gehad en nog steeds geen beterschap in zicht. Anyway dat gaat me zeker niet beletten om morgen zeker en vast enkele nieuwe thema's te posten van macforums. De nieuwe Katra's Weather HD is ook released maar ik vind hem persoonlijk niet zo geslaagd, maar deze zal wel gepost worden morgen. |
|
||||
|
||||
Mooi, geweldig dat je dat wilt doen! Nog 1 kleine addition.. Een clock onder de AirPort zoals ook in the thread te vinden is op macthemes.. Zou het helemaal afmaken..
En in de tijd dat jij het minder druk hebt, heb ik wel voor een tijdelijke laptop gezorgd haha.. Nogmaals, bedankt undertaxxx! Ik pm je een lijst met apps waarvan ik icoontjes wil zodra jij groen licht hebt gegeven.. Mvg, Nibbit |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Nee dat snap ik, het is een eenmalige iets.. Met AirPort bedoel ik gewoon de balk bovenin met tijd, batterij, carrier etc.. Lijst komt er zo aan..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe installeer ik dit nou? Kan iemand mij dat uitleggen. Overschrijf je zo je standaard lockscreen, of kan je die backupen? Kan het niet gewoon met Cydia oid? |
|
||||
|
||||
Beginpost is geupdate met 2 nieuwe thema's en één PhonePad, gisteren heb ik nog een thema released genaamd Custom Leopard Black Theme. Daarvoor is een nieuw topic aangemaakt aangezien dat geen standaard thema is. Enjoy
|
|
|||
|
|||
Citaat:
nou echt mooi vind ik ze niet..... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar als ik deze terugzet naar de volgende locatie -> /System/Library/Fonts/Cache/. komt ie niet terug. Kan iemand de file uploaden denk dat er toch iets is misgegaan. |
|
|||
|
|||
Undertaxx ik heb een probleem met het Black Style Phonepad.rar (122,6 KB, 1x gelezen)
maar aangezien ik nu nog de enige ben die hem gedownload heeft kennelijk, is het probleem beperkt. Regelmatig loopt hij vast maar er staat ook een sub/sub/sub dir in... hij doet het wel in winterboard en ik zie ook een nieuw scherm alleen de Iphone is al 4 x vastgelopen sindsdien. Ik heb hem weer gedeactiveerd in winterboard en sindsdien geen vastlopers meer.
|
||||
|
||||
Heeft iemand nog de originele LockCLock?
Ben die namelijk kwijt..
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
En hier een nieuw thema genaamd Orbz, deze ziet er echt erg netjes uit op de iphone. Deze zal woensdag released worden met nog enkele thema's. Thema komt met enkele mooie aanpassingen en circa 500 icons ! Laatst gewijzigd door Undertaxxx; 16-11-08 om 22:53. |
|
||||
|
||||
Bedankt Undertaxx!!
|
|
|||
|
|||
wtf @ agenda icoon
|
|
|||
|
|||
Ziet er inderdaad goed uit. Hoe zien de phonepad en de dialer er uit?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe Iphone 3GS woensdag 13 januari | emmelotj | Archief | 3 | 10-01-10 16:38 |
Nieuwe indeling in App Store: top 20 bij elke categorie | vmaxbeast | iPhone Apps | 12 | 13-12-08 13:20 |
|
|