//

Iphonecam

Iphonecam discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu een 1O tal dagen mijn iphone en ik wil graag zoals jullie er ook muziek op plaatsen. Maar telkens ik hem aansluit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Ringtones en Wallpapers
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-04-08, 22:25
paulgadget paulgadget is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 3
Standaard Iphonecam

Ik heb nu een 1O tal dagen mijn iphone en ik wil graag zoals jullie er ook muziek op plaatsen. Maar telkens ik hem aansluit op mijn laptop( windows) komt er een melding van iphone cam die aangesloten is. Maar verder zie ik ook niks in itunes veranderen. mijn ihpone is een 1.1.4 van software.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-04-08, 22:57
claeskens.matteo claeskens.matteo is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 51
Standaard

Kijk ofdat de iPhone in een 2.0 usb aansluiting steekt want bij mij was dat de oplossing.
__________________
Do it with style,
do it Apple style.
  #3  
Oud 14-04-08, 22:24
paulgadget paulgadget is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 3
Standaard icam

Ik zit met een USB 2.0 aansluitingen , maar helaas alleen wordt de de cam herkend Toch al bedankt voor de tip
  #4  
Oud 15-04-08, 13:20
JamFish's schermafbeelding
JamFish JamFish is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 73
Standaard

Misschien dat je Itunes eens kan deinstalleren en weer opnieuw installeren? Ik werk zelf met een Mac, maar ik vind het trouwens heel raar dat je iphone 'cam' wordt gedetecteerd...
__________________
MacPro(2010) / MacMini (2009) / MacBook Pro 15" (2009) / Airport Extreme / Airport Express / iPhone 4 32GB (UK) / iPad Wi-Fi 64GB
  #5  
Oud 31-10-08, 13:55
bartebisch bartebisch is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1
Standaard telkens opnieuw installeren

Ik had dat probleem ook met iTunes. Telkens bij opstarten kon ik iTunes eraf gooien en opnieuw installeren. Bij het opnieuw inschakelen van de pc kwam de melding weer, etc. De helpdesk van Apple bood uitkomst. Gooi de itunes op het bureaublad in de prullenbak en kies voor een snelkoppeling van bestand via program files/itunes/itunes.exe. Probleem opgelost.
  #6  
Oud 07-11-08, 21:28
isyan68's schermafbeelding
isyan68 isyan68 is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 36
Standaard

Had het zelfde probleem op werk. Heb het vermoeden dat het een x64 systeem is.. dus ook windows xp 64-bit . Dus dat zou het kunnen zijn.. Gelukkig heb ik thuis een MAC!!!
__________________
One time a mac,.. you will never go back!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:57.