iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ringtones en Wallpapers (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/)
-   -   Ringtone op iPhone zetten lukt niet... (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/114891-ringtone-op-iphone-zetten-lukt-niet.html)

9999 24-03-12 20:18

Ringtone op iPhone zetten lukt niet...
 
Ik krijg geen ringtones op m'n iPhone. Ik heb alles gedaan zoals het hoort denk ik , Ik heb de ringtone in iTunes gezet. Ze staan bij mijn tonen. En bij mijn tonen , heb ik synchroniseren aangevinkt en de ringtones geselecteerd en dan gesynchroniseerd... Dan zouden normaal de ringtones bij mijn tonen moeten staan maar dat is niet het geval...

Wie kan mij helpen aub?
Ik heb een iPhone 4 met iOS 5.1 erop

groeten

HenkvanR 24-03-12 20:51

ik heb het gedaan met de uitleg hier op het forum "ringtones maken via itunes".
Ik rpobeer de link erbij te plaatsen maar dat lukt mij niet, misschien moet je even zelf zoeken in het forum.
misschien is dit gelukt
Wiki - Handleidingen - iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 maart 2012 om 20:52 ----------

nog een keer, volgens mij is dit hem
Ringtones maken via iTunes - iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS

groet Henk

debroei 07-04-12 13:55

Ze mogen maar een max. Tijdsduur hebben van ik dacht 40 seconden. Langer dat werkt niet.

croiman 14-04-12 00:46

max duur van 30sec, en je moet in itunes convert doen naar AAC formaat en dan gewoon met Winscp/openssh in map ringtnes in je iphone zetten, zo doe ik het

wijdus 25-06-12 16:06

ik heb alles gedaan volgens het maken van een ringtone ,alleen dit "Open nu het bestand d.m.v. klikken of enter. Nu krijg je er links een tabblad beltonen bij,"gebeurt bij mij niet ,ik krijg dus geen tabblad beltonen in mijn biep testaan.Wie weet oplossing ?

Lucasw 15-07-12 13:12

Ik heb hetzelfde probleem als 9999 :(.

Alle stappen uitgevoerd, allemaal gelukt, maar na synchronisatie kan ik de beltoon nergens vinden op de telefoon...

Wie kan er helpen ajb?

EDIT: Het is gelukt :).
Je moet deze stappen niet vergeten:
Vergeet in de bibliotheek bij Muziek het 30 seconde durende bestand niet te verwijderen. Vergeet ook het origineel uit Muziek niet weer op volle lengte te zetten. Dus vink de begin- en eindtijd weer even weg.

Hans Nuenen 15-07-12 18:00

Kijk maar eens op de site van Zedge, mp3 kun je opmaat knippen met iringer als je een eigen mpe hebt en als beltoon wilt gebruiken,suc6

BrianMontBlanc 17-07-12 13:44

Als je op je iphone naar zedge surft kan je zoeken naar ringtones dan druk je op download deze ringtone en stuur je hem naar je mail, mail openen-> bestand downloaden en via itunes bestand toevoegen en het bestand aanklikken. en daarna via apparaten --> tonen--> alles synchroniseren en dan toepassen, vervolgens staat de ringtone dan op je telefoon onder instellingen-->beltoon en dan kan je hem daar aanvinken.

eeltje 28-07-12 12:04

Help Mijn beltoon komt in de map muziek . Hoe krijg ik hem in beltonen?

XIII 28-07-12 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eeltje (Bericht 810890)
Help Mijn beltoon komt in de map muziek . Hoe krijg ik hem in beltonen?

Heeft je beltoon wel de extensie m4r en niet m4a?

Michelebauermann 17-09-12 17:38

:(Ik heb het gedaan volgens de aanwijzingen, maar vanuit map bel tones wordt er niets gesynchroniseerd. Waardeloos!!!!!:(

croiman 17-09-12 17:44

dan doe je gewoon iets verkeerd, t ligt aan manneke :)

vxvk 07-01-13 14:12

ringtones worden niet gesynchroniseerd
 
Ik heb ook al van alles geprobeerd om de ringtones op de iphone te krijgen. Ik heb de nieuwste itunes geïnstalleerd maar de knop synchroniseren doet het gewoon niet. Mijn beltonen staan in itunes, maar ik kan dus niet synchroniseren en ik weet dus ook niet of het wel zou werken na een synchronisatie. Ik heb bijna 20 jaar met nokia's gewerkt. Daar pak je gewoon een muziekstuk en geeft aan voor welke toon die gebruikt moet worden, agenda of sms of gewoon gebeld worden enz. Ik heb de iphone genomen omdat deze op dit moment de enige is die een 2 weken alarm heeft dat ook af blijft gaan tot het gestopt wordt (overigens pas na het downloaden van een extra agenda). Maar die ringtones zijn een ellende en het synchroniseren dus ook. Gerda

croiman 07-01-13 17:20

dan zet ze erin met OpenSSH

vxvk 07-01-13 17:34

Is dit wat je jailbreak noemt of moet dat eerst nog gebeuren. Gerda

Guest-20180925190238 07-01-13 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vxvk (Bericht 866774)
Is dit wat je jailbreak noemt of moet dat eerst nog gebeuren.

Om OpenSSH (Secure Shell) te gebruiken moet de iPhone inderdaad eerst gejailbreakt worden. Dat is in jouw geval niet aan te bevelen omdat er voor iOS 6.0.1 alleen maar een hybride tethered jailbreak is.

vxvk 07-01-13 17:54

Er wordt bij de jailbreak steeds de 3 gemeld. Ik heb een 4. Kan ik dan hetzelfde programma gebruiken of is er een andere versie voor de iphone 4. Gerda

croiman 07-01-13 17:55

zijn je settings in iTunes wel correct ?
Ook moet je ringtones niet langer als 20sec zijn en het juiste bestands formaat.

How to add ringtones to iTunes and sync them with your iphone - YouTube

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vxvk (Bericht 866786)
Er wordt bij de jailbreak steeds de 3 gemeld. Ik heb een 4. Kan ik dan hetzelfde programma gebruiken of is er een andere versie voor de iphone 4. Gerda

Jij kunt idd jailbreaken mits je een iuphone 4 hebt, iphone 4S gaat helaas nog niet op 6.0.1 firmware.
Jij kunt het dus wel zonder enig probleem.

http://iclarified.com/25148/how-to-jailbreak-your-iphone-4-using-redsn0w-windows-60

Hans Nuenen 07-01-13 20:54

Een muziekfragment vam max 20sec kun je maken met iringer. Maar zorg eerst dat je via bewerken-voorkeuren beltonen hebt aangevinkt anders gaat het niet werken. Anders is er ook nog een optie:ga via de pc naar de site van zedge en voila downloaden en komt direct in itunes. Dit kun je oof met de iphone als je via safari naar zedge gaat suc6

vuurvreter 07-01-13 21:29

Probeer eens het programma iRinger, die zet alles op de juiste plek, nadat je een ringtone heb aangemaakt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:03.