geen enkele ringtone doet het discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik wordt gebeld dat hoor ik geen ringtone en geen trilfunctie. Ik zie wel dat iemand mij belt. Heeft iemand enig idee hoe ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Als ik wordt gebeld dat hoor ik geen ringtone en geen trilfunctie. Ik zie wel dat iemand mij belt. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen??
|
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() je hebt je knopje links van je iphone toch niet nr beneden geschoven perongeluk?
|
|
|||
|
|||
![]() nee natuurlijke niet, en als ik dat wel doe dan werkt de trilfunctie ook niet. Heb je misschien een ander idee?
|
|
||||
|
||||
![]() van dat knopje was zeker niet kleinerend bedoeld,is al meerdere malen gebeurt
![]() al een restore geprobeerd? home+powerbutton samen indrukken tot je het grijze appeltje(niet vroeger lossen)ziet. nu start iphone verder op zonder dat je gegevens verliest. |
|
|||
|
|||
![]() home+powerbutton samen indrukken ik het grijze appeltje zie heb ik gedaan. Maar dan hoor ik nog steeds niks...
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Probeer eens alle settings te reseten door "Herstel alle instellingen" in "Instellingen|Algemeen|Stel opnieuw in" te selecteren. Als dat niet helpt kun je proberen de iPhone te herstellen.
|
|
|||
|
|||
![]() Duizend maal dank!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Blijkbaar opgelost????
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen bereik wel Wi-Fi op de camping maar doet het niet | linwhaa | T-Mobile | 3 | 08-08-10 18:56 |
mijn iphone 3gs gister nieuw geen service en 3g internet doet het ook niet meer | silverhees | T-Mobile | 5 | 22-03-10 10:31 |
2G telefoon GEEN service. Alles doet het behalve dat. | harleyking | iPhone algemeen | 20 | 12-02-09 11:05 |
Enkele vragen omtrent het toetreden tot het iPhone Developer Program | koenlek | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 08-01-09 15:48 |
|
|