//

Ik word er moedeloos van. Geluid ringtone

Ik word er moedeloos van. Geluid ringtone discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat doe ik nu toch verkeerd. Heb hier alle stappen enzo gelezen en zo gedaan. Uiteindelijk heb ik de beltoon die ik wilde bij beltonen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Ringtones en Wallpapers
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-06-08, 00:04
buzzy buzzy is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: nijlen belgie
Berichten: 7
Standaard Ik word er moedeloos van. Geluid ringtone

Wat doe ik nu toch verkeerd.

Heb hier alle stappen enzo gelezen en zo gedaan. Uiteindelijk heb ik de beltoon die ik wilde bij beltonen staan onder aangepast. De foon uitgezet en weer aan en horen. Trillen doet ie, maar er komt niks uit van geluid.
Het is een ringtone van sonyericsson ----> busy bee. Die had ik gedownload en als mpeg geconverteerd naar aac ... uiteindelijk onder explorer veranderd naar .m4r bestand. Hij staat bij sendsong en ook onder beltonen van men iphone. Op itunes en sendsong speelt hij geluid af, maar niet op men iphone van beltonen.

Is dit raar of raar?

Groetjes en alvast bedankt voor eventuele oplossing!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-06-08, 00:09
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Ringtones die, volgens mij ongeveer, 30 sec of meer duren worden niet afgespeeld op je iPhone als je ze via iTunes synct
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 16-06-08, 00:18
buzzy buzzy is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: nijlen belgie
Berichten: 7
Standaard

Hij duurt maar een luttele 3 seconden ... maar herhaalt zich wel natuurlijk tot je opneemt of er wordt op gelegd
  #4  
Oud 16-06-08, 09:34
Snowgasm Snowgasm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 76
Standaard

ik gebruik zelf de applicatie van Jamendo (iPhone Software | Make Free ringtones on your jailbreaked iPhone! repro). Werk perfect!!

Heb momenteel gewoon een ringtone van 3 min. draaien zonder problemen.

Werkt ook voor 'wekker' ringtones.
  #5  
Oud 16-06-08, 11:32
buzzy buzzy is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: nijlen belgie
Berichten: 7
Standaard

Oké, ik heb dit geinstalleerd op men iphone ... volgens uitleg hier, zou er nadat je directe ringtones of ringtones wil converteren, zou er een album of artiesten lijst komen .... maar bij mij is er niks te zien ...
Wat moet ik nog doen, of waar kan ik vinden hoe je je eigen beltoon er wil op krijgen?

Thanks
  #6  
Oud 16-06-08, 12:51
Snowgasm Snowgasm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 76
Standaard

Werkte bij mij gewoon na installatie (en reboot) o.b.v. de songs die op mijn iphone staan.

Geeft gelijk de optie (zoals in de beschrijving op de voorpagina van deze site ergens te vinden is. Doe even een zoektocht op de nieuwsartikelen zou ik zeggen)) om te converteren.

Groet

Snow
  #7  
Oud 21-06-08, 21:22
djseven's schermafbeelding
djseven djseven is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 89
Standaard

ik gebruik iPhone ringtonemaker om het naar itunes te sturen. maar ik bewerk het met soundforge, ik sla/verzend ze ook op als mp3....werkt perfect
  #8  
Oud 22-06-08, 02:35
buzzy buzzy is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: nijlen belgie
Berichten: 7
Standaard

Heb al vanalles uitgeprobeert ... zal wel iets verkeerd doen, maar wat ... krijg het niet voor elkaar om er geluid uit te krijgen.

Momenteel weinig tijd gehad om iets anders van geluid te proberen om te zien of het dan wel lukt dan buiten dat ene beltoon.

Alvast bedankt voor jullie respons ... hopelijk lukt het me nog wel!

Groetjes
  #9  
Oud 14-07-08, 13:03
d&d d&d is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 1
Standaard ringtones zonder geluid

Er zijn er hier blijkbaar enkelen die met het probleem zitten van geen geluid te hebben met zelfgemaakte ringtones...
Heb dit ook gehad, maar sinds ik mijn versie van "iPhoneringtonemaker"
heb geupdate is alles opgelost, daar zijn 2 versies van; ééntje voor de firmware 1.1.1 en 1.1.2 en de nieuwe voor de firmware 1.1.3 en 1.1.4.

De nieuwe versie zet zelfs alles rechtstreeks in iTunes zodat je gewoon moet synchroniseren!!

Groetjes
  #10  
Oud 14-07-08, 13:07
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door buzzy Bekijk bericht
Heb al vanalles uitgeprobeert ... zal wel iets verkeerd doen, maar wat ... krijg het niet voor elkaar om er geluid uit te krijgen.

Momenteel weinig tijd gehad om iets anders van geluid te proberen om te zien of het dan wel lukt dan buiten dat ene beltoon.

Alvast bedankt voor jullie respons ... hopelijk lukt het me nog wel!

Groetjes
Doet hij gewone ringtones wel? Heb je wel het geluid van je iphone staan of staat het knopje aan de linkerzijkant misschien om? Zie je daar een oranje stipje dan staat je telefoon op 'stil'.

Het kan zijn dat je dit allang weet natuurlijk, maar in sommige gevallen wordt dit nog wel eens 'over het hoofd gezien'.
  #11  
Oud 14-07-08, 13:28
buzzy buzzy is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: nijlen belgie
Berichten: 7
Standaard

ja met de andere heb ik geluid, net alleen met die niet ... bij de itunes hoor ik wel geluid, maar als ik die selecteer bij de beltonen, hoor ik niks.

Groetjes en bedankt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 13:20
Moedeloos Sterretje Archief 1 05-02-09 23:08
geen geluid behalve ringtone!!? sammy25ams Ringtones en Wallpapers 18 25-02-08 12:25
iPhone: Ringtone geluid fix na 1.1.3 jailbreak via Nate True's methode. Guest-20180415213811 Jailbreak 2 29-01-08 16:40
geen geluid als ik gebeld word :( blok0220 Ringtones en Wallpapers 5 23-01-08 12:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:26.